De Parodiëttes Remake (deel IV)
woensdag 16 november 2016 om 09:35
Nou! Je weet niet half wat een tijd erin gaat zitten je personeel aan te sturen! Gisteren wilde de meid verdorie het soppen van de plinten overslaan! Omdat de marmeren vloer zo vies geworden was nadat we met de honden uit het bos kwamen! Ze mag verdorie blij zijn dat wij met de honden gingen wandelen, zodat zij dat van haar lijstje kon schrappen.
En dan regel je in je spaarzame vrije tijd een leuk reisje, kunnen ze weer niet. Omdat ze geen baan hebben. Maar zelf wat organiseren Ho Maar! Altijd maar naar anderen wijzen.
En dan regel je in je spaarzame vrije tijd een leuk reisje, kunnen ze weer niet. Omdat ze geen baan hebben. Maar zelf wat organiseren Ho Maar! Altijd maar naar anderen wijzen.
Later is nu
woensdag 16 november 2016 om 09:43
Juist. Ze maken zichzelf bovendien wijs dat ze onafhankelijker en zelfstandiger zijn dankzij een baan. En dat vinden ze veel beter dan thuismoederen. Maar negen van de tien keer krijgen zij hun opdrachten van een vent.
Ik bepaal tenminste zelf of ik een witte of een bonte was draai. Wat nou emancipatie?!
Ik bepaal tenminste zelf of ik een witte of een bonte was draai. Wat nou emancipatie?!
woensdag 16 november 2016 om 11:31
Nou
En ik heb de belangrijkste baan ter wereld: Ik ben hondenmoeder
Het is zwaar en kost handenvol met geld, dat wel. Begrijp me niet verkeerd hoor, maar je wilt ze toch niet te vaak uitbesteden ofzo, dus je bent erg gebonden. En dan het geld dat ik er tegenaan moet gooien om de kinderen zover te krijgen dat ze de honden uitlaten, wanneer ze van de bso komen. Pff.. je denkt dat je voorbereid bent, maar dit had ik niet voorzien.
Mensen klagen ook wel dat ze slecht zijn opgevoed, maar dat is flauwekul. Ze hebben gewoon een stevig karakter
En ik heb de belangrijkste baan ter wereld: Ik ben hondenmoeder
Het is zwaar en kost handenvol met geld, dat wel. Begrijp me niet verkeerd hoor, maar je wilt ze toch niet te vaak uitbesteden ofzo, dus je bent erg gebonden. En dan het geld dat ik er tegenaan moet gooien om de kinderen zover te krijgen dat ze de honden uitlaten, wanneer ze van de bso komen. Pff.. je denkt dat je voorbereid bent, maar dit had ik niet voorzien.
Mensen klagen ook wel dat ze slecht zijn opgevoed, maar dat is flauwekul. Ze hebben gewoon een stevig karakter
Later is nu
woensdag 16 november 2016 om 21:59
quote:wiezewo schreef op 16 november 2016 @ 21:21:
Ja hoor hondenmoeder en dan gewoon je honden naar de bso sturen. Dan denk ik waar heb je ze dan voor genomen?
Nee hoor, mijn Wodan en Bitchi (paarsgetongde blauwvacht drieteenpekineesjes) voed ik lekker helemaal zelf op.
Le-zen!
Mijn kinderen gaan naar de bso. De honden besteed ik natuurlijk niet uit.
Ja hoor hondenmoeder en dan gewoon je honden naar de bso sturen. Dan denk ik waar heb je ze dan voor genomen?
Nee hoor, mijn Wodan en Bitchi (paarsgetongde blauwvacht drieteenpekineesjes) voed ik lekker helemaal zelf op.
Le-zen!
Mijn kinderen gaan naar de bso. De honden besteed ik natuurlijk niet uit.
Later is nu
vrijdag 18 november 2016 om 00:02
Sommige mensen zijn alleen maar wantrouwend. Je gelooft zeker ook niet dat mijn honden zo goed opgevoed zjin dat ze álles eten en de deur voor me open houden?
Kan hoor.. maar dan zet ik je gewoon onder de negeer. Zoveel negativiteit kan ik niet zo goed tegen. Mijn gardian zegt ook dat ik dat moet ontlopen.
Kan hoor.. maar dan zet ik je gewoon onder de negeer. Zoveel negativiteit kan ik niet zo goed tegen. Mijn gardian zegt ook dat ik dat moet ontlopen.
Later is nu
vrijdag 18 november 2016 om 00:19
verdorie weer gezakt voor trekkerrijbewijs. ik moest hindernis rijden, achteruit inparkeren en laden lossen platte wagen. alles ging perfect en toch gezakt. maar er staat niets in de examenvoorwaarden dat je niet met 110 km p.u. mag rijden over een erf. Nou ja eigenlijk een woonerf. stom, zal ik hier werk van maken?
vrijdag 18 november 2016 om 00:50
quote:wiezewo schreef op 18 november 2016 @ 00:24:
Heb je dan nog geen werk, smedvrees? En zeker wel lekker je handje ophouden. En waar betaal je die trekker dan van? Nou? Die komt uit mijn portomonnee!
Kom eens gauw met je luie donder van die trekker af en direct solliciteren jij!
ja zal wel moeten want geen rijbewijs
ik snap niet hoe dat kan, die vluchtelingen komen hier en hebben meteen een rijbewijs
Heb je dan nog geen werk, smedvrees? En zeker wel lekker je handje ophouden. En waar betaal je die trekker dan van? Nou? Die komt uit mijn portomonnee!
Kom eens gauw met je luie donder van die trekker af en direct solliciteren jij!
ja zal wel moeten want geen rijbewijs
ik snap niet hoe dat kan, die vluchtelingen komen hier en hebben meteen een rijbewijs
vrijdag 18 november 2016 om 11:00
vrijdag 18 november 2016 om 11:01
Van mij mogen ze alle kutpieten per direct op de boot terug naar Spanje zetten, met die achterlijke cultuur van ze. Hoezo moet ik respect voor ze hebben als zij willen bepalen dat ik met mijn feestje moet wachten tot zij hun hoempapa-feestje hebben gehad?! Het is toevallig wel míjn land, ja!
Heb de opblaasbare kerstman gewoon vast in de tuin gezet en draai lekker keihard kerst-cd's in m'n auto. Met de raampjes open.
Laat me toch zeker niks voorschrijven?!
Heb de opblaasbare kerstman gewoon vast in de tuin gezet en draai lekker keihard kerst-cd's in m'n auto. Met de raampjes open.
vrijdag 18 november 2016 om 13:05
vrijdag 18 november 2016 om 13:10
vrijdag 18 november 2016 om 18:17
vrijdag 18 november 2016 om 22:32
quote:yette schreef op 18 november 2016 @ 11:01:
Van mij mogen ze alle kutpieten per direct op de boot terug naar Spanje zetten, met die achterlijke cultuur van ze. Hoezo moet ik respect voor ze hebben als zij willen bepalen dat ik met mijn feestje moet wachten tot zij hun hoempapa-feestje hebben gehad?! Het is toevallig wel míjn land, ja!
[afbeelding]raclette, ik kan het niet meer eens met je zijn dan nu. ieder heeft recht op zijn eigen feest. als ik sint maarten wil doen in de zomer dan doe ik dat
[afbeelding]raclette, ik kan het niet meer eens met je zijn dan nu. ieder heeft recht op zijn eigen feest. als ik sint maarten wil doen in de zomer dan doe ik dat