Zwangerschapsbuik
zaterdag 12 november 2016 om 14:24
Lieve dames,
Ik ben zwanger en helemaal in de wolken.
De 1e poging liep helaas uit in een MA en nu onze 2e poging alweer 20 weken.
Gelukkiger kan ik me niet voelen.
Echter heb ik wel een vraag, namelijk:
Ik heb altijd een appelfiguur gehad. Vrij slanke benen, (helaas) geen brede heupen en vrij grote borsten.
Nou ben ik in deze 20 weken maar 2 kilo aangekomen. Ik merk dat vooral mijn borsten groeien en nu pas begint mijn buik ook .. mijn benen zijn niet gegroeid.
Gaat dit nog gebeuren? Of ga ik er straks uitzien als een ronde ballon op 2 stokjes?
Nogmaals dit is gewoon puur een vraag, omdat ik altijd onzeker ben geweest over mijn lichaam. Ik heb me nooit echt vrouwelijk gevoeld.
Nu ik zwanger ben vind ik mijn lichaam mooi, maar ben wel heel erg benieuwd naar jullie figuur.
Liefs
Ik ben zwanger en helemaal in de wolken.
De 1e poging liep helaas uit in een MA en nu onze 2e poging alweer 20 weken.
Gelukkiger kan ik me niet voelen.
Echter heb ik wel een vraag, namelijk:
Ik heb altijd een appelfiguur gehad. Vrij slanke benen, (helaas) geen brede heupen en vrij grote borsten.
Nou ben ik in deze 20 weken maar 2 kilo aangekomen. Ik merk dat vooral mijn borsten groeien en nu pas begint mijn buik ook .. mijn benen zijn niet gegroeid.
Gaat dit nog gebeuren? Of ga ik er straks uitzien als een ronde ballon op 2 stokjes?
Nogmaals dit is gewoon puur een vraag, omdat ik altijd onzeker ben geweest over mijn lichaam. Ik heb me nooit echt vrouwelijk gevoeld.
Nu ik zwanger ben vind ik mijn lichaam mooi, maar ben wel heel erg benieuwd naar jullie figuur.
Liefs
zaterdag 12 november 2016 om 14:32
Tot 24 weken zagen sommige mensen niet eens dat ik zwanger was en heb ik nog probleemloos op m'n buik op de massagetafel bij de fysio kunnen liggen. Borsten groeiden inderdaad harder dan buik in het begin
Na 30 weken ging het harder.
In totaal maar 7 a 8 kilo aangekomen bij 39 weken maar toen zag ik er toch echt wel zwanger uit! Maar die kilo's zaten bijna alleen in borsten en buik.
Fijne zwangerschap gewenst!
Na 30 weken ging het harder.
In totaal maar 7 a 8 kilo aangekomen bij 39 weken maar toen zag ik er toch echt wel zwanger uit! Maar die kilo's zaten bijna alleen in borsten en buik.
Fijne zwangerschap gewenst!
zaterdag 12 november 2016 om 14:37
Denk dat het per persoon en figuur verschilt. Ik ben nu 18 weken, inmiddels 2 kilo aangekomen, maar bij mijn zit het echt bij de buik. Altijd een platte buik gehad en nu dus niet meer.
Voor de rest ben ik dus niet gegroeid tot nu toe en om eerlijk te zijn ben ik daar best blij om. Hopelijk blijft het zo doorgaan.
Voor de rest ben ik dus niet gegroeid tot nu toe en om eerlijk te zijn ben ik daar best blij om. Hopelijk blijft het zo doorgaan.
zaterdag 12 november 2016 om 14:40
Ik kan met bijna 40 weken nu nog ongeveer de helft van mijn normale kleding aan. De baby ligt ver naar binnen. Alleen mijn borsten zijn gegroeid, buik ook wel maar onder bijv een trui zie je amper Iets. Ik ben ook maar een kilo of 5 aangekomen.
Je kan alleen afwachten, iedere vrouw en zwangerschap is anders.
Je kan alleen afwachten, iedere vrouw en zwangerschap is anders.
zaterdag 12 november 2016 om 15:19
Kan je niets van zeggen.
Mijn eerste 2 zwangerschappen ( eindigde allebei op de helft, helaas) kwam ik 10 kilo aan, allover.
De derde zwangerschap (uitgedragen) was net aan 6 en was puur m'n buik. Had zelfs een ingevallen gezicht.
Heb van nature ondergewicht, die 10 kilo's extra de eerste twee keer vond ik heerlijk.
Mijn eerste 2 zwangerschappen ( eindigde allebei op de helft, helaas) kwam ik 10 kilo aan, allover.
De derde zwangerschap (uitgedragen) was net aan 6 en was puur m'n buik. Had zelfs een ingevallen gezicht.
Heb van nature ondergewicht, die 10 kilo's extra de eerste twee keer vond ik heerlijk.
zaterdag 12 november 2016 om 15:21
Bij mij zien de meeste mensen ook niet dat ik zwanger ben. Alleen heb ik nu echt een cupmaat grotere borsten dan ik al had en lijk ik gewoo wat aangekomen ipv zwanger.
Ik heb wel een zwangerschapsbroek gekocht, zit lekkerder. Maar ik kan prima nog mijn eigen normale broeken aan, alleen heb ik dan een extra vetrol zeg maar.
Ik ben gewoon hartstikke benieuwd. De meeste vrouwen die ik ken waren zandloper figuur of peerfiguur, dus die hadden alles wel beetje in proporties. Maar ik ken geen appelfiguren die zwanger zijn.
Ben erg benieuwd hoe mijn zwangerschap gaat verlopen en of de nodige kilo's nog een groeispurt gaan maken op het eind.
Zolang de kleine het maar goed heeft daarbinnen ben ik gelukkig ????????????
Ik heb wel een zwangerschapsbroek gekocht, zit lekkerder. Maar ik kan prima nog mijn eigen normale broeken aan, alleen heb ik dan een extra vetrol zeg maar.
Ik ben gewoon hartstikke benieuwd. De meeste vrouwen die ik ken waren zandloper figuur of peerfiguur, dus die hadden alles wel beetje in proporties. Maar ik ken geen appelfiguren die zwanger zijn.
Ben erg benieuwd hoe mijn zwangerschap gaat verlopen en of de nodige kilo's nog een groeispurt gaan maken op het eind.
Zolang de kleine het maar goed heeft daarbinnen ben ik gelukkig ????????????
zaterdag 12 november 2016 om 15:40
Niks van te zeggen hoor. Maakt ook niet uit toch
Ik heb een slank tot normaal postuur en tot 20 weken zag ik eruit alsof ik teveel gegeten had. Nu zeggen mensen zeer regelmatig dat ik zo bijzonder mooi zwanger ben. Alleen mijn buik groeit, en mijn borsten idd.
Nu met 35 weken zo'n 12 kilo en wat mij betreft het liefst alleen op mijn buik. Des te makkelijk is het weer weg zo.
Ik heb een slank tot normaal postuur en tot 20 weken zag ik eruit alsof ik teveel gegeten had. Nu zeggen mensen zeer regelmatig dat ik zo bijzonder mooi zwanger ben. Alleen mijn buik groeit, en mijn borsten idd.
Nu met 35 weken zo'n 12 kilo en wat mij betreft het liefst alleen op mijn buik. Des te makkelijk is het weer weg zo.
zaterdag 12 november 2016 om 15:44
Hier geen appelfiguur, maar ook pas laat in de zwangerschap een paar kilo aangekomen. Ik ben nu 35 weken zwanger en heb een buikje en grotere borsten. Tot nu toe ben ik 6 kilo aangekomen. Ik hou geen vocht vast, bewoog tot voor kort redelijk veel en met wat wijde kleding zien mensen nauwelijks dat ik zwanger ben. In wat strakkers is er gelukkig een heel mooi rond buikje te zien, is ook wel leuk
zaterdag 12 november 2016 om 15:46
Nu 29 weken en nog geen enkele kilo aangekomen en toch een flinke buik. Ik was 2 kilo aangekomen maar ben die ook weer kwijt geraakt door mijn dieet voor mijn zwangerschapsdiabetes.
Met 26 weken werd ik wakker en toen schrok ik bijna van mijn buik, want die was toen ik naar bed ging nog niet zo groot als toen ik wakker werd.
Maak je geen zorgen, sommigen hebben gewoon een bescheiden buik. Zolang jouw kindje maar goed groeit en jij het goed doet moet je geen zorgen maken.
Met 26 weken werd ik wakker en toen schrok ik bijna van mijn buik, want die was toen ik naar bed ging nog niet zo groot als toen ik wakker werd.
Maak je geen zorgen, sommigen hebben gewoon een bescheiden buik. Zolang jouw kindje maar goed groeit en jij het goed doet moet je geen zorgen maken.
zaterdag 12 november 2016 om 15:49
quote:ZombieQueen schreef op 12 november 2016 @ 15:46:
Nu 29 weken en nog geen enkele kilo aangekomen en toch een flinke buik. Ik was 2 kilo aangekomen maar ben die ook weer kwijt geraakt door mijn dieet voor mijn zwangerschapsdiabetes.
Maak je geen zorgen, sommigen hebben gewoon een bescheiden buik. Zolang jouw kindje maar goed groeit en jij het goed doet moet je geen zorgen maken. Dit herken ik ja! Ik was 30 weken toen ik wakker werd en "ineens" een toeter had. Ik was stom verbaasd
Maak je geen zorgen, sommigen hebben gewoon een bescheiden buik. Zolang jouw kindje maar goed groeit en jij het goed doet moet je geen zorgen maken. Dit herken ik ja! Ik was 30 weken toen ik wakker werd en "ineens" een toeter had. Ik was stom verbaasd
zaterdag 12 november 2016 om 16:30
Ik heb drie keer alleen maar een buik gekregen. De rest van mijn lijf bleef 2x zoals het was een 1x viel ik af. Ik hield geen billen, benen, armen of borsten over. Zelfs mijn gezicht werd mager, en mijn trouwring moest af omdat ik hem dreigde te verliezen.
Ik kon altijd na twee weken weer mijn kleding aan van voor de zwangerschap.
Ik kon altijd na twee weken weer mijn kleding aan van voor de zwangerschap.
zaterdag 12 november 2016 om 18:45
zaterdag 12 november 2016 om 18:51
Ik ben normaal slank ( maat 36).
ben nu 31 weken zwanger van de tweede en net als bij de eerste een enorme buik!
En verder overal een extra laagje vet, niet heel veel maar voor mij wel zichtbaar, vooral in mn gezicht helaas.
Ik let absoluut op mijn eten, niet extreem maar eet niet voor 2.
De eerste keer is het weer helemaal goed gekomen dus hopelijk straks ook weer.
ben nu 31 weken zwanger van de tweede en net als bij de eerste een enorme buik!
En verder overal een extra laagje vet, niet heel veel maar voor mij wel zichtbaar, vooral in mn gezicht helaas.
Ik let absoluut op mijn eten, niet extreem maar eet niet voor 2.
De eerste keer is het weer helemaal goed gekomen dus hopelijk straks ook weer.
zaterdag 12 november 2016 om 18:56
Toen ik 9 weken was stonden mensen al voor me op in de tram. Nu met 20 weken zie ik eruit als sommige vrouwen die 40 weken zijn. Ik ben twee cupmaten gegroeid maar verder zien mijn armen en benen eruit als voor mijn zwangerschap. Ik voel me best dikkig, moet ik eerlijk zeggen...maar ik ga er niet op zitten letten qua eten (ik doe ook niet overdreven gek natuurlijk)
zaterdag 12 november 2016 om 20:58
Ik heb echt al een flink zichtbare buik nu (ben bijna 15 weken). Volgens mij verder nog niet veel erbij. Wel wat gewicht (ongeveer een kilo). Tot nu toe prima tevreden. Eerste trimester was het honger honger honger, nu begin ik juist wat meer moeite te krijgen met flinke porties. Sinds ik zwanger ben lust ik geen koekjes meer dus dat is wel makkelijk
Van mezelf ben ik een zandloper met platte buik. Met 8 weken was hij al niet meer plat en in week 13 begon je een buikje te zien.
Van mezelf ben ik een zandloper met platte buik. Met 8 weken was hij al niet meer plat en in week 13 begon je een buikje te zien.
zondag 13 november 2016 om 14:04
Wat blijft iedereen slank zeg! Eerste keer was ik met 20 weken al ruim 8 kilo zwaarder, had ook al wel een redelijke buik en ook wat dikkere benen. Uiteindelijk 30 kilo eraan maar dat was ook echt heel veel vocht, heb geplast als een reiger in de kraamweek..... Dat was er zo weer af.
Nu bijna 16 weken, 2 kilo erbij, vooral denk ik door niet meer zo netjes opletten, deed ik voor de zwangerschap wel. Heb echt al wel weer een buik. Rest merk ik nog niet zo. En wederom geen cupmate gegroeid, wat dan weer jammer is met mijn kleine voorgevel!
Nu bijna 16 weken, 2 kilo erbij, vooral denk ik door niet meer zo netjes opletten, deed ik voor de zwangerschap wel. Heb echt al wel weer een buik. Rest merk ik nog niet zo. En wederom geen cupmate gegroeid, wat dan weer jammer is met mijn kleine voorgevel!