Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 3 december 2016 om 05:58
quote:ModeratorViva schreef op 02 december 2016 @ 10:24:
[...]
Je kan het printscreen mailen naar forum@viva.nl.
Dank!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva ForumBedankt; zal ik doen als het probleem weer optreedt.
[...]
Je kan het printscreen mailen naar forum@viva.nl.
Dank!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva ForumBedankt; zal ik doen als het probleem weer optreedt.
zaterdag 3 december 2016 om 07:08
quote:Keukenkast schreef op 01 december 2016 @ 19:05:
Ik word bij een aantal topics getrakteerd op een filmpje van een energiemaatschappij. Hoeft voor mij niet zo. En aangezien mijn geluid altijd uitstaat vind ik het storend dat er opeens 'hoi' tegen me gezegd wordt door die dame.
Ik klik zo snel weg dat ik geen printscreen ervan heb.
Ik krijg hem bij elk topic! En soms klik ik hem weg en komt hij meteen weer terug. Echt heel vervelend forummen zo.
Ik maak gebruik van de viva-app overigens.
Ik word bij een aantal topics getrakteerd op een filmpje van een energiemaatschappij. Hoeft voor mij niet zo. En aangezien mijn geluid altijd uitstaat vind ik het storend dat er opeens 'hoi' tegen me gezegd wordt door die dame.
Ik klik zo snel weg dat ik geen printscreen ervan heb.
Ik krijg hem bij elk topic! En soms klik ik hem weg en komt hij meteen weer terug. Echt heel vervelend forummen zo.
zaterdag 3 december 2016 om 09:46
maandag 5 december 2016 om 09:59
quote:-Kittens- schreef op 04 december 2016 @ 19:23:
Het reclamefilmpje van fbto blijft maar tevoorschijn komen, om gek van te worden.
Ik forum mobiel (via die app die geen app is). Nooit eerder gehad.
Vervelend. Zou je een printscreen willen mailen naar forum@viva.nl en zou je daarbij de URL willen noemen, die je krijgt als je klikt op de advertentie? Dan gaan we er naar laten kijken, dank!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Het reclamefilmpje van fbto blijft maar tevoorschijn komen, om gek van te worden.
Ik forum mobiel (via die app die geen app is). Nooit eerder gehad.
Vervelend. Zou je een printscreen willen mailen naar forum@viva.nl en zou je daarbij de URL willen noemen, die je krijgt als je klikt op de advertentie? Dan gaan we er naar laten kijken, dank!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
maandag 5 december 2016 om 10:23
quote:-Kittens- schreef op 05 december 2016 @ 10:17:
Ik kan wel een pritscreen mailen, maar ik kan alleen op 'done' klikken. Als ik op de advertentie klik, gebeurt er niks, kom ook niet bij een URL.
Dat is vreemd...Als je printscreen zou willen mailen, graag dan kunnen wij het doorzetten.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ik kan wel een pritscreen mailen, maar ik kan alleen op 'done' klikken. Als ik op de advertentie klik, gebeurt er niks, kom ook niet bij een URL.
Dat is vreemd...Als je printscreen zou willen mailen, graag dan kunnen wij het doorzetten.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 5 december 2016 om 10:26
quote:-Belle- schreef op 03 december 2016 @ 07:08:
[...]
Dit is de app van viva.nl, je komt via deze app terecht op het mobiele forum. Als jij ons een printscreen zou willen mailen (forum@viva.nl) en de url die je krijgt als je op de advertentie klikt, dan kunnen wij het doorzetten,
Dank!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Dit is de app van viva.nl, je komt via deze app terecht op het mobiele forum. Als jij ons een printscreen zou willen mailen (forum@viva.nl) en de url die je krijgt als je op de advertentie klikt, dan kunnen wij het doorzetten,
Dank!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 5 december 2016 om 12:29
quote:Konijntje999 schreef op 03 december 2016 @ 09:00:
Welk formaat mag het profielplaatje zijn? Ik krijg een error bij het uploaden over het formaat maar zie nergens een max grootte oid staan.
De avatar mag 100 kb zijn!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Welk formaat mag het profielplaatje zijn? Ik krijg een error bij het uploaden over het formaat maar zie nergens een max grootte oid staan.
De avatar mag 100 kb zijn!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 5 december 2016 om 12:58
quote:ModeratorViva schreef op 05 december 2016 @ 10:23:
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Beste moderator,
Ik heb hetzelfde probleem met het FBTO filmpje. Hij verschijnt na wegklikken soms direct weer. Ik forum ook via de app.
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Beste moderator,
Ik heb hetzelfde probleem met het FBTO filmpje. Hij verschijnt na wegklikken soms direct weer. Ik forum ook via de app.
dinsdag 6 december 2016 om 16:59
quote:Keukenkast schreef op 01 december 2016 @ 19:05:
Ik klik zo snel weg dat ik geen printscreen ervan heb.Helaas nog steeds..
Ik klik zo snel weg dat ik geen printscreen ervan heb.Helaas nog steeds..
woensdag 7 december 2016 om 11:01
quote:Eva- schreef op 07 december 2016 @ 07:55:
Ik kan al weken niet meer normaal forummen op mobiel, zonder zwarte blokken te krijgen in mijn scherm en niks meer te kunnen lezen. Daarnaastis het typen mega traag. Viva is de enige site waar dit probleem zich voordoet.
Waar ligt dit aan?
Vreemd, zou je een mail met printscreen willen mailen naar forum@viva.nl? Dan gaan we er naar kijken!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ik kan al weken niet meer normaal forummen op mobiel, zonder zwarte blokken te krijgen in mijn scherm en niks meer te kunnen lezen. Daarnaastis het typen mega traag. Viva is de enige site waar dit probleem zich voordoet.
Waar ligt dit aan?
Vreemd, zou je een mail met printscreen willen mailen naar forum@viva.nl? Dan gaan we er naar kijken!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 9 december 2016 om 15:41
vrijdag 9 december 2016 om 16:20
We hebben het nagevraagd bij IT en zij geven aan dat dit aan de instellingen ligt en dat het kan zijn dat het je scherm staat ingezoomd. Er zijn echter al meldingen van forummers waarbij dit niet het lijkt te zijn. Het blijft vreemd want er zijn nul aanpassingen gedaan door IT. Uiteraard laten we dit verder uitzoeken, maar vooralsnog is het een groot mysterie...
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 9 december 2016 om 18:03
quote:Alixane schreef op 09 december 2016 @ 15:41:
Het is geen echte bug ofzo, maar sinds gisteren heeft het forum op mijn laptop een heel ander lettertype. Is hier een reden voor? Het schijnt dat dit niet alleen bij mij is maar bij heel veel forummers.Hier ook. Mods, het kan te maken hebben met de recente update. Misschien even navragen bij IT? Dat er daardoor iets in de codes veranderd is, met als gevolg dat we nu naar een ander lettertype zitten te kijken.
Het is geen echte bug ofzo, maar sinds gisteren heeft het forum op mijn laptop een heel ander lettertype. Is hier een reden voor? Het schijnt dat dit niet alleen bij mij is maar bij heel veel forummers.Hier ook. Mods, het kan te maken hebben met de recente update. Misschien even navragen bij IT? Dat er daardoor iets in de codes veranderd is, met als gevolg dat we nu naar een ander lettertype zitten te kijken.
vrijdag 9 december 2016 om 20:59
quote:Alixane schreef op 09 december 2016 @ 15:41:
Het is geen echte bug ofzo, maar sinds gisteren heeft het forum op mijn laptop een heel ander lettertype. Is hier een reden voor? Het schijnt dat dit niet alleen bij mij is maar bij heel veel forummers.Bij mij ook, ik vroeg me al af of het aan mij lag.
Het is geen echte bug ofzo, maar sinds gisteren heeft het forum op mijn laptop een heel ander lettertype. Is hier een reden voor? Het schijnt dat dit niet alleen bij mij is maar bij heel veel forummers.Bij mij ook, ik vroeg me al af of het aan mij lag.