Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 9 november 2016 om 19:12
woensdag 9 november 2016 om 19:18
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 november 2016 @ 19:10:
Djeez Gooliob, het was maar een bannetje hoor. Van een forum, forgodsake. Zo kinderachtig om nou je gram te gaan halen, slik die drol toch door.
Gram halen
Ik kon overigens gwn door forummen en heb dat ook gwn gedaan.
In tegenstelling tot de enorm slepende/zuigende/zure discussies die hier vaak maar doooor en doooor gaan
Djeez Gooliob, het was maar een bannetje hoor. Van een forum, forgodsake. Zo kinderachtig om nou je gram te gaan halen, slik die drol toch door.
Gram halen
Ik kon overigens gwn door forummen en heb dat ook gwn gedaan.
In tegenstelling tot de enorm slepende/zuigende/zure discussies die hier vaak maar doooor en doooor gaan
woensdag 9 november 2016 om 19:25
quote:Chevron schreef op 09 november 2016 @ 19:23:
Wat een flauw gedoe zeg met die bewust .... vrij topics. Lijkt erg gericht op een forumster die een voor haar serieus bewust vrij topic heeft geopend.
Ja het is een persoonlijke vete ik heb beide bewust topics niet eens geopend dus heb geen idee over wie je het hebt..
Tjeee het is een topicje, een grapje, op een forumpje.. moet je daar nu echt hier je gram over gaan halen?
Wat een flauw gedoe zeg met die bewust .... vrij topics. Lijkt erg gericht op een forumster die een voor haar serieus bewust vrij topic heeft geopend.
Ja het is een persoonlijke vete ik heb beide bewust topics niet eens geopend dus heb geen idee over wie je het hebt..
Tjeee het is een topicje, een grapje, op een forumpje.. moet je daar nu echt hier je gram over gaan halen?
woensdag 9 november 2016 om 19:31
quote:Gooloib schreef op 09 november 2016 @ 19:25:
[...]
Tjeee het is een topicje, een grapje, op een forumpje.. moet je daar nu echt hier je gram over gaan halen?Ik lees je graag, je hebt een leuke kijk op zaken, ik waardeer je kennis op je vakgebied en de manier waarop je dit deelt. Maar dit siert je niet.
[...]
Tjeee het is een topicje, een grapje, op een forumpje.. moet je daar nu echt hier je gram over gaan halen?Ik lees je graag, je hebt een leuke kijk op zaken, ik waardeer je kennis op je vakgebied en de manier waarop je dit deelt. Maar dit siert je niet.