HELP!! gebruik prenatal campingbed!!

31-12-2008 17:00 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb (snel) hulp nodig want wij zitten bij vrienden maar krijgen met geen 10 man dat bedje in elkaar!!

Iemand handig hiermee?

De zijkanten blijven slap hangen en klikken op 1 of andere manier niet in elkaar...

help help help :-)
Zit er in het midden van de bodem zo'n lus?? Die moet je dan omhoog houden (zo hoog mogelijk) en dan de zijkanten recht klikken. Dan moet het lukken! Succes en fijne avond!
Gebruiksaanwijzing?
668, the neighbour of the Beast
je moet die dingen aan de zijkant draaien, zodat de zijkanten niet meer inzakken..
Als het goed is, zit er op de plek waar de zijkanten nu knikken een soort van knijpdingen, die ingedrukt houden en dan naar boven trekken.

Het is een heel gedoe, wij hebben ook best lang er over gedaan om het te snappen.

Ook een gebruiksaanwijzing hielp hier niet bij trouwens.
Wat Wolkewietje zegt, bodem moet omhoog gehouden worden, anders zullen de zijkanten nooit in elkaar klikken.

Er zijn trouwens ook bedjes waarbij de zijkanten niet geklikt hoeven te worden, maar waarbij er een soort klem omgedraaid moet worden (zit verstopt onder een flap bij de geknikte zijkanten, volg je het nog?)
Lukt het al, Parel27??
Bodem zo ver mogelijk omhoog, beide lange kanten eerst, daarna de korte kanten.
hebben wij ook een keer gehad. En idd bodem met die lus wat omhoog houden. Dan moet het wel lukken
ik had dus vorige week ook ruzie met dat campingbedje!!!

Anderhalf uur en een telefoontje later, was dus inderdaad de lus in het midden ietsjes hoger houden, toen ging het ineens binnen tien seconden bijna vanzelf!

Succes, maar t is vast al gelukt, met deze tips!
Een zeeeer technisch gezelschap
Inderdaad de lus in het midden moet nog omhoog zijn en als aanvulling EERST de zijkanten en dan pas achter- en voorkant erin klikken. Hier doet ie het namelijk ook niet als die al vastgeklikt staan.

succes en een fijne avond!
Ik kon gisteravond niet meer reageren sorry!

Maar wel bedankt voor de tips, we gaan vanavond nog even oefenen.

Het is gister wel gelukt maar echt met grof geweld :-)

en veel vloeken en tieren van de mannen haha

Nu nog inklappen straks :-)))))) (tips? haha)

Oh ja en de gebruiksaanwijzing lag nog een aantal km verderop,

ook heel snugger.
Je moet idd de bodem nog niet helemaal naar beneden doen. Dus eerst de zijkanten omhoog (zit ook nog een volgorde in maar ben ik ff kwijt) en dan pas de bodem in het bedje duwen. Bij afbreken dus ook eerst beetje aan die lus op de bodem trekken en dan de zijkanten naar beneden. Ellendige dingen zijn het!!!!
quote:EL1978 schreef op 01 januari 2009 @ 14:36:

Ellendige dingen zijn het!!!!

Inderdaad, en de prenataldames maar voordoen....

klik, klak....klaaaaaaar
Bij mij staat op de bodem van het bedje ook de gebruiksaanwijzing geprint. Bij jou niet?
Home is where your wifi connects automatically.
hier ook altijd gedoe mee, ook als de bodem nog niet plat is willen we zijkanten soms niet "rechtklikken". Wat vaak helpt is de poten wat dichter bijelkaar schuiven zodat het midden nog wat hoger komt, dan klikken ze ineens wel.

En inderdaad, ik zie dan ook steeds de serene glimlach van de prenatal-juf terwijl ze moeiteloos met haar pink het hele gevaarte binnen drie seconden in elkaar klikt.....
Nee de beschrijving staat er niet op helaas....

Maar het inklappen gaat nu dus feilloos maar even geoefend met uitklappen en blijft toch een rotklusje hoor.

Lijkt wel of ie niet helemaal ok is.
OPLOSSING:

Opzetten: Je moet de bodem aan de lus half tot driekwart omhoog trekken (alsof je 'm inpakt) dan de buizen recht trekken, ze klikken dan in 1x vast. Daarna pas de bodem naar beneden drukken.

Inpakken: Je moet de bodem aan de lus half tot driekwart omhoog trekken dan het koppelstuk in het midden v/d buizen inknijpen, de buizen moeten nu "los" komen. Nu de lus helemaal omhoog trekken.

Veel plezier,

O&S
oud topic, maar wat Sjakie zegt klopt idd, zo staat het ook in de beschrijving.
En wederom: oud topic, maar zeker waard om ge-upt te worden, want hehe, nu snap ik het eindelijk Vanmiddag enorme ruzie gehad met het bedje (mijn echtgenoot zet hem eigenlijk altijd op, maar die was er niet...), en hem uiteindelijk maar met 1 niet-uitgeklapte zijkant tegen de muur gezet... Ik had hem al bijna bij het grof vuil gezet. Maar dankzij deze beschrijvingen snapte ik het zowaar, en klik-klak-klaaaaaaaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven