***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Goedemorgen,

haha Mich, ik vond de foto's zelf niet zo fantastisch gelukt.. maarja..

Vandaag misschien even naar Artis, maar ik twijfel nog een beetje...
Icke, ik ga je een oppepper geven, mijn schoonvader heeft twee keer darmkanker gehad, en is er twee keer bovenop gekomen. Dus het kan echt !!
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! We wachten het gesprek van vandaag maar weer af. De "uitslag"kregen ze van een KNO arts die er eigenlijk niet voldoende van op de hoogte was, waarschijnlijk. We zullen zien wat 2009 voor ons in petto heeft.

Vandaag waarschijnlijk geen Ickemeisje. Het is rustig, en ach, ik moet ook nog een paar dagen voor de uitgerekende datum. Ben een beetje ongeduldig:) terwijl ik er ook enorm tegenop zie. De bevalling, maar ook de periode erna. Gelukkig is lieve lieve lieve Ickeman superpositief en meelevend. Ik heb echt de allerliefste man getrouwd die er is meiden! En ook Ruubje is een schatje. We mogen altijd even beer of muis vasthouden als we verdrietig zijn, lief jongetje van ons.

Sorry verder voor de egoberichten, verder kom ik momenteel niet, maar dat begrijpen jullie vast wel.......
ickje toch... Zoveel stress en verdriet, en dan nog een bevalling in gaan! Wat zitten jullie in een klote situatie zeg!!

Heel veel sterkte, en schrijf al het nieuws gerust hier van je af!!

En, niet teveel zorgen maken over jullie kleine meisje die ''misschien'' ook een huilbaby zou gaan worden..Elk kind is anders!! Probeer er blanco in te gaan, je hebt al genoeg andere zorgen aan je hoofd.... Nieuwe baby, nieuwe kansen!

Fachat super die tekst van muis vorig jaar!!!! Goed gevonden digiwonder!!

en ehh nou muis, je voorspellingen kwamen best goed uit hoor!

Oja, het was mijn auto... Kan er denk ik een lange tijd niet in rijden...De dader is opgepakt, een student die aan het begin van de straat woont
Icke..... Hoop dat jullie vandaag dan een 'duidelijke' uitslag krijgen. Naar om op deze manier slecht nieuws te horen en in onzekerheid te zitten. Kan me goed voorstellen dat je het liefst even de tijd stil zou willen zetten.

Ruben is wel heeeeeeeel lief als ik je verhaal lees, wat een moppie! Veel sterkte en denk aan jezelf he!!!

Framboos: Jeetje..... woont die kerel ook nog bij je in de straat, lekker is dat zeg. Zeker onder invloed? Hoe haalt ie het in zijn hoofd.....

Ik vind dat altijd zo'n ellende met oud en nieuw. Hier in de wijk is vaak geen prullenbak meer heel en als ze de kans krijgen zijn ook alle breievenbussen kaduuk. We hebben hier al maanden vantevoren last van knallende jongelui en vuurwerkbommetjes. Gelukkig wonen wij in een heel rustige straat, maar om ons heen is het vaak niet zo mooi.

Fleur ligt te slapen in haar nieuwe bedje. We hebben nu tijdelijk twee bedjes op haar kamer staan zodat ze kan wennen en zelf kan kiezen. Ze wilde graag in het 'grote'bed, dus dit is de eerste keer (matras ernaast voor als ze over het hekje klimt)
Ick, ik moet heel de tijd aan je denken. Wat is Ruben schattig! Ik vond het zo ontroerend om te lezen dat hij knuffeltjes aanbiedt als jullie verdrietig zijn! Ik kan me indenken dat je opziet tegen de bevalling (dat deed ik al terwijl wij geen naar nieuws in de familie hadden!), maar lieverd, het komt goed met Meisje erbij, echt waar! Persoonlijk vond ik de eerste drie weken loeizwaar met een baby weer in huis, maar nu heb ik een ritme te pakken en gaat het allemaal voorspoedig.

Hoe laat krijgen jullie de uitslag eigenlijk?

Drop, bij jullie zijn vuilnisbakken vernield? Irritant! Zoals je weet woon ik nu niet bepaald in de beste buurt van de stad, maar hier is alles heel gebleven. Het zal wel komen door de enorme sociale controle hier in de straat, want er is flink wat geknald!

Ik ben net lopend met Steijn en Hugo naar een vriendje van ze gegaan! Ze wonen hier om de hoek en normaliter loop ik het in twee minuten. Nu deed ik vijftien minuten over dat piepkleine stukje, maar Steijn en Huug waren zo lief! Ze hielden netjes mijn handen vast, wachtten als ik zei dat dat moest en wilden alles bekijken. Ze waren een hit hier in de straat, want de halve buurt kwam uitgelopen om de jongens te zien wandelen! Ze zitten altijd in de kinderwagen als ik alleen met ze ben, vandaar.

A. is gisteravond al om 20:30 naar bed gegaan en heeft heel de nacht gezweet als een otter. Hij is vandaag ook maar thuis gebleven en hij is dus goed ziek! Dit is ie eigenlijk nooit, dus hij zal zich echt niet lekker voelen.
Muis: ik heb het dan wel over de straatvuilnisbakken. Je hebt hier van die groepjes hangjongeren en daar durft eigenlijk niemand echt iets tegen te zeggen. Er schijnen een paar honder meter verderop straten te zijn waar mensen 's avonds hun hond niet eens meer uit durven te laten. Ik heb er persoonlijk nog nooit wat van gemerkt behalve dan dat we wel eens een heel harde knal horen als we in bed liggen en we 1 keer de brandweer in de straat hadden omdat er een connifeer in de fik stond. Nu woon ik aan een grasveld/pleintje met aan de overkant alleen maar bejaarden en aan onze kant allemaal gezinnen met kinderen, dus dat scheelt wellicht. De kinderen van onze buren zijn of nog klein of ze studeren en zijn welopgevoed (hoewel ik na het verhaal van Framboos ook minder vertrouwen heb in de studenten...)

Ben vandaag heerlijk in huis aan het rommelen en babyspullen uit aan het zoeken en spullen op aan het bergen in vacuumzakken. Dat scheelt echt een berg ruimte met kussens en dekbedden en slaapzakken ed. Ben er helemaal blij mee!!!
zwaai zwaai... beetje druk hier ...

schaatsen, boodschapjes doen, een onrustige gijs

dikke knuf voor icke. heel veel sterkte meisje
Icke, een hele dikke knuffel van mij. Wat kunnen artsen soms toch vreselijk onmenselijk zijn.

Zoals je weet had ik eenzelfde situatie (alleen voor mij een minder ernstige situatie), de artsen die vertelden dat de uitslagen goed zijn, terwijl uit rapporten van de artsen onderling helemaal niet hetzelfde blijkt. Nogmaals, bij mij is het minder ernstig, dat weet ik heel goed, maar ook ik was (ben) woest op die artsen.

Hoe kunnen ze zo on-nadenkend zijn. Als ze iets niet zeker weten, geef dat dan aan, in plaats van te doen alsof het goed is!

Hel veel sterkte, en probeer alsjeblieft positief te blijven, hoe moeilijk ook. Jij gaat gewoon een heel mooi gezond meisje op de wereld zetten in een paar dagen, en daar heb je even je handen en hoofd vol aan. Ik wed dat ook je schoonmoeder straks helemaal dol-blij is met de geboorte van je meisje. Het zal haar door heel veel moeilijke momenten heen helpen.

Trouwens, die overlevingskansen moet je ook proberen te negeren. Ik had na mijn vorige melanoom 50% kans op 10 jaar overleving, en al is dat veel beter dan 20 - 30%, werd ik hier ook erg bang van. Maar, ik ben er nog steeds en heb ook nog een prachtig kereltje op de wereld gezet.

Trouwens, ik weet niet of je graag veel of weinig wilt lezen, maar er zijn vast wel goede forums over deze kanker-soorten.

Ik heb een heel goed forum over melanoomkanker gevonden in de US, waar ik enorm veel steun aan heb. In dit specifieke forum hebben ze ook topics voor familie en vrienden. Nu hou ik op over dit onderwerp, anders moet ik Finn's beer ook weer lenen.

Super gevonden Fachat, leuk die voorspellingen voor 2008. Gedeeltelijk toch echt wel uitgekomen!

Framboos, best irri dat je nu weet wie het heeft gedaan, kan me voorstellen dat je nu elke keer boos op die gast bent als je hem tegenkomt.

Drop ook al van die vreselijke vandalen in de straat, lekker hier in NL.

Haha ik haalde man op de 31ste van het station, toen hij naar de auto liep ontplofte vlak naast hem een strijker. Hij zag het uit zijn ooghoeken en beschermde gezicht in een snelle beweging. Die schoffies renden weg, want dachten dat man politie zag. Man was gewoon geschrokken, wij kennen geen knalvuurwerk meer in CH. Daar hebben ze eigenlijk alleen siervuurwerk.

Hier alles weer ok, Finn heeft geen koorts meer, is nog niet helemaal 100%, maar wel weer 90% ofzo. Waarschijnlijk heeft hij gewoon wat NL bacterien van onze meet meegekregen. Die kent hij natuurlijk nog niet.

Net alvast boodschappen gedaan. Alleen kan ik nergens dreumesmelk (poeder) van Nestle vinden. Die hebben ze bij het kruitvat, maar waren uitverkocht. Ze zijn hier minder dan de helft van in CH, dus ik wou wel een paar pakken meenemen.

Ga nog even kijken of er in de buurt nog een ander kruitvat is, dan kan ik daar morgen nog even heen.
We zijn lekker naar Artis gegaan. Kaj had een vriendje mee en het was ontzettend leuk! Ole vind de dieren echt prachtig! Hij is vooral fan de apen en de vissen!

Dropneus, dat is echt een van de leukste dingen van zwanger zijn, babyspullen uitzoeken en een babykamer inrichten!

Vanavond de kerstboom maar eens gaan aftuigen! En ff uitzoeken wat ik er daarna mee moet doen...
Meiden, een heel fijn nieuwjaar voor jullie allemaal!!

Ik houd het even kort, want druk en wat familiebezoek hier.

Icke, meid, knuffel voor jou!
Nav jullie verhalen met de relatie tot moeders en de kinderen vraag ik me af hoe dat bij jullie vaders is?

Had vanavond mijn moeder nog bijna huilend aan de telefoon dat ze het zo erg vindt dat mijn vader helemaal geen aandacht besteed aan mijn kinderen. Als we op bezoek zijn kan er nog net een hallo vanaf (zien we mijn vader weer eens na 2 maanden, zit hij achter de pc klaverjas-uitslagen in te vullen), Kaj naar hem toe om hem te begroeten is het enige wat hij zegt hallo, hij kijkt hem er niet eens bij aan. Een kusje geven doet hij liever niet "doe maar een hand" en spelen met Kaj of Ole heeft hij, op 1 keer voetballen met Kaj na wat heel bijzonder was, nog nooit gedaan. Hij is ongelofelijk streng, met name tegen Kaj, maar ook al tegen Ole (wordt snel boos, dreigt met: dan ga je maar naar boven), nu was hij vroeger al best wel streng, maar het is echt veel erger geworden.

Eigenlijk negeert hij ze bijna als we daar op bezoek zijn. Nu verwacht ik niet dat hij op zijn knieën met Kaj met de lego gaat spelen, maar een potje mens erger je niet of zo, zelfs dat wilt hij niet doen, een potje dammen als Kaj het aan hem vraagt? Nee hoor, wilt hij niet. Kaj wil ook niet meer logeren bij opa en oma en geeft ook heel duidelijk aan dat dat vanwege opa is. Vindt het ook heel erg sneu voor Kaj, wat hij doet altijd zo zijn best en ik merk echt aan hem dat hij een beetje bang is voor opa. Dat is toch niet normaal? He, ik krijg echt helemaal tranen in mijn ogen als ik dit nu zo opschrijf.

Ik kom (uiteraard) wel altijd voor Kaj op en maak ook heel duidelijk dat wij (V en ik) de regels uitmaken en niet hij.

Ik vind het ook sneu voor mijn moeder, want die wil ook zo graag dat het anders zou zijn.

Andere opa is heel anders, maar die woont in USA, die zien ze hooguit 1 keer per jaar.

Ik verwacht niet dat mijn vader nog veranderd, maar ik ben wel bang dat hij op een gegeven moment te ver gaat en dat ik dan echt heel boos word en mijn vader is zo koppig dat contact dan heel moeilijk wordt. Fachatman heeft ook heel veel moeite om hem zo met met name Kaj om te zien gaan en moet veel moeite doen om zich in te houden.

He,ik moest het even van me afschrijven, nu ga ik slapen!
Ohja, hij wil dus ook nooit op bezoek komen, eigenlijk komt mijn moeder altijd alleen en als hij dan een keer meekomt (op een verjaardag of zo, dan moet hij wel) dan wil hij na 2 uurtjes toch wel weer vertrekken.
Sinds vannacht krampen onderin mijn buik en harde buiken, lig al sinds een uurtje of twee wakker. Zo begon het bij Ruben ook........en toen stopte het even en toen zette het door. Dus wie weet vandaag......

Even kort verder; ik heb nog niet eens bijgelezen verder. Uitslag schoonmoeder is dunnedarmkanker met uitzaaiiingen in de lever (minimaal 4) en in de halslymfeklier. Komende week wordt het behandelplan opgetseld en besproken. Het is of chemo en dan opereren of andersom. Gelukkig is het toch niet gevonden in de alvleesklier want dan was het een bekeken zaak geweest. Deze vorm is behandelbaar, dat is al een hele geruststelling! Zegt nog weinig, omdat ze de ernst van de tumoren nog niet kennen maar het ziet er niet direct levensbedreigend uit.

Beetje opluchting dus. En nu op naar een Ickebaby vandaag:) of morgen of.......
Lieve Icke, wat een 'goed' bericht dat de uitzaaiingen niet in de alvleesklierzitten en dat de kanker behandelbaar is. Dat geeft jou een beetje rust en nu kun je je helemaal richten op de bevalling. Het gaat dus beginnen.......

Meiden,kom op verzamelen wij gaan de tribune op. Ik kleed mij dik aan (het is immers ook nog in het hoge noorden) en neem twee straalkacheltjes mee en een ontbijtje.

Succes Icke!!!!! Het gaat je zeker lukken.

Fachat, dikke knuffel. Wat naar dat je vader niet betrokken is bij zijn kleinkinderen. Ik geef als ik dat zo hoor Kaj geen ongelijk dat hij niet meer wil logeren. Ik zou het als ik jou was ook zeker niet forceren. Is je vader heel erg op zichzelf of heeft hij niets met kleine kinderen? Ik ben even nieuwsgierig hoor, sorry. Was hij ook zo tijdens toen jij klein was?

Ook naar voor je moeder. Als ik het zo hoor heeft zij het er ook erg moeilijk mee.

Mijn vader bemoeide zich vroeger weinig met ons. Nu haalt hij met zijn kleinkinderen alles dubbel en dwars in. Gelukkig maar.

Buitenmeis wat ben je toch een bikkel met dat schaatsen. Blijft je man dan bij Gijs?

Framboos, wat een eikel zeg die vent om zich zo uit te leven op je auto. Ik hoop dat hij minstens een taakstraf krijgt en natuurlijk de schade moet vergoeden.

Drop, leuk he de babykamer weer inrichten. En dan die kleertjes, zo ienie minie weer.

Ik ga mij warm aankleden, tot zo op de tribune.

Wat een leuke foto's van de meet!!!!!

Swiss, fijn dat Finn weer wat fitter is. Succes met de inkopen en een hele goede reis.
Slijmprop inmiddels verloren(of een deel ervan in ieder geval) maar krampen/weeen zetten nog niet door.

Doe mij vandaag maar een bevalling. Wordt vervolgd.
Oeh spannend Icke, ik hoop dat je bevalling vandaag doorzet, en niet alleen om de poll te winnen hoor, gewoon omdat je er echt aan toe bent!!

Hier leuk nieuws, gister met een bedrijf gebeld waar ze dringend een administratief bediende nodig hebben. En hij vroeg me vandaag nog op gesprek. Het leuke is dat het maar 15 minuten stappen is van bij mij thuis, en dat hij vroeger mijn schoonouders en vriend kende !! Dus wie weet een fantastisch begin van het nieuwe jaar !!
Gelukkig allemaal fijne nieuwtjes vandaag.

Icke: Goed om te horen dat het behandelbaar is en ik be ervan overtuigd dat het vast helpt dat die kleine meid van jullie er nu ook aan komt. Geeft je schoonmoeder ook leuke afleiding en dat werkt alleen maar positief!

Ik heb weer even een nieuwe pot thee gezet voor op de tribune en ons minipotkachelje goed gevuld met hout zodat we er lekker omheen kunnen gaan zitten! Zet 'm op Icke, je kunt het!!!

Witchke: Heel veel succes met je gesprek, dat is wel een heel lekker begin van het nieuwe jaar!!!!

Hier een heel actief peutertje. Fleur weet ineens precies te vertellen wat ze wil en is de hele dag actief. Kleuren, dansen, lezen, rondrennen... Ze is vannacht maar 1 keer wakker geworden in haar nieuwe bed, dus dat is ook goed! Kwam gisteren de verkoopster van het bed met kind en man nog tegen op straat, ook wel grappig!!
Icke, spannend. Ik ga naast Esan op de tribune zitten. Heel veel succes vandaag.

En ook "fijn" dat de uitslagen toch iets positiever zijn dan ze in eerste / tweede instantie leken.

Fachat wat vervelend zeg. Wij hebben bij beide Opa's het tegengestelde. Ze waren bij ons vroeger vaak afwezig vanwege werk en nu halen ze het dubbel en dwars in. De Opa's geven Finn bijna niet af! Ze zitten op de grond, lopen rondjes, doen gek, zijn 's avonds helemaal uitgeteld en totaal gelukkig.

Witchke, wat een positief nieuws. Ik wens je heel veel succes met je gesprek vandaag.
Fachat: reageer ik helemaal niet op jou. Wat een nare situatie met je pa. Ik kan me voorstellen dat je er niet happy mee bent. Ik had zo vroeger een oma bij wie we nooit enige positieve aandacht kregen. Mijn opa was wel een lieve man, maar die durfde door mijn oma zijn mond niet open te doen en zat altijd alleen maar in zijn stoel (hij overl;eed toen ik 9 was) Daar heb ik het als kind ook wel moeilijk mee gehad. Gelukkig waren er wel altijd veel neefjes en nichtjes als we daar waren en gingen we gewoon onze eigen gang. Inmiddels weet ik dat mijn oma niet helemaal 'normaal' was en kan ik het wel een plekje geven, maar het heeft voor veel vervelende situaties gezorgd.

Heb je er wel eens met je vader over kunnen praten of is dat geen optie? Heeft hij zelf als kind ook een moeizame band met zijn ouders gehad?
*Sjouwt een pot groene thee, wat flessen wijn, drop, Maltesers en Friese doorlopers voor onze schaatsende Buitenmeis mee*

JAAAAAA! Ick! Vandaag is je dag! Meisje, kom eruit en laat je zien, want het is je verjaardag! Het zou potdorie zonde zijn om je cadeautjes mis te lopen!

Lief Ickje, bij mij begonnen de weeen ongeveer direct na het verliezen van de slijmprop, dus wie weet!

Fijn dat het toch "goed nieuws" was van je schoonmoeder! Kan je een beetje ontspannen de bevalling gaan doen?

Ach Fach toch, want een ontzettend sneu verhaal. Ik vind het intriest om te lezen hoe je vader Kaj en Ole behandelt. Is het anders geen optie om alleen maar met je moeder af te spreken? Ole is nog klein (maar niet gek en krijgt er zeker wat van mee), maar voor Kaj moet het verschrikkelijk zijn om telkens zo afgewezen te worden. Geloof me, kinderen krijgen daar echt een klap van. (werd zelf als kind en als volwassene regelmatig afgewezen door mijn eigen vader en dat heeft me zo onzeker gemaakt.)

Zoals je misschien al weet is mijn vader een behoorlijk aparte man. Ik vermoed dat hij autistische trekken heeft (als het geen Asperger is), maar dat is alleen maar een vermoeden. Kortom: ik kan er niets mee. Mijn vader wees me, zoals eerder gezegd, heel vaak af en kon idioot streng zijn, maar op andere momenten was hij juist weer heel makkelijk en mocht ik alles. (verwarrend!) En nu....Nu is hij opa. Een hele lieve opa. Een hele makkelijke opa. Een hele onzekere opa. Een hele trotse opa. En een hele emotionele opa. (hij is sowieso een emotionele man) Hij probeert mijn kinderen heel anders te behandelen dan dat hij mij behandeld heeft en dat is voor mij mooi en moeilijk tegelijkertijd om te zien. Hier was echter wel een enorme uitbarsting van mij voor nodig (aanleiding: hij behandelde mij als een klein kind), maar hij heeft op zijn manier geluisterd. Is er echt geen manier om door te dringen tot je vader met betrekking tot zijn relatie met Kaj en Ole? Hoe staat je moeder hierin? Ziet zij het of is het "see no, hear no, speak no evil"? He get, ik kan echt boos worden als iemand kinderen rot behandelt en dan hoeven het nog niet eens mijn eigen kinderen te zijn!

Even iets heel anders dat niet met kinderen te maken heeft.

Laatst schreef een van jullie dat ik iets met tekstschrijven moest gaan doen. Ik heb daar niet op gereageerd, maar het wel opgeslagen op mijn "harde schijf". Ik denk dat tekstschrijven iets is dat heel erg bij mij en mijn huidige situatie past, alleen heb ik geen idee hoe ik het aan moet pakken. Iemand tips?
Icke zet hem op meid. Hier aan de Vlist friese taferelen dus ik denk aan je. Voor de tribune heb ik warme choco met slagroom, nog een roomboterkerstkrans (moet op) en ertensoep voor een stevige bodem.

Er wordt volop geschaatst en ik ga zo ook weer ff. Moet idd tussen de voedingen en slaapjes door, want vriendlief wil ook af en toe wel ff 'buitenspelen'.

Ga nu ff broodje eten met Koen dan kan hij zo naar zijn bedje toe.
Muis ik zou eens kijken of je in één of ander ouderblad een colum kan krijgen. Wij bevelen je zeker aan, want je schrijft zo leuk over je kids. ik zal ook ff in de gaten houden of ze nog iemand zoeken. Er zijn zoveel bladen. Ik vind mama of kekmama wel iets voor jou. lekker hip

Hij is er weer!!!!

Icke, we leven met je mee!! Zet um op, je kan het jij ubermama!!
Fachat,

Wat ontzettend jammer dat je vader zo doet tegen je jongens!

Maar wat ik mij dan afvraag is hoe was hij vroeger tegen jullie?

En is het geen grotere kinderen opa? Alhoewel Kaj natuurlijk ook zo klein niet meer is...

Vind het wel een beetje gek...Alle opa's die ik ken zijn dol op hun kleinkinderen...Ook mijn vader is dol op tommy, en knuffelt hem veel, en speelt met hem.

Moet wel zeggen dat dit steeds meer wordt...Mijn vader heeft minder met baby's...Ook heeft hij iets minder met mijn nichtje van 5. Haar ziet hij maar een keer per maand, en ik merk toch dat dit

totaal niet bevorderent is voor de band.

Hij heeft ook wel eens toegegeven dat hij minder heeft met mijn nichtje...

Hij doet als ze er is wel lief tegen haar, maar het gaat niet de diepte in.

Zou het bij jou vader hier ook mee te maken kunnen hebben?

Weet iemand wanneer laar weer terug is????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven