Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Ik heb nieuw gips, camokleuren!

Over 2 weken weer melden, voor nu nog even 2 weken gips en dan weer foto.
quote:yasmijn schreef op 15 november 2016 @ 12:53:

Ik heb nieuw gips, camokleuren!

Over 2 weken weer melden, voor nu nog even 2 weken gips en dan weer foto.

Leuk! Die camokleuten dan, ik mocht niet kiezen

Het gips dat ik nodig heb is er alleen maar in wit.
Klinkt gezellig Yas, geen operatie nodig?

Yet, van zo'n moeder als jij leer je pas echt waardevolle dingen, de rest zoek je gewoon op!

Wij zijn nu op een locatie aan het filmen, maar het is pauze en buiten is het nat en grijs en ik heb twee vieze broodjes gegeten en iemand zit via de mail aan mijn kop te zeuren en.... en...

Zo'n dag...
quote:Hunniebunnie schreef op 15 november 2016 @ 12:58:

Klinkt gezellig Yas, geen operatie nodig?

Yet, van zo'n moeder als jij leer je pas echt waardevolle dingen, de rest zoek je gewoon op!

Wij zijn nu op een locatie aan het filmen, maar het is pauze en buiten is het nat en grijs en ik heb twee vieze broodjes gegeten en iemand zit via de mail aan mijn kop te zeuren en.... en...

Zo'n dag... Ja bah, vieze broodjes, regen en gezeur, je zou van minder chagrijnig worden.
Vooralsnog geen operatie nodig. Dat zien we over 2 weken weer.

Ben na het ziekenhuis naar het werk gegaan, kan niet veel doen maar beetje mails lezen en nieuwtjes enzo.
Cool Yas! Maar geen operatie dus? Beter!!!

Sssssst, gewoon je gips vol laten schrijven of zelf creabea worden en met spuitbussen aan de slag gaan.

Ik heb geprobeerd om even geen morfine te nemen maar da's nog niet zo'n goed idee. Ik zit nu dus weer redelijk flex op mijn bed

Heb wel problemen met mijn stoelgang door de morfine, dus dankzij mijn gebroken arm nu ook een zere kont (aambeien). Het wordt steeds beter hier ...
quote:yasmijn schreef op 15 november 2016 @ 13:10:

Vooralsnog geen operatie nodig. Dat zien we over 2 weken weer.

Ben na het ziekenhuis naar het werk gegaan, kan niet veel doen maar beetje mails lezen en nieuwtjes enzo.En bijlezen hier natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Konijntje, ik ken die 'zo'n dagen' ook Filmen is wel leuk toch?

Geen operatie Yas? mosterd zie ik
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Star schreef op 15 november 2016 @ 13:12:

[...]

En bijlezen hier natuurlijk.
TT, hou vol!
Druk hier. Er wordt zeker niet genoeg eten naar binnen gegooid.

Ah Star doet de catering!
Oeh, lekker Star!

Ik zit uitgeteld op de bank met thee en chocola. Vanmorgen de uitbreiding van de zorg voor mijn moeder besproken, en meteen maar de voorlopige diagnose vasculaire dementie en 'lichamelijk gaat het ook niet heel best' gekregen. Ze blijkt twee kledingmaten afgevallen in elk geval. En dat in combinatie met ruim anderhalf uur rijden enkele reis.

Ik moet eigenlijk boodschappen doen en de was opvouwen en en en... maar Mèh.

Sterkte voor alle herstellenden!
The owls are not what they seem
Sterkte Lady Komt die diagnose onverwacht of dacht je al in die richting?

Woont ze nog op zichzelf?

Mijn vader leed ook aan vasculaire dementie.
quote:sssssst schreef op 15 november 2016 @ 12:58:

[...]

Leuk! Die camokleuten dan, ik mocht niet kiezen

Het gips dat ik nodig heb is er alleen maar in wit.Ik had tenminste blauw gips (wilde er ook nog een geel kruis op maken, maar dat leek mij een slecht plan)
En in de afdeling klein leed; Mijn Zooplus bestelling is binnen. Die bestelling die ik speciaal gedaan had omdat ik er 10 kattenspeeltjes bij zou krijgen. Eigenlijk was mijn voorraad kattenvoer en grit nog niet op.

Bestelling binnen, geen gratis kattenspeeltjes erbij
Ik heb ook niks te melden. Niet ziek, niks gebroken, niet geopereerd, geen sterke wasserijverhalen want vakantie.

Sterkte mede-Lady. Misschien kwam het niet als een volslagen verrassing, maar het blijft een heftig bericht natuurlijk
quote:Philae schreef op 15 november 2016 @ 14:45:

[...]

Ik had tenminste blauw gips (wilde er ook nog een geel kruis op maken, maar dat leek mij een slecht plan) Zoon wilde ook blauw gips, maar uiteindelijk kreeg ie helemaal geen gips. Dat is pas zielig
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 15 november 2016 @ 14:46:

En in de afdeling klein leed; Mijn Zooplus bestelling is binnen. Die bestelling die ik speciaal gedaan had omdat ik er 10 kattenspeeltjes bij zou krijgen. Eigenlijk was mijn voorraad kattenvoer en grit nog niet op.

Bestelling binnen, geen gratis kattenspeeltjes erbij Radar bellen! Haatbericht op FB zetten! Zijn ze nou gek geworden!
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 november 2016 @ 14:47:

[...]

Zoon wilde ook blauw gips, maar uiteindelijk kreeg ie helemaal geen gips. Dat is pas zielig

Dat is zielig ja.
Mijn dag begon vanochtend zo goed. Te goed, blijkt nu...

Maar ik vind de uitdaging die het op geleverd heeft ook wel leuk.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 15 november 2016 @ 14:46:

Bestelling binnen, geen gratis kattenspeeltjes erbij Hier precies hetzelfde! Ben ik niet gewend van Zooplus. Misschien dat er iets niet goed gegaan is met de levering van die speelgoedjes?
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 15 november 2016 @ 14:43:

Sterkte Lady Komt die diagnose onverwacht of dacht je al in die richting?

Woont ze nog op zichzelf?

Mijn vader leed ook aan vasculaire dementie.

Nee de diagnose komt niet onverwacht. Maar de ontwikkeling gaat veel sneller dan ik dacht. Ze blijkt al een keer op zoek geweest te zijn naar haar zus (die heel ergens anders woont) en vanochtend was ze overtuigd dat om 10.00 uur de dokter langs zou komen. Dat was niet zo, maar ze was er niet vanaf te brengen.

Ze woont in een aanleunwoning bij een verzorgingshuis, maar als de verwardheid erger wordt kan ze daar niet blijven. Niemand ziet of ze naar buiten gaat bijvoorbeeld. Ze krijgt gelukkig wel hulp bij alles vanuit het huis en kan ook aan alle activiteiten deelnemen. Maar ja, het blijft 'zelfstandig' wonen.
The owls are not what they seem
Geen goede ontwikkeling Lady. Kan ze wel nog zelfstandig blijven wonen of begint dat nu ook 'gevaarlijk' te worden?

Moutarde
quote:Oudblond schreef op 15 november 2016 @ 14:53:

[...]

Hier precies hetzelfde! Ben ik niet gewend van Zooplus. Misschien dat er iets niet goed gegaan is met de levering van die speelgoedjes?Ik heb er een mailtje aan gewaagd. Hou je op de hoogte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven