Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2016

29-07-2016 19:27 1350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 8 September gaat het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson van start.

Wederom met bekende ( en iets minder bekende ) Nederlanders.

De deelnemers zijn nog niet bekend gemaakt.

Wie gaat er kijken?
Jalou vindt zichzelf zo sterk maar als zo'n naïef prulleke Jessie zich naar je opstelt om uitleg te geven dan ga je geen mokerslag uitdelen. Vond dat echt heel zwak en sneu overkomen. Ze zag zichzelf als winnaar en als een valse verliezende peuter beet ze van zich af, triest.
quote:fee90 schreef op 10 november 2016 @ 22:01:

Wat een kutreactie naar Jessie van Jalou.

Ik vond het andersom ook. Jessie ging uitgebreid uitleggen waarom Jalou eruit gestemd werd en toen Jalou uitleg gaf waarom ze op Jessie had gestemd (wat toch best een valide uitleg was) kreeg ze een "ja ja het zal wel" (of zoiets) en draaide Jessie haar rug naar Jalou.

Jessie heeft in het hele programma nog niks klaargespeeld, dus heel gek is het niet, dat mensen haar niet finalewaardig vinden.
quote:S0LEIL schreef op 10 november 2016 @ 22:05:

[...]

Ik vond het andersom ook. Jessie ging uitgebreid uitleggen waarom Jalou eruit gestemd werd en toen Jalou uitleg gaf waarom ze op Jessie had gestemd (wat toch best een valide uitleg was) kreeg ze een "ja ja het zal wel" (of zoiets) en draaide Jessie haar rug naar Jalou.

Jessie heeft in het hele programma nog niks klaargespeeld, dus heel gek is het niet, dat mensen haar niet finalewaardig vinden.Het was helemaal geen uitleg, het was een reactie als:nou, ik had lekker ook op jou gestemd puh.
quote:nienkejj schreef op 10 november 2016 @ 21:14:

meer reclame dan programma, irritant

Ik neem dit soort programma's op en begin dan pas na 21 uur met kijken. Kan ik al die irritante breaks lekker doorspoelen.

Vind Jayjay echt leuk geworden nu hij met Bertie is. Hopelijk rost hij die Jalou er volgende week uit.

Die Jessie vind ik wel t prototype van dom blondje. Ik zie dan toch liever die Anna.
quote:fee90 schreef op 10 november 2016 @ 22:08:

[...]

Het was helemaal geen uitleg, het was een reactie als:nou, ik had lekker ook op jou gestemd puh.Ja vreselijk die jalou. Ik vond jessie nog aardig reageren op wat ze zei. Ik was ontploft. Maar hoe zij reageerde is beter
Ik vind jammer dat Dave weg is. Dit programma is wel goed geweest voor zijn imago. Ergens wil ik ook best geloven dat je na zoveel sagen ER niet acteert en veel van jezelf laat zien. In het geval van Dave zou het betekenen dat het best een lieve jongen is.

Jalou en Suzan vind ik allebei erg onsympathiek. Koos lijkt ergens toch een lieverdje. Ik vind dat hij ook gelijk had over de stemronde vorig week. Als Gaby naar huis wilde moest ze gewoon opgeven en niet voor de rest bepalen hoe ze hun stemmen moeten gebruiken.

Ik had gehoopt dat Dave zou winnen. Nu hoop ik dat Bertie alsnog wint.

Jessie....beetje sneu meisje.....er komt echt geen intelligentie uit haar, niet zoals ze praat en niet wat ze doet.
JJ mag wel van Jalou winnen.
quote:tyche schreef op 10 november 2016 @ 21:19:

Ik wordt onderhand gewoon agressief van weer datzelfde shot van die vogel. Zit er maar één beest op dat eiland ofzo?

Haha ik ook!

Leuke aflevering! Samenvatting: Dio was het zat.

Fijn dat Jalou weggestemd is, hopelijk gaat ze naar huis. Hoe ze tegen Jessie deed was echt naar inderdaad. Nog een keer herhalen dat je haar niet veel waard vindt, terwijl ze net vol lof over je is. Niet al te schoon.
quote:Sassefras1979 schreef op 10 november 2016 @ 20:54:

Dat ben ik niet met je eens boogschutter..

Het waren Jalou en Suzan die JayJay en Kraantje constant aan het zwartmaken waren en JayJay eruitstemde..terwijl de afspraak was dat ze Kraantje eruit zouden stemmen.

Vervolgens is het weer Jalou die op haar teentjes is getrapt dat anderen haar eruit willen hebben.. om Dave op het matje te roepen..

Dave en Gio zouden op Koos stemmen, maar vanaf het moment dat Gaby eruit wilde hebben ze zich aan de gezamenlijke afspraak gehouden..ze hebben namelijk niet op Koos gestemd..

Dan hadden Koos en Jalou ook kunne zeggen.. nee we gaan niet mee in deze gezamenlijke afspraak..

maar ze hebben er bewust voor gekozen om het "tactisch" te spelen (lees vies).. hun goed recht hoor.. maar nu niet gaan jammeren.. dat het niet goed valt bij de mensen die zich gewoon keurig aan de "blanco" ronde hebben gehouden..

..

Dat is natuurlijk wel makkelijk als je in de meerderheid bent en je plan de volgende keer dan kan uitvoeren.

Ik vind Dio een jankert.
En na het zien van de hele aflevering nog meer!
quote:fee90 schreef op 10 november 2016 @ 22:04:

Jalou vindt zichzelf zo sterk maar als zo'n naïef prulleke Jessie zich naar je opstelt om uitleg te geven dan ga je geen mokerslag uitdelen. Vond dat echt heel zwak en sneu overkomen. Ze zag zichzelf als winnaar en als een valse verliezende peuter beet ze van zich af, triest.Dit! Echt wat een naar mens is die Jalou.
Nu Jay samen met Bertie op een eiland zit, is hij veel leuker geworden. Ik hoop dat hij dat valse kreng van een Jalou eruit knikkert.
Dit is voor de eerste keer dat ik in slaap ben gevallen! Zo saai vond ik het.
Heel erg onsympatiek van Jalou. Bah echt geen leuke kant. Zo'n sneer.

Maar goed ik vind JJ ook een kwal maar die draait wel leuk bij dus laat hem Jalou er maar uit klappen
Vond Jalou een slechte verliezer zeg. Bah.

Vond haar sowieso al geen leuke speler, maar nu heeft ze helemaal afgedaan.

JayJay, zet hem op volgende week!
She needed a hero. So that's what she became.
Zo.

Net leuk dat Jalou niet met gebogen hoofd naar huis wil gaan, dit laat haar sportmentaliteit mooi zien. In tegenstelling tot Dave, wiens ego dermate geschaad is dat hij naar huis wil. Zijn antwoord op Dennis' vraag of hij naar afvallerseiland wil of wil opgeven, was trouwens totaal onverstaanbaar. Ik wil naar Monuk?

Vond Jessie jammer genoeg wat dommig overkomen op de eilandraad. Jalou had haar net enorm beledigd door te zeggen dat ze het in feite niet verdient door te gaan en Jessie reageert door Jalou bijna de hemel in te prijzen met hoe sterk Jalou wel niet is.

Inderdaad hypocriet hoe Dio zich tegenover het trio gedroeg alsof hij de onschuld zelve is. Maar goed, dat was natuurlijk wel erg verleidelijk, gezien zij ervoor gezorgd hebben dat zijn maatje eruit ligt. Wel mooi hoe hij Gaby op haar plaats zette (tegen de camera dan).

O en Anna is zo heerlijk eerlijk "Ik had er meteen spijt van toen ik jou had gekozen om mee te gaan naar winnaarseiland, Suzanne. Was echt een kortsluiting in mijn hoofd of zo."
Veritas vos liberabit
Mokum = Amsterdam
quote:Charlotte717 schreef op 11 november 2016 @ 16:34:

Vond Jessie jammer genoeg wat dommig overkomen op de eilandraad. Jalou had haar net enorm beledigd door te zeggen dat ze het in feite niet verdient door te gaan en Jessie reageert door Jalou bijna de hemel in te prijzen met hoe sterk Jalou wel niet is.

Dit vond ik juist sterk van Jessie en erg mooi om te zien hoe ze met de belediging van jalou om ging. Jalou's reactie daar weer op, was walgelijk. Onsympathiek mens.
quote:Charlotte717 schreef op 11 november 2016 @ 16:34:

Zo.

Net leuk dat Jalou niet met gebogen hoofd naar huis wil gaan, dit laat haar sportmentaliteit mooi zien. In tegenstelling tot Dave, wiens ego dermate geschaad is dat hij naar huis wil. Zijn antwoord op Dennis' vraag of hij naar afvallerseiland wil of wil opgeven, was trouwens totaal onverstaanbaar. Ik wil naar Monuk?

Inderdaad hypocriet hoe Dio zich tegenover het trio gedroeg alsof hij de onschuld zelve is. Maar goed, dat was natuurlijk wel erg verleidelijk, gezien zij ervoor gezorgd hebben dat zijn maatje eruit ligt. Wel mooi hoe hij Gaby op haar plaats zette (tegen de camera dan).

O en Anna is zo heerlijk eerlijk "Ik had er meteen spijt van toen ik jou had gekozen om mee te gaan naar winnaarseiland, Suzanne. Was echt een kortsluiting in mijn hoofd of zo." Mokum
quote:voel schreef op 12 november 2016 @ 01:22:

[...]

Dit vond ik juist sterk van Jessie en erg mooi om te zien hoe ze met de belediging van jalou om ging. Jalou's reactie daar weer op, was walgelijk. Onsympathiek mens.Ja Jessie liet zich niet verleiden tot een kutreactie terug.
quote:voel schreef op 12 november 2016 @ 01:22:

[...]

Dit vond ik juist sterk van Jessie en erg mooi om te zien hoe ze met de belediging van jalou om ging. Jalou's reactie daar weer op, was walgelijk. Onsympathiek mens.Ik had het eerder opgevat alsof Jessie niet goed doorhad dat Jalou haar had beledigd. Inderdaad, Jalou hoefde haar na Jessies opmerking niet nog een trap na te geven.
Veritas vos liberabit
Dio, wat een vreselijk figuur. Zo afgeven op Jalou, terwijl hij haar er anders gewoon uit zou hebben gestemd. En daarna zelf met Thomas hetzelfde doen. Die Thomas laat trouwens ook niks zien, maar ik ben bang dat hij de finale gaat halen. Totaal onverdiend.
quote:lizzy75 schreef op 12 november 2016 @ 11:54:

Dio, wat een vreselijk figuur. Zo afgeven op Jalou, terwijl hij haar er anders gewoon uit zou hebben gestemd. En daarna zelf met Thomas hetzelfde doen. Die Thomas laat trouwens ook niks zien, maar ik ben bang dat hij de finale gaat halen. Totaal onverdiend.Geheel mee eens. Thomas heeft werkelijk niets gepresteerd.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik vind eigenlijk helemaal niemand meer leuk op het eiland, behalve Koos.

En Bertie en JayJay, jammer dat die niet allebei terug kunnen komen. Zou balen zijn als Jalou wint van JayJay.
Vind het programma over het algemeen altijd wel leuk om te kijken, alhoewel ik de kandidaten die nu nog over zijn niet de meest leuke/boeiende kandidaten vind. Vind Bertie en JayJay nog het leukst, die hebben het ook gewoon leuk samen op het afvalllerseiland. Wel jammer idd dat ze niet allebei terug kunnen komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven