11-11 sale AliExpress

11-11-2016 00:30 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de AliExpress fans hier: morgen is het grote uitverkoop bij AliExpress. De 11-11 sale. 1 dag in het jaar heeeeeeel veel korting op heeeeeeel veel artikelen. Die kortingen kunnen best hoog oplopen.

Ik heb mijn hele winkelmandje bomvol staan voor morgen. Nog meer van die mafketels als ik?;)
Heb er heeele goedkope makeup kwasten gekocht. Voor 2€ ofzo, een heleboel en goed ook nog!

En nog wat handige frutsels.

Maar sommige dingen zijn bij de Action goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
HELP!! Ik kan niet meer met Ideal betalen :(
Alle reacties Link kopieren
Hetzelfde probleem hier
Alle reacties Link kopieren
Ideal is helemaal weg vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Heb halfuur geleden nog wel met iDEAL betaald, maar nu kan het ineens niet meer. Stond wel iets bij dat er te veel mensen tegelijk wilden betalen ofzo..
Alle reacties Link kopieren
Aaah meen je niet
Alle reacties Link kopieren
En hoe werkt het eigenlijk met die bonnen? Ik heb nu meerdere van 1,87 korting maar ik zie nergens waar je die in kan voeren
Alle reacties Link kopieren
quote:Gamba- schreef op 11 november 2016 @ 09:59:

Heb halfuur geleden nog wel met iDEAL betaald, maar nu kan het ineens niet meer. Stond wel iets bij dat er te veel mensen tegelijk wilden betalen ofzo..Oooh, dus er zijn gewoon te veel mensen bezig nu... Achja, wie weet doet hij het over een uur weer
Alle reacties Link kopieren
Ja, denk het wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:123Krullenbol schreef op 11 november 2016 @ 10:00:

En hoe werkt het eigenlijk met die bonnen? Ik heb nu meerdere van 1,87 korting maar ik zie nergens waar je die in kan voerenIk kan ook nergens een kortingscode invoeren
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
quote:holadijee schreef op 11 november 2016 @ 09:11:

[...]

Waar kan ik zo'n code op de website van aliexpress invoeren?Die kun je in het winkelmandje invoeren volgens mij...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even gekeken, als je zo'n kortingscode regelt via de link hierboven dan kun je die pas in het winkelmandje invoeren als je eerst een account aanmaakt via aliexpress, anders is die mogelijkheid er niet om een coupon in te leveren.
Is dat dan voorbij de confirm & pay button? Want als ik net daarvoor een vink zet bij Apply AliExpress Coupon, dan is de drop down: You don't have any. En ja, ik ben ingelogd met mijn account.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gatti schreef op 11 november 2016 @ 10:08:

[...]





Ik kan ook nergens een kortingscode invoeren



Van die select bonnen..

Ik klik altijd op "gebruik deze binnen" maar dan ga je naar de startpagina
Alle reacties Link kopieren
quote:Dalit schreef op 11 november 2016 @ 10:50:

Is dat dan voorbij de confirm & pay button? Want als ik net daarvoor een vink zet bij Apply AliExpress Coupon, dan is de drop down: You don't have any. En ja, ik ben ingelogd met mijn account.Bij mij ook, helaas.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Geen kortingscoupons, geen iDeal...en ook al geen Paypal.
quote:S-Groot schreef op 11 november 2016 @ 08:14:

[...]



Serieus? En je was onder de 22 euro gebleven? Dat vind ik dan echt belachelijk.Nee was meer dan €22,- wist dat de kans er in zat dat ik belasting moest betalen. Maar dat ze er dan nog €13.- administratiekosten op zetten dat had ik nergens gelezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een behang op afmeting van een muur besteld, had ik al maanden op t oog maar te duur, nu nog duur en een gok maar toch maar gedaan. Wel direct contact met de verkoper en antwoord op al mn vragen.
Beter overdressed dan underdressed!
Alle reacties Link kopieren
ik heb al vaker wat besteld, maar inderdaad goedkopere dingen. Telefoonhoesjes, maar de kwaliteit is echt niets. Opvouwbare broodtrommels, ideaal voor de volle rugtassen van mijn tieners. Vandaag een beanie van Ravenklauw (harry potter) voor nog geen vier euro en gratis levering. ik hoop dat ie een beetje vlot geleverd wordt, voor sinterklaas. maar och anders dan doen we dit jaar voor het eerst een kerstkado. voor dat geld gaan we niet moeilijk doen!
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
iDEAL doet het weer!
Dingen besteld. Als het echt 20 dagen duurt hebben we altijd kerst nog...
Alle reacties Link kopieren
Nou leuk, open ik een topic scheidt mijn Wifi er mee uit. Gelukkig toch nog kunnen bestellen op mijn werk;)

Heb veel te veel gekocht maar kon het echt niet laten. Mijn leukste aankopen vind ik zelf de Mermaid deken, Mac make-up tasje, een jasje en laarsjes, make-up spulletjes en haar accessoires, een behatasje (tasje in de vorm van een bh met ruimte voor 2 bh's, 2 p sokken en 2 onderbroeken), gympen, een vest en (nep) Calvin Klein ondergoed!
Ik bedenk me net dat ik no wat dingetjes wilde kopen zoals wat bak dingetjes, travel cubes en wat andere kleine dingetjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht al 40+ dagen op vier bestellingen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Heeft al iemand de coupons kunnen gebruiken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven