De Parodiëttes Remake (deel IV)

16-09-2014 22:22 565 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom!

Na ruim 3500 zinnige mededelingen in deel drie is het tijd voor een uitzinnig deel vier.
Nou! Je weet niet half wat een tijd erin gaat zitten je personeel aan te sturen! Gisteren wilde de meid verdorie het soppen van de plinten overslaan! Omdat de marmeren vloer zo vies geworden was nadat we met de honden uit het bos kwamen! Ze mag verdorie blij zijn dat wij met de honden gingen wandelen, zodat zij dat van haar lijstje kon schrappen.

En dan regel je in je spaarzame vrije tijd een leuk reisje, kunnen ze weer niet. Omdat ze geen baan hebben. Maar zelf wat organiseren Ho Maar! Altijd maar naar anderen wijzen.
Later is nu
Juist. Ze maken zichzelf bovendien wijs dat ze onafhankelijker en zelfstandiger zijn dankzij een baan. En dat vinden ze veel beter dan thuismoederen. Maar negen van de tien keer krijgen zij hun opdrachten van een vent.

Ik bepaal tenminste zelf of ik een witte of een bonte was draai. Wat nou emancipatie?!
Nou

En ik heb de belangrijkste baan ter wereld: Ik ben hondenmoeder

Het is zwaar en kost handenvol met geld, dat wel. Begrijp me niet verkeerd hoor, maar je wilt ze toch niet te vaak uitbesteden ofzo, dus je bent erg gebonden. En dan het geld dat ik er tegenaan moet gooien om de kinderen zover te krijgen dat ze de honden uitlaten, wanneer ze van de bso komen. Pff.. je denkt dat je voorbereid bent, maar dit had ik niet voorzien.

Mensen klagen ook wel dat ze slecht zijn opgevoed, maar dat is flauwekul. Ze hebben gewoon een stevig karakter
Later is nu
Ja hoor hondenmoeder en dan gewoon je honden naar de bso sturen. Dan denk ik waar heb je ze dan voor genomen?

Nee hoor, mijn Wodan en Bitchi (paarsgetongde blauwvacht drieteenpekineesjes) voed ik lekker helemaal zelf op.
Mijn honden voeden zichzelf op. Ik geloof echt heel erg in het idee dat je honden hond moet laten zijn, en dat lukt mijn honden prima. En de postbode moet niet kliemen.
quote:wiezewo schreef op 16 november 2016 @ 21:21:

Ja hoor hondenmoeder en dan gewoon je honden naar de bso sturen. Dan denk ik waar heb je ze dan voor genomen?

Nee hoor, mijn Wodan en Bitchi (paarsgetongde blauwvacht drieteenpekineesjes) voed ik lekker helemaal zelf op.

Le-zen!

Mijn kinderen gaan naar de bso. De honden besteed ik natuurlijk niet uit.
Later is nu
Ik geloof niets meer van dit hele verhaal. Telkens als het een beetje stil dreigt te vallen komt to weer met een verrassende wending. Ontzettend naïef wie hier intrapt.
Sommige mensen zijn alleen maar wantrouwend. Je gelooft zeker ook niet dat mijn honden zo goed opgevoed zjin dat ze álles eten en de deur voor me open houden?

Kan hoor.. maar dan zet ik je gewoon onder de negeer. Zoveel negativiteit kan ik niet zo goed tegen. Mijn gardian zegt ook dat ik dat moet ontlopen.
Later is nu
verdorie weer gezakt voor trekkerrijbewijs. ik moest hindernis rijden, achteruit inparkeren en laden lossen platte wagen. alles ging perfect en toch gezakt. maar er staat niets in de examenvoorwaarden dat je niet met 110 km p.u. mag rijden over een erf. Nou ja eigenlijk een woonerf. stom, zal ik hier werk van maken?
Heb je dan nog geen werk, smedvrees? En zeker wel lekker je handje ophouden. En waar betaal je die trekker dan van? Nou? Die komt uit mijn portomonnee!

Kom eens gauw met je luie donder van die trekker af en direct solliciteren jij!
quote:wiezewo schreef op 18 november 2016 @ 00:24:

Heb je dan nog geen werk, smedvrees? En zeker wel lekker je handje ophouden. En waar betaal je die trekker dan van? Nou? Die komt uit mijn portomonnee!

Kom eens gauw met je luie donder van die trekker af en direct solliciteren jij!

ja zal wel moeten want geen rijbewijs

ik snap niet hoe dat kan, die vluchtelingen komen hier en hebben meteen een rijbewijs
O nee he, niet weer die discussie waarin de vluchtelingen de zwarte piet krijgen toegespeeld
Ik denk dat het tijd is voor een moment van Zen, waarin je in alle rust en veiligheid je toekomstperspectief kunt ontdekken. En als dat niet lukt, is het ook goed, want we zijn Zennnnn

Dus.. wat drink je?

(graag éérst je trekker inparkeren, voordat je wat drinkt)
Later is nu
Van mij mogen ze alle kutpieten per direct op de boot terug naar Spanje zetten, met die achterlijke cultuur van ze. Hoezo moet ik respect voor ze hebben als zij willen bepalen dat ik met mijn feestje moet wachten tot zij hun hoempapa-feestje hebben gehad?! Het is toevallig wel míjn land, ja!

Heb de opblaasbare kerstman gewoon vast in de tuin gezet en draai lekker keihard kerst-cd's in m'n auto. Met de raampjes open.

Laat me toch zeker niks voorschrijven?!

Belachelijk om daarvoor een auto te kopen Vette. Echt belachelijk. Denk eens aan al die uitlaatgassen die je het milieu in blaast, en dat alleen maar omdat je een beetje stoer rond wilt rijden met Mariah Carey op je boombox. Terwijl je ook gewoon kunt gaan lopen, met een transistorradio in je hand.
quote:feow schreef op 16 november 2016 @ 00:27:

[...]

Doe es niet zo vals.

Ze kunnen toch gewoon mee als personeel?

Echt, als je die dankbare gezichten ziet zul je ervaren dat het zo het beste is.Ja, laat ze lekker fotograferen of de taart maken. Scheelt ook weer in de kosten.
Je moet niet alles geloven, Leverleverworst. Had jij vóór het bestaan van internet wel eens van milieuvervuiling gehoord?

Nope.

Hoax dus.
Weet je dat het internet gestookt wordt op bruinkool? Over milieuvervuiling gesproken! Maar dat mag je natuurlijk niet zeggen in dit land. Zozebieze, dat hele internet is omgeven met geheimschrijverij, en de regering eneebelt dat. Ik bedoel, weet jij waar de internetfabriek staat? Ik niet. Nou dan!
Kan iemand even naar de helpdesk bellen dat ze het internet resetten, want ik krijg ineens allemaal zulke rare berichten op het forum
Ik weet niet wat ik moet zeggen.
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Geeft niks want je staat onder de negeer.
quote:yette schreef op 18 november 2016 @ 11:01:

Van mij mogen ze alle kutpieten per direct op de boot terug naar Spanje zetten, met die achterlijke cultuur van ze. Hoezo moet ik respect voor ze hebben als zij willen bepalen dat ik met mijn feestje moet wachten tot zij hun hoempapa-feestje hebben gehad?! Het is toevallig wel míjn land, ja!

Heb de opblaasbare kerstman gewoon vast in de tuin gezet en draai lekker keihard kerst-cd's in m'n auto. Met de raampjes open.

Laat me toch zeker niks voorschrijven?!

[afbeelding]raclette, ik kan het niet meer eens met je zijn dan nu. ieder heeft recht op zijn eigen feest. als ik sint maarten wil doen in de zomer dan doe ik dat
quote:Lelietje-van-Dalen schreef op 18 november 2016 @ 21:56:

Ik weet niet wat ik moet zeggen.

hallo Lowietje van Halen

zeg dan niks
quote:wiezewo schreef op 18 november 2016 @ 22:31:

Geeft niks want je staat onder de negeer.

Beste Wiesje Wo,

Dat zouden er meer moeten doen.
Niks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven