De ouderensoos
zaterdag 19 november 2016 om 23:37
quote:damocles schreef op 19 november 2016 @ 23:34:
Oh weten jullie dit nog: de gekleurde duiven in de Efteling, dat kon later echt niet meer....
Ik vond het magisch (zoals heel de Efteling trouwens)Die zijn er nog steeds hoor, vooral in het voorjaar felle kleuren, later in het jaar steeds lichter.
Oh weten jullie dit nog: de gekleurde duiven in de Efteling, dat kon later echt niet meer....
Ik vond het magisch (zoals heel de Efteling trouwens)Die zijn er nog steeds hoor, vooral in het voorjaar felle kleuren, later in het jaar steeds lichter.
Such a beautiful place to be with Friends.
zaterdag 19 november 2016 om 23:38
zaterdag 19 november 2016 om 23:38
quote:Eleonora-1 schreef op 19 november 2016 @ 23:38:
Als we zo doorgaan nostalgieën we gewoon een heel topic vol.
Ik dacht gisteren, ach leuk, in de napraat werden mensen gek van de 'those were the days' verhalen dus hup, eens zien of we een paar pagina's ouwe koeien uit sloten kunnen halen.
Zitten we al bijna op 2200posts inmiddels.Goed topic!
Ik dacht gisteren, ach leuk, in de napraat werden mensen gek van de 'those were the days' verhalen dus hup, eens zien of we een paar pagina's ouwe koeien uit sloten kunnen halen.
Zitten we al bijna op 2200posts inmiddels.Goed topic!
zaterdag 19 november 2016 om 23:39
quote:Eleonora-1 schreef op 19 november 2016 @ 23:34:
[...]
Politiek volkomen incorrect zijn was toen ook doodnormaal.
Mijn oom zat dan naast een Turkse vriend van mijn vader en dan ging hij heel hard praten in gebroken Nederlands.
Vond hij heel aardig van zichzelf.
En uitspraken als 'he Achmed? Je mag dan Turk zijn, ik zit gewóón naast je!'
Niemand keek er van op.
Niet dat dat goed was of zo, dat was tóen zo bedoel ik meer.
Ja vooral dat harder praten (zeg maar schreeuwen), alsof Achmed doof was in plaats van de taal nog niet geheel machtig.
Ik woonde in een kakdorp in de randstad, toen kwam er een jawel: neger (dat mocht toen nog) op school, was een bezienswaardigheid, echt geweldig, ik wild ook zulk haar, zo zijn.
[...]
Politiek volkomen incorrect zijn was toen ook doodnormaal.
Mijn oom zat dan naast een Turkse vriend van mijn vader en dan ging hij heel hard praten in gebroken Nederlands.
Vond hij heel aardig van zichzelf.
En uitspraken als 'he Achmed? Je mag dan Turk zijn, ik zit gewóón naast je!'
Niemand keek er van op.
Niet dat dat goed was of zo, dat was tóen zo bedoel ik meer.
Ja vooral dat harder praten (zeg maar schreeuwen), alsof Achmed doof was in plaats van de taal nog niet geheel machtig.
Ik woonde in een kakdorp in de randstad, toen kwam er een jawel: neger (dat mocht toen nog) op school, was een bezienswaardigheid, echt geweldig, ik wild ook zulk haar, zo zijn.
zaterdag 19 november 2016 om 23:42
quote:kopjekoffie70 schreef op 19 november 2016 @ 22:31:
[...]
Kom maar m'n kind. Wel even de voeten vegen bij het binnenkomen en dan maak ik een lekkere kop warme sjokomel voor je.Het is toch schoenen uit doen in de das en dan op sokken naar binnen. Als je sokken vies waren, moest je op blote voeten
[...]
Kom maar m'n kind. Wel even de voeten vegen bij het binnenkomen en dan maak ik een lekkere kop warme sjokomel voor je.Het is toch schoenen uit doen in de das en dan op sokken naar binnen. Als je sokken vies waren, moest je op blote voeten
zaterdag 19 november 2016 om 23:43
zaterdag 19 november 2016 om 23:44
quote:damocles schreef op 19 november 2016 @ 23:39:
[...]
Ja.....
Mijn eerste Surinaamse vriendinnetje vond ik ook zo fascinerend.
Ik heb ook hele vreselijke vragen gesteld volgens mij.
[...]
Ja.....
Mijn eerste Surinaamse vriendinnetje vond ik ook zo fascinerend.
Ik heb ook hele vreselijke vragen gesteld volgens mij.
zaterdag 19 november 2016 om 23:47
quote:Eleonora-1 schreef op 19 november 2016 @ 23:38:
Zitten we al bijna op 2200 posts inmiddels.Die is vol morgen hoor
Zitten we al bijna op 2200 posts inmiddels.Die is vol morgen hoor
zaterdag 19 november 2016 om 23:51
Een serie heb ik nog niet gezien waar ik als brugklasser helemaal weg van was: The Lost Islands
Een serie over 5 tieners die stranden op een onbewoond eiland dat toch niet zo onbewoond blijkt te zijn.
Ik was zwaar verliefd op een van de acteurs.
Ik vraag me af of ik de enige liefhebber was....van de serie dan, niet van die acteur [img]null[/img]
Een serie over 5 tieners die stranden op een onbewoond eiland dat toch niet zo onbewoond blijkt te zijn.
Ik was zwaar verliefd op een van de acteurs.
Ik vraag me af of ik de enige liefhebber was....van de serie dan, niet van die acteur [img]null[/img]
zaterdag 19 november 2016 om 23:53
quote:LoveDobby schreef op 19 november 2016 @ 23:46:
Voor nu lekker slapen en morgen gezond weer op. Om in stijl te blijven.
Ahhhh Sonja....
Die had ook gedenkwaardige uitzendingen ja.
Heerlijk.
En op verjaardagen in mijn familie ging het er dan over. Over Sonja.
Veel mensen hadden een pokkehekel aan haar.
Kon ik me niks bij voorstellen maar ja, wij waren thuis van de VPRO en de VARA en ik ben zelf echt serieus bijna dertig jaar VARA lid geweest.
En welterusten Dobby!
Voor nu lekker slapen en morgen gezond weer op. Om in stijl te blijven.
Ahhhh Sonja....
Die had ook gedenkwaardige uitzendingen ja.
Heerlijk.
En op verjaardagen in mijn familie ging het er dan over. Over Sonja.
Veel mensen hadden een pokkehekel aan haar.
Kon ik me niks bij voorstellen maar ja, wij waren thuis van de VPRO en de VARA en ik ben zelf echt serieus bijna dertig jaar VARA lid geweest.
En welterusten Dobby!