(Sinterklaas) cadeau ideeen (vrouw)
woensdag 9 november 2016 om 21:31
Wij vieren jaarlijks met de schoonfamilie Sinterklaas. Altijd inzettend gezellig alleen, weet ik nooit wat ik moet vragen....
Ik zet altijd iets van Rituals op mijn lijstje maar dat is na al die keren misschien ook ietwat afgezaagd.
Ik ben een vrouw, 30 jaar en best wel mode bewust.
Hebben jullie inspiratie?
Ik zet altijd iets van Rituals op mijn lijstje maar dat is na al die keren misschien ook ietwat afgezaagd.
Ik ben een vrouw, 30 jaar en best wel mode bewust.
Hebben jullie inspiratie?
donderdag 10 november 2016 om 00:21
Ik heb eens zachtroze kerstballen gevraagd. Kreeg ik hardroze fuchia plastic kerstballen in zo'n emmer. Het prijsje zat er per ongeluk nog op. €2,99 . Het bedrag dat we hadden afgesproken was 15,-
Leuk, zo'n schoonzus.
Doe mij maar kaarsen of chocolade. Daar kan niet veel mis mee gaan. Zou je denken.
Leuk, zo'n schoonzus.
Doe mij maar kaarsen of chocolade. Daar kan niet veel mis mee gaan. Zou je denken.
donderdag 10 november 2016 om 07:25
quote:Principe-Prinses schreef op 10 november 2016 @ 00:21:
Ik heb eens zachtroze kerstballen gevraagd. Kreeg ik hardroze fuchia plastic kerstballen in zo'n emmer. Het prijsje zat er per ongeluk nog op. €2,99 . Het bedrag dat we hadden afgesproken was 15,-
Leuk, zo'n schoonzus.
Koetjesrepen of Ritter caramelamandelzeezout.
Geurkaarsen met wc-verfrisseraroma of Yankee Candle.
Zeker weten dat je het risico neemt ?
Leuk, zo'n schoonzus.
Koetjesrepen of Ritter caramelamandelzeezout.
Geurkaarsen met wc-verfrisseraroma of Yankee Candle.
Zeker weten dat je het risico neemt ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"