HELP!! gebruik prenatal campingbed!!
woensdag 31 december 2008 om 17:11
woensdag 31 december 2008 om 17:12
Wat Wolkewietje zegt, bodem moet omhoog gehouden worden, anders zullen de zijkanten nooit in elkaar klikken.
Er zijn trouwens ook bedjes waarbij de zijkanten niet geklikt hoeven te worden, maar waarbij er een soort klem omgedraaid moet worden (zit verstopt onder een flap bij de geknikte zijkanten, volg je het nog?)
Er zijn trouwens ook bedjes waarbij de zijkanten niet geklikt hoeven te worden, maar waarbij er een soort klem omgedraaid moet worden (zit verstopt onder een flap bij de geknikte zijkanten, volg je het nog?)
donderdag 1 januari 2009 om 13:47
Ik kon gisteravond niet meer reageren sorry!
Maar wel bedankt voor de tips, we gaan vanavond nog even oefenen.
Het is gister wel gelukt maar echt met grof geweld
en veel vloeken en tieren van de mannen haha
Nu nog inklappen straks
))))) (tips? haha)
Oh ja en de gebruiksaanwijzing lag nog een aantal km verderop,
ook heel snugger.
Maar wel bedankt voor de tips, we gaan vanavond nog even oefenen.
Het is gister wel gelukt maar echt met grof geweld
en veel vloeken en tieren van de mannen haha
Nu nog inklappen straks
Oh ja en de gebruiksaanwijzing lag nog een aantal km verderop,
ook heel snugger.
donderdag 1 januari 2009 om 14:36
Je moet idd de bodem nog niet helemaal naar beneden doen. Dus eerst de zijkanten omhoog (zit ook nog een volgorde in maar ben ik ff kwijt) en dan pas de bodem in het bedje duwen. Bij afbreken dus ook eerst beetje aan die lus op de bodem trekken en dan de zijkanten naar beneden. Ellendige dingen zijn het!!!!
donderdag 1 januari 2009 om 15:03
hier ook altijd gedoe mee, ook als de bodem nog niet plat is willen we zijkanten soms niet "rechtklikken". Wat vaak helpt is de poten wat dichter bijelkaar schuiven zodat het midden nog wat hoger komt, dan klikken ze ineens wel.
En inderdaad, ik zie dan ook steeds de serene glimlach van de prenatal-juf terwijl ze moeiteloos met haar pink het hele gevaarte binnen drie seconden in elkaar klikt.....
En inderdaad, ik zie dan ook steeds de serene glimlach van de prenatal-juf terwijl ze moeiteloos met haar pink het hele gevaarte binnen drie seconden in elkaar klikt.....
zaterdag 12 september 2009 om 20:48
OPLOSSING:
Opzetten: Je moet de bodem aan de lus half tot driekwart omhoog trekken (alsof je 'm inpakt) dan de buizen recht trekken, ze klikken dan in 1x vast. Daarna pas de bodem naar beneden drukken.
Inpakken: Je moet de bodem aan de lus half tot driekwart omhoog trekken dan het koppelstuk in het midden v/d buizen inknijpen, de buizen moeten nu "los" komen. Nu de lus helemaal omhoog trekken.
Veel plezier,
O&S
Opzetten: Je moet de bodem aan de lus half tot driekwart omhoog trekken (alsof je 'm inpakt) dan de buizen recht trekken, ze klikken dan in 1x vast. Daarna pas de bodem naar beneden drukken.
Inpakken: Je moet de bodem aan de lus half tot driekwart omhoog trekken dan het koppelstuk in het midden v/d buizen inknijpen, de buizen moeten nu "los" komen. Nu de lus helemaal omhoog trekken.
Veel plezier,
O&S
maandag 13 juni 2011 om 00:05
En wederom: oud topic, maar zeker waard om ge-upt te worden, want hehe, nu snap ik het eindelijk Vanmiddag enorme ruzie gehad met het bedje (mijn echtgenoot zet hem eigenlijk altijd op, maar die was er niet...), en hem uiteindelijk maar met 1 niet-uitgeklapte zijkant tegen de muur gezet... Ik had hem al bijna bij het grof vuil gezet. Maar dankzij deze beschrijvingen snapte ik het zowaar, en klik-klak-klaaaaaaaar!