Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
quote:dolfje schreef op 16 november 2016 @ 05:47:

Kleding : zwarte korte broek met ananassen erop en een zwarte tanktop ( met opdruk maar geen idee wat) en een bikini broekje ( bovenstukje heb ik net uitgegooid, zit op balkon).

Die broek klinkt leuk. Ik zou ook wel op het balkon willen zitten met wuivende palmbomen en een lekker temperatuurtje.
quote:takkentrol schreef op 15 november 2016 @ 21:19:

Wat onwijs leuk LV!!!

Ik zit hier een beetje ziekjes te zijn. Of het nou komt door de operatie, gewoon omdat het kennelijk tijd was om zieik te worden of als reactie op mijn aambeien weet ik niet. Maar ik heb, ondanks een operatie jaren geleden nog nooit zo'n pijn gehad van die totdingen, laat staan dat ze ooit zo groot zijn geweest. Ik ben al in de weer geweest met ijs, smeer me suf met spertie maar niks helpt

Ik zeg het niet snel maar nu voel ik me toch echt wel even heel rot.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Wat heerlijk Dolf

Enkellange hippierok, slaapshirt, sokken.

Eerst de ochtendspits begeleiden, dan in bad met koffie.
Nu zit ik in een restaurant dus ik heb maar een bh aangetrokken, een schone onderbroek en een jurkje. Heb trek!
Eet smakelijk!
Het was erg lekker!

Nu weer in hotel, denk dat we nog een paar drankjes drinken en naar bed gaan
Hoe laat is het bij jullie, Dolfje?
Nu is het 20.33.
Dinsdagavond.
Vind je het nog leuk om te horen dat het hier snertweer is?

Het is hier namelijk snertweer.
Hier regent het
quote:yette schreef op 16 november 2016 @ 07:36:

Het is hier namelijk snertweer.Haha, dit dus!
quote:yette schreef op 16 november 2016 @ 07:36:

Het is hier namelijk snertweer.Ja dat vind ik heerlijk om te horen
quote:dolfje schreef op 16 november 2016 @ 07:45:

[...]

Ja dat vind ik heerlijk om te horen Bij deze:
Héérlijk Dolfje! Zou graag met je willen ruilen maar dat geldt voor de meeste hier denk ik. Welterusten voor straks.
Pff, vandaag is zo'n dag dat ik maar niet wakker word. Hebben jullie dat ook wel eens? De hele dag zo'n wattig hoofd en alles is en gaat vertraagd.
quote:Phaedra_ schreef op 16 november 2016 @ 12:17:

Pff, vandaag is zo'n dag dat ik maar niet wakker word. Hebben jullie dat ook wel eens? De hele dag zo'n wattig hoofd en alles is en gaat vertraagd.Yep. Mss kan je gaan wandelen. Of sporten, schijnt ook te helpen. Zeker niet op de bank blijven hangen met de gordijnen dicht.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 16 november 2016 @ 12:19:

[...]

Yep. Mss kan je gaan wandelen. Of sporten, schijnt ook te helpen. Zeker niet op de bank blijven hangen met de gordijnen dicht. Wat een raar advies. Ik moet zo fietsen, ik neem aan dat dat het wandelen kan vervangen?
quote:Phaedra_ schreef op 16 november 2016 @ 12:21:

[...]

Wat een raar advies. Ik moet zo fietsen, ik neem aan dat dat het wandelen kan vervangen?Nou ja, kan wel, denk ik. Wel goed hard fietsen dan.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 16 november 2016 @ 12:22:

[...]

Nou ja, kan wel, denk ik. Wel goed hard fietsen dan. Het waait flink.
Wind mee?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Och Takkie, wat vervelend

En Dolfje vermaakt zich zo te horen wel, goed zo!

Ik heb er alweer een halve dag filmen op zitten, ging goed. Nu thuis nog wat mailen enzo. Rielekst wel. Ga eind van de dag naar een paard dat ik ws. mag gaan bijrijden èn dat ik mag gebruiken om te oefenen voor mijn opleiding. Blij mee!

Net was hier even een voorzichtig zonnetje. Was zó voorzichtig, dat 'ie er alweer vandoor is. Ik luister voor het eerst sinds tijden weer eens naar rado 3. Wat een herrie!

Gisteren trouwens wel flink natgeregend....

Konijntje!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hun, wat een nattigheid!

Hier net zeker een uur geslapen, was zo moe. Maar op het werk gaat het steeds beter, heb er ook echt langzaam weer meer zin in. Eindelijk!

Nu ben ik recepten aan het uitzoeken, wil weer eens een indiase curry maken en heb een recept gevonden voor Chicken tikka masala waar ongeveer 1000 kruiden en specerijen ingaan en wat een nacht moet marineren etc. Zo'n zin om dat te gaan maken.

Nu nog was Libanese recepten zoeken. Met kerst ga ik voor de familie een Libanese mezze tafel maken, wil nu al allerlei recepten gaan uitproberen. Libanees is een grote favoriet hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven