Napraattopic 70

10-11-2016 22:09 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 november 2016 @ 20:56:

[...]

Doe dat nou niet. Je staat zo voor lul.Dat bepaal ik zelf wel.
quote:Alixane schreef op 12 november 2016 @ 20:45:

Wel wat overdreven die perma van Hats hoor. En de forummer die op anoniem is gegaan heeft praktisch dezelfde nick weer genomen. Misschien is het de welbekende druppel, maar terecht is hij absoluut niet.

Ho even. Ik heb daar niks mee te maken en mijn anonimiseren ook niet hoor.

Eens in de zoveel tijd wil ik niet meer te loepen zijn. Dat is alles.

Hats reageer ik nooit op en nu ook niet.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 12 november 2016 @ 21:02:

[...]

Ho even. Ik heb daar niks mee te maken en mijn anonimiseren ook niet hoor.

Eens in de zoveel tijd wil ik niet meer te loepen zijn. Dat is alles.

Hats reageer ik nooit op en nu ook niet.Ik ga ook eens in de paar maanden op anoniem en ook bij mij moet Hats altijd hier komen melden dat dat het geval is met een air alsof ze dat persoonlijk voor elkaar gekregen heeft en of daar van alles aan vooraf gegaan is. Terwijl dat helemaal niets met dit forum te maken heeft.
quote:Carabosse schreef op 12 november 2016 @ 21:02:

[...]

Dat bepaal ik zelf wel.Of je voor lul staat?
quote:Rhae schreef op 12 november 2016 @ 21:04:

[...]

Ik ga ook eens in de paar maanden op anoniem en ook bij mij moet Hats altijd hier komen melden dat dat het geval is met een air alsof ze dat persoonlijk voor elkaar gekregen heeft en of daar van alles aan vooraf gegaan is. Terwijl dat helemaal niets met dit forum te maken heeft.Zo gaat dat bij mij ook.
quote:Rhae schreef op 12 november 2016 @ 20:41:

Ik wil graag een pb over wie er op anoniem is

Ik dus

Om 2 minuten later terug te zijn. Ik had via de mail gevraagd om gedoe als dit te voorkomen maar dat kon niet omdat ik mijn mailadres van aanmelden niet meer wist.
quote:Rhae schreef op 12 november 2016 @ 21:05:

[...]

Of je voor lul staat?Of ik me daar zorgen om maak.
quote:Carabosse schreef op 12 november 2016 @ 21:07:

[...]

Of ik me daar zorgen om maak. Aha
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 12 november 2016 @ 21:06:

[...]

Ik dus

Om 2 minuten later terug te zijn. Ik had via de mail gevraagd om gedoe als dit te voorkomen maar dat kon niet omdat ik mijn mailadres van aanmelden niet meer wist.

Dat was me via diverse berichten al duidelijk

Ik vraag dat ook nooit per mail aan, omdat ik die meestal vergeten ben. En Hats gaat daar graag mee op de loop,
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 november 2016 @ 20:42:

[...]

Juist daarom denk ik. Hats had (naar ik mag aannemen vanwege haar loze geschater) een wellicht eenzijdige beef met P. en vond het dus toch even nodig om die nickwissel onder de aandacht te brengen hahaha hihihi. Typisch zuiggedrag, welbekend. Alleen eeuwig dom van die mods dat ze niet zuigen maar nickhinten als reden hebben aangegeven, want nu kunnen ze nog gepakt worden op een vormfout.

Precies.

Ik zie dit nu pas allemaal.

Ik was druk met nieuw mailadres maken en nieuwe nick. Toen mod mailen en toen moest het via modtopic.

Ondertussen lag Hutsefluts op de grond te rollen van het lachen. Nou vreselijk joh.

Ik had het niet gezien en was het wel zo dan nog is zij de laatste van wie ik me iets aantrek.

*

* (Die hoort er dan bij blijkbaar)
Nou ja, één ding is duidelijk: de mods zijn haar beu. Mag deze perma dan naar de letter niet terecht zijn, maar ze hebben haar wel in het snotje. Mogen de stafferts de volgende keer wat duidelijker zijn in hun explicaties, dan komt het vast goed.
Nou, ik kreeg antwoord, zo voor schut! Maar inderdaad, die zin die erbij staat over de laatste uitgedeelde ban en dat die na 3 maanden zou komen te vervallen bij goed gedrag gaat nergens over. Puur decorum.
quote:ThunderassMan schreef op 12 november 2016 @ 20:33:

Maar belangrijker: wáárom is zij-wiens-naam-tot-een-permaban-kan-leiden eigenlijk op anoniem gegaan?

Is er iets voorgevallen? Een kroeggevecht ofzo?Enkel de angst van meelezende ex
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 12 november 2016 @ 21:11:

[...]

Precies.

Ik zie dit nu pas allemaal.

Ik was druk met nieuw mailadres maken en nieuwe nick. Toen mod mailen en toen moest het via modtopic.Waaatttt????
quote:Philae schreef op 12 november 2016 @ 20:56:

Nouschi je zet jezelf inderdaad echt voor lulPardon??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Philae schreef op 12 november 2016 @ 20:56:

Nouschi je zet jezelf inderdaad echt voor lul

En wat doe jij nu dan?

Afijn, nootjes en bijschenken lijkt me inderdaad een beter plan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 november 2016 @ 21:14:

[...]

Waaatttt????Ik moest dat ook, omdat het email adres niet overeenkwam en ze dus verificatie moesten hebben via het mod topic.
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 november 2016 @ 21:14:

[...]

Waaatttt????

Omdat ik niet mailde met mijn aanmeldmailadres moest ik in het modtopic vragen zodat ze zeker wisten dat ik degene was die ik per mail zei te zijn.

Capice?
Waarom zit het jullie zo hoog? Ze had al meerdere perma's en nu weer. Klaar.
quote:Star schreef op 12 november 2016 @ 20:52:

[...]

Een permaban komt niet te vervallen.Wel
En nu kan ik alleen mobiel forummen

Laptop Error Error..
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 12 november 2016 @ 21:20:

[...]

Omdat ik niet mailde met mijn aanmeldmailadres moest ik in het modtopic vragen zodat ze zeker wisten dat ik degene was die ik per mail zei te zijn.

Capice?Okee. Ik ben wel een beetje verbaasd hoor, want normaal is het altijd andersom. Dan vraag je iets lulligs in het CM-topic, en dan krijg je terug dat je moet mailen .
quote:Philae schreef op 12 november 2016 @ 21:21:

Waarom zit het jullie zo hoog? Ze had al meerdere perma's en nu weer. Klaar.Het houdt jou ook nogal bezig anders.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 november 2016 @ 21:22:

[...]

Okee. Ik ben wel een beetje verbaasd hoor, want normaal is het altijd andersom. Dan vraag je iets lulligs in het CM-topic, en dan krijg je terug dat je moet mailen .Precies
quote:Philae schreef op 12 november 2016 @ 21:21:

Waarom zit het jullie zo hoog? Ze had al meerdere perma's en nu weer. Klaar.Het zit mij helemaal niet hoog maar ik wens ook niet aangewezen te worden als degene die Huts een perma bezorgde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven