11-11 sale AliExpress

11-11-2016 00:30 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de AliExpress fans hier: morgen is het grote uitverkoop bij AliExpress. De 11-11 sale. 1 dag in het jaar heeeeeeel veel korting op heeeeeeel veel artikelen. Die kortingen kunnen best hoog oplopen.

Ik heb mijn hele winkelmandje bomvol staan voor morgen. Nog meer van die mafketels als ik?;)
quote:Theamuts schreef op 11 november 2016 @ 23:16:

Heeft al iemand de coupons kunnen gebruiken?Nope, wel die coupons waar je muntjes voor moest betalen
quote:Theamuts schreef op 11 november 2016 @ 23:16:

Heeft al iemand de coupons kunnen gebruiken?Bij mij ging dat automatisch. Ik plaatste mijn bestelling en voor dat ik af moest rekenen gingen de bonnen eraf en werd het totaalbedrag aangepast
Ik had van de week al wat dingen in mijn mandje zitten. Gisteren bleek het totaal bedrag hoger te zijn 3 dagen eerder terwijl de kortingen wel al waren verrekend dus ik heb gewacht en vandaag besteld. En scheelde dus gewoon een paar euro in vergelijking met gisteren.

Lijkt een beetje op de Mediamarkt btw actie.
Ik heb laatst ruim 3 maanden gewacht op een bestelling van € 40.

Vervolgens een dispute geopend en binnen een week mijn geld terug.
Niet geschoten is altijd mis
Alleen al het wachten is niet leuk. Je raakt toch een beetje afgekoeld. Inmiddels één van de vier ontvangen
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb ook goed gekeken en sommige dingen waren echt goedkoper dan voorheen (gekeken naar mijn vorige bestellingen en ik weet precies wat de producten in mijn wenslijst kosten) maar idd sommige dingen waren inderdaad een stuk duurder.

Ik heb wat kleine spullen besteld die wel iets goedkoper waren. Het wachten vind ik niet zo erg hoewel ik met sommige dingen wel erg blij ben dat het binnen is.

Heb nu iets wat 18 euro was besteld en vind het wel fijn als dat straks binnen is. Ook een cadeau voor de kerst besteld voor mijn neefje dus hoop wel dat dat op tijd binnen is.

Heb wel hele goede ervaringen bij ali, bestel nooit boven de 22 euro, nooit verrassingen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven