Pillen vergeten
donderdag 10 november 2016 om 12:33
Vorige week donderdag zou ik eigenlijk weer met m'n strip beginnen van de pil, maar ik ben door alle drukte de eerste 2 pillen vergeten in te nemen. Zaterdag heb ik dus eigenlijk pas m'n eerste pil ingenomen. Dit is me nog nooit eerder overkomen. Zaterdag begon ik ook wat bruinige vloed te verliezen, oud bloed ofzo. Maar nu heb ik gister seks gehad en ik weet dat de kans op zwangerschap nu wel aanwezig is. Hoe groot is die kans nu ongeveer?
En ja ik weet dat het niet slim is van mij
En ja ik weet dat het niet slim is van mij
donderdag 10 november 2016 om 12:42
quote:stripverhaal schreef op 10 november 2016 @ 12:39:
Hoe groot de kans ongeveer is maakt toch niks uit?
Het gaat erom dat de kans er is, niet hoe groot die is.
Dit inderdaad. Wat een rare redenatie.
Als wij nu zeggen dat je 30% kans hebt dan neem je gewoon de gok ofzo?
Ga een MAP halen, en heel rap ook
Hoe groot de kans ongeveer is maakt toch niks uit?
Het gaat erom dat de kans er is, niet hoe groot die is.
Dit inderdaad. Wat een rare redenatie.
Als wij nu zeggen dat je 30% kans hebt dan neem je gewoon de gok ofzo?
Ga een MAP halen, en heel rap ook
donderdag 10 november 2016 om 12:50
quote:Anouscha schreef op 10 november 2016 @ 12:43:
Ik zou drie morning after pillen halen. Een voor nu, twee voor op voorraad (zodat je niet nog eens in paniek te laat die pil inneemt).
Ze kan beter condooms op voorraad hebben, aangezien ze onveilig vrijt terwijl ze al weet dat ze onzorgvuldig is geweest met de pil. Een condoom is gezonder dan een MAP en de kans dat een zwangerschap wordt voorkomen is ook groter.
Maar voor nu inderdaad een MAP, en er is 12.81% kans op een zwangerschap.
Ik zou drie morning after pillen halen. Een voor nu, twee voor op voorraad (zodat je niet nog eens in paniek te laat die pil inneemt).
Ze kan beter condooms op voorraad hebben, aangezien ze onveilig vrijt terwijl ze al weet dat ze onzorgvuldig is geweest met de pil. Een condoom is gezonder dan een MAP en de kans dat een zwangerschap wordt voorkomen is ook groter.
Maar voor nu inderdaad een MAP, en er is 12.81% kans op een zwangerschap.
donderdag 10 november 2016 om 13:14
donderdag 10 november 2016 om 14:16
donderdag 10 november 2016 om 15:08
quote:Erizon schreef op 10 november 2016 @ 14:20:
[...]
Grappenmaker , misschien eens time voor een cursusje statistiek.
Van diegenen die gereageerd hebben op dit topic en een keer de eerste 2 pillen vergeten waren, is 100% zwanger geworden tijdens die cyclus Dus statistisch gezien is de kans dan 100% TO.
Inmiddels een MAP genomen?
[...]
Grappenmaker , misschien eens time voor een cursusje statistiek.
Van diegenen die gereageerd hebben op dit topic en een keer de eerste 2 pillen vergeten waren, is 100% zwanger geworden tijdens die cyclus Dus statistisch gezien is de kans dan 100% TO.
donderdag 10 november 2016 om 15:42
quote:Teemo schreef op 10 november 2016 @ 15:08:
[...]
100% ?! pff dan knijp ik hem wel ff. Ik zit in m'n afstudeerjaar dus zwanger worden komt mij niet heel goed uit
MAP net gehaald bij de apotheek
[...]
100% ?! pff dan knijp ik hem wel ff. Ik zit in m'n afstudeerjaar dus zwanger worden komt mij niet heel goed uit
MAP net gehaald bij de apotheek
donderdag 10 november 2016 om 15:45
quote:Studente93 schreef op 10 november 2016 @ 15:42:
[...]
MAP net gehaald bij de apotheekEr heeft 1 persoon gereageerd die zwanger is geworden en dat ben ik. Dat betekent niet dat de kans nu 100% is hoor. Al heb je er goed aan gedaan om die pil te slikken.
[...]
MAP net gehaald bij de apotheekEr heeft 1 persoon gereageerd die zwanger is geworden en dat ben ik. Dat betekent niet dat de kans nu 100% is hoor. Al heb je er goed aan gedaan om die pil te slikken.