Napraattopic 71

17-11-2016 13:40 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
De mods hebben het bericht verwijderd. Het was ook wel te gek voor woorden dat dat bleef staan.
quote:Inkie12345 schreef op 20 november 2016 @ 12:00:

Het bericht van Amaliaa is nu toch weg zie ik.

Het duurt even maar dan gebeurt er toch wat.Als er maar genoeg tegengeluid komt.
quote:ThunderassMan schreef op 20 november 2016 @ 11:57:

Er gaat iets mis met m'n imago, merk ik. Welk imago?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Maccaron schreef op 20 november 2016 @ 12:02:

[...]

Als er maar genoeg tegengeluid komt.

Dat is toch bizar? (Ik weet het, het is nooit goed )

Eerst duidelijk en serieus antwoorden, alle berichten weghalen behalve die en na een hoop gezeik toch maar weghalen.
quote:ThunderassMan schreef op 20 november 2016 @ 11:56:

[...]

Neehee. Zou ik naakt in de kroeg zitten, denk je?Uhm ja. Wat zit je nu weer heilig te doen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Amaqanda schreef op 20 november 2016 @ 12:04:

[...]

Dat is toch bizar? (Ik weet het, het is nooit goed )

Eerst duidelijk en serieus antwoorden, alle berichten weghalen behalve die en na een hoop gezeik toch maar weghalen. ach het houdt ons van de straat.
quote:Inkie12345 schreef op 20 november 2016 @ 12:00:

Het bericht van Ameliaa is nu toch weg zie ik.

Het duurt even maar dan gebeurt er toch wat.Ben wel benieuwd hoe vaak dat bericht gestaft is. Duidelijk geen Pavlovmod vandaag.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
En dan hun reactie op Amalia niet wissen met reden (bijvoorbeeld: excuus, we hebben heel dom op een ongelooflijk naar bericht gereageerd) maar gewoon de hele posting weg zodat het net lijkt alsof er niet eens op gereageerd is.
quote:Amaqanda schreef op 20 november 2016 @ 12:06:

En dan hun reactie op Amalia niet wissen met reden (bijvoorbeeld: excuus, we hebben heel dom op een ongelooflijk naar bericht gereageerd) maar gewoon de hele posting weg zodat het net lijkt alsof er niet eens op gereageerd is.Eerst stond er offtopic
quote:Solomio schreef op 20 november 2016 @ 12:05:

[...]

Ben wel benieuwd hoe vaak dat bericht gestaft is. Duidelijk geen Pavlovmod vandaag.Selectief denk ik. Want er is wel direct actie ondernomen naar Sirius toe.
quote:Solomio schreef op 20 november 2016 @ 12:05:

[...]

Ben wel benieuwd hoe vaak dat bericht gestaft is. Duidelijk geen Pavlovmod vandaag.Door mij een stuk of 7 keer
quote:doornroosje9 schreef op 20 november 2016 @ 12:03:

[...]

Welk imago?Dat van betrouwbare, keurig nette, empatische, genderneutrale, vegetarische, sexloze, linkse Zwitserlandforummer.
quote:Amaqanda schreef op 20 november 2016 @ 12:06:

En dan hun reactie op Amalia niet wissen met reden (bijvoorbeeld: excuus, we hebben heel dom op een ongelooflijk naar bericht gereageerd) maar gewoon de hele posting weg zodat het net lijkt alsof er niet eens op gereageerd is.Het is iig weg. Dat is het belangrijkste. De Mod zal wel niet nagedacht hebben over wat er nu precies stond en netjes hebben willen antwoorden. En zich niet beseft hebben wat de impact van die woorden kunnen zijn en van het niet wissen.
O, en dames: stop eens allemaal met verzoekjes in m'n pb om een selfie.

Dank.
quote:ThunderassMan schreef op 20 november 2016 @ 12:12:

[...]

Dat van betrouwbare, keurig nette, empatische, genderneutrale, vegetarische, sexloze, linkse Zwitserlandforummer.

[...]

Dat van betrouwbare, keurig nette, empatische, genderneutrale, vegetarische, sexloze, linkse Zwitserlandforummer.Vergeet boerenkoolteler niet.
quote:Maccaron schreef op 20 november 2016 @ 12:15:

[...]

Vergeet boerenkoolteler niet.Dat zou ik hebben kunnen doen, ware het niet dat ik niet weet of het boerenkool is.
quote:ThunderassMan schreef op 20 november 2016 @ 12:14:

O, en dames: stop eens allemaal met verzoekjes in m'n pb om een selfie.

Dank.Verstuur jij ze dan ook niet meer ongevraagd? Danku.
quote:Elfje112 schreef op 20 november 2016 @ 12:14:

[...]

Ouder dan 14? Alle leggings en spijkerrokjes doneren aan het jongere nichtje ajb.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

[...]

Dat van betrouwbare, keurig nette, empatische, genderneutrale, vegetarische, sexloze, linkse Zwitserlandforummer.Die selfie die je net gestuurd hebt, zegt toch wat anders.
Life is short. Eat dessert first.
quote:ThunderassMan schreef op 20 november 2016 @ 12:15:

[...]

Dat zou ik hebben kunnen doen, ware het niet dat ik niet weet of het boerenkool is.Oja...maar wat is dat groene ding dan dat jij voor je houdt in je nakie op je selfie?

[...]

Dat van betrouwbare, keurig nette, empatische, genderneutrale, vegetarische, sexloze, linkse Zwitserlandforummer.Ja, zo herinner ik me jou idd.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Maccaron schreef op 20 november 2016 @ 12:16:

[...]

Verstuur jij ze dan ook niet meer ongevraagd? Danku.Nou ja zeg: juist jij leek er behoefte aan te hebben.

Mijn account is gehacked.
quote:Amaqanda schreef op 20 november 2016 @ 12:07:

[...]

Selectief denk ik. Want er is wel direct actie ondernomen naar Sirius toe.Ze zullen wel een lijstje afwerken. Beginnen met de berichten van vannacht. Ik denk maar zo dat Sirius vannacht al gelijk gestaft is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven