Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 13 november 2016 om 08:59
maandag 14 november 2016 om 13:56
quote:Cijfer14 schreef op 12 november 2016 @ 19:39:
Ik heb een vraag.
Wordt er geen melding gegeven als je wordt geciteerd? Soms merk ik te laat dat iemand op mij reageert.
Er wordt inderdaad geen melding gegeven op het moment dat je wordt geciteerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ik heb een vraag.
Wordt er geen melding gegeven als je wordt geciteerd? Soms merk ik te laat dat iemand op mij reageert.
Er wordt inderdaad geen melding gegeven op het moment dat je wordt geciteerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
woensdag 16 november 2016 om 10:42
Hi forummers,
Het forum was vanochtend 2 keer kortstondig offline.
Dit had te maken met een software update. Normaliter worden dit soort updates 's nachts uitgevoerd, en merken we daar niets van. Dat was vandaag helaas wel het geval. Excuus voor het ongemak. Als het goed is zijn de updates voltooid en zal het forum verder draaien zoals normaal.
Groet,
CM VIVA
Het forum was vanochtend 2 keer kortstondig offline.
Dit had te maken met een software update. Normaliter worden dit soort updates 's nachts uitgevoerd, en merken we daar niets van. Dat was vandaag helaas wel het geval. Excuus voor het ongemak. Als het goed is zijn de updates voltooid en zal het forum verder draaien zoals normaal.
Groet,
CM VIVA
donderdag 24 november 2016 om 09:22
quote:impala schreef op 16 november 2016 @ 12:32:
Het ziet er nu weer normaal uit. Misschien lag het aan mijn telefoon ?
Ik heb nu alleen nog dat ik elke keer in moet loggen. Dat was eerder nooit nodig.
Dit zou te maken kunnen hebben met het feit dat het forum vorige week kortstondig offline was. Fijn dat het weer op is gelost in ieder geval.
Groet,
CM VIVA
Het ziet er nu weer normaal uit. Misschien lag het aan mijn telefoon ?
Ik heb nu alleen nog dat ik elke keer in moet loggen. Dat was eerder nooit nodig.
Dit zou te maken kunnen hebben met het feit dat het forum vorige week kortstondig offline was. Fijn dat het weer op is gelost in ieder geval.
Groet,
CM VIVA
donderdag 24 november 2016 om 10:37
quote:newimprovedkitty schreef op 17 november 2016 @ 11:21:
Kan er wat gedaan worden aan de muziek bij de advertentie waar je overheen moet scrollen. Ik luister mnaar muziek op mijn telefoon en deze wordt iedere keer onderbroken door die vervelende advertenties. Ik heb dit al een aantal keer gemeld.
We hebben de meldingen inderdaad gezien. Echter, de advertentie gaat echt pas afspelen met geluid, wanneer erop geklikt wordt. Het is vervelend om te horen dat dit dus bij jou per ongeluk wel gebeurt. Wij kunnen daar helaas niets aan doen.
Groet,
CM VIVA
Kan er wat gedaan worden aan de muziek bij de advertentie waar je overheen moet scrollen. Ik luister mnaar muziek op mijn telefoon en deze wordt iedere keer onderbroken door die vervelende advertenties. Ik heb dit al een aantal keer gemeld.
We hebben de meldingen inderdaad gezien. Echter, de advertentie gaat echt pas afspelen met geluid, wanneer erop geklikt wordt. Het is vervelend om te horen dat dit dus bij jou per ongeluk wel gebeurt. Wij kunnen daar helaas niets aan doen.
Groet,
CM VIVA
donderdag 24 november 2016 om 10:39
quote:PowerCube schreef op 17 november 2016 @ 17:04:
Ik heb een pijler geblokkeerd maar topics uit die pijler staan nog wel in de lijst met nieuwe topics. Is dat de bedoeling?
Nee, dat is niet de bedoeling. Het kan te maken hebben met cache, dat het eventjes duurt voordat je wijziging zichtbaar is. Zijn de topics uit de desbetreffende pijler inmiddels weg uit je overzicht met nieuwe topics?
Groet,
CM VIVA
Ik heb een pijler geblokkeerd maar topics uit die pijler staan nog wel in de lijst met nieuwe topics. Is dat de bedoeling?
Nee, dat is niet de bedoeling. Het kan te maken hebben met cache, dat het eventjes duurt voordat je wijziging zichtbaar is. Zijn de topics uit de desbetreffende pijler inmiddels weg uit je overzicht met nieuwe topics?
Groet,
CM VIVA
donderdag 24 november 2016 om 12:06
quote:PowerCube schreef op 24 november 2016 @ 10:43:
Na uit- en inloggen is het probleem opgelost, bedankt.
Goed te horen, dank!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Na uit- en inloggen is het probleem opgelost, bedankt.
Goed te horen, dank!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum