Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 12 november 2016 om 21:53
zaterdag 12 november 2016 om 21:56
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 november 2016 @ 21:51:
[...]
Proost Cookie. En ik zeg het nog maar een keer: zonder Hats ga je het ook wel redden hier. Daar heb je echt niemand voor nodig hoor, je neemt jezelf al mee niewaar.Thanks, het is wel zuur.. ze is toch als een grote zus voor mij geweest.
[...]
Proost Cookie. En ik zeg het nog maar een keer: zonder Hats ga je het ook wel redden hier. Daar heb je echt niemand voor nodig hoor, je neemt jezelf al mee niewaar.Thanks, het is wel zuur.. ze is toch als een grote zus voor mij geweest.
zaterdag 12 november 2016 om 21:56
zaterdag 12 november 2016 om 22:04
quote:barbaracartland schreef op 12 november 2016 @ 21:53:
Ik heb kerstsokken van de Zeeman in de schoenen gedaan. Wie daar een probleem mee heeft, koopt zelf maar chocoladeletters: de kinderen hebben een enorme hoeveelheid snoep opgedaan gisteren, dus ik zie niet in dat ik die voorraad nog verder moet aanvullen.Kerst sokken zijn leuk
Ik heb kerstsokken van de Zeeman in de schoenen gedaan. Wie daar een probleem mee heeft, koopt zelf maar chocoladeletters: de kinderen hebben een enorme hoeveelheid snoep opgedaan gisteren, dus ik zie niet in dat ik die voorraad nog verder moet aanvullen.Kerst sokken zijn leuk
zaterdag 12 november 2016 om 22:08
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 november 2016 @ 20:42:
[...]
Juist daarom denk ik. Hats had (naar ik mag aannemen vanwege haar loze geschater) een wellicht eenzijdige beef met P. en vond het dus toch even nodig om die nickwissel onder de aandacht te brengen hahaha hihihi. Typisch zuiggedrag, welbekend. Alleen eeuwig dom van die mods dat ze niet zuigen maar nickhinten als reden hebben aangegeven, want nu kunnen ze nog gepakt worden op een vormfout.
Ok, snap ik nu
De staf + reden is wellicht domweg overgenomen met ban + reden
[...]
Juist daarom denk ik. Hats had (naar ik mag aannemen vanwege haar loze geschater) een wellicht eenzijdige beef met P. en vond het dus toch even nodig om die nickwissel onder de aandacht te brengen hahaha hihihi. Typisch zuiggedrag, welbekend. Alleen eeuwig dom van die mods dat ze niet zuigen maar nickhinten als reden hebben aangegeven, want nu kunnen ze nog gepakt worden op een vormfout.
Ok, snap ik nu
De staf + reden is wellicht domweg overgenomen met ban + reden
Je bent zelf een theepot