sfeervol hotel met restaurant

21-11-2016 22:56 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort hebben we iets leuks te vieren. Het lijkt me leuk om met gezin ergens lekker te eten en te overnachten (op zelfde locatie dus). Ik ben op zoek naar een sfeervol hotel met restaurant in NL. Wie heeft een leuke tip? Budget overnachting ongeveer €300.
Loetje in gorssel al heb ik geen idee van hun prijzen. Geweldig hotel
Welke buurt zoek je dan?

En € 300 per wat? Per stel, voor de hele familie?

In Abcoude bijv een sfeervol (dorps)hotel met ernaast/beneden een Thais restaurant.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
quote:tutu87 schreef op 21 november 2016 @ 22:59:

Loetje in gorssel al heb ik geen idee van hun prijzen. Geweldig hotelEn donders lekkere biefstuk
Hotel Nobel, Ameland?
De KASerne in Den Bosch.
In Delden zit ook een hotel met een heel lekker restaurant
Blooming in Bergen aan Zee
Kasteelhotel Bloemendal in Vaals

Kasteel Wittem in Wittem

Havezate Capre Diem in Vethuizen

Villa Ruimzicht in Doetinchem
De Vosseberg in Vierhouten
Hotel Grand Café Atlanta, Nijmegen, aan de Grote Markt midden in het centrum. Ook volop andere café's en restaurants in de buurt natuurlijk.
You can never have too many hats, gloves and shoes
De Echoput
“They slipped briskly into an intimacy from which they never recovered.” ― F. Scott Fitzgerald, This Side of Paradise
Ha fijn dank voor jullie reacties. Waddeneilanden vallen af, is voor een nacht te ver. Budget max 300 is voor slapen met ontbijt voor 4. Ben op zoek naar iets als Duin en Kruidberg in Santpoort maar wel dat onze hond ook mee mag.
Central Park, by Ron Blaauw in voorburg
Hotel Bazar, in de leukste straat van Rotterdam. Superrrrrllekkerrrrr ontbijt. Maar ik weet alleen niet of je hond mee mag.
You can never have too many hats, gloves and shoes
De Wereld in Wageningen
Hier:

http://www.dogsincluded.n ... onden-kasteel.php?land=nl

kun je zoeken op hotels waar ook honden welkom zijn.
Carelshaven in Delden inderdaad! Heb er niet gegeten (maar iemand een paar posts boven mij denk ik wel) maar nog nooit zulke waanzinnige service meegemaakt bij een nachtje slapen. En prachtig gebouw en omgeving, alleen jammer dat het aan een doorgaande weg ligt. Maar volgens mij (had het zelf niet geboekt, was voor werk) is het ook niet gek duur. Ben persoonlijk absoluut van plan om daar binnenkort nog ns met de geliefde samen heen te gaan.
quote:Kaaskroket schreef op 21 november 2016 @ 23:38:

[...]

En donders lekkere biefstuk Plus dit en een zeer charmant durp
Villa augustus in Dordrecht
quote:Moosey schreef op 22 november 2016 @ 17:31:

Carelshaven in Delden inderdaad! Heb er niet gegeten (maar iemand een paar posts boven mij denk ik wel) maar nog nooit zulke waanzinnige service meegemaakt bij een nachtje slapen. En prachtig gebouw en omgeving, alleen jammer dat het aan een doorgaande weg ligt. Maar volgens mij (had het zelf niet geboekt, was voor werk) is het ook niet gek duur. Ben persoonlijk absoluut van plan om daar binnenkort nog ns met de geliefde samen heen te gaan.haha ik bedoelde het wapen van Delden maar goed het is iig erg mooi in die omgeving!
quote:taxi87 schreef op 22 november 2016 @ 20:31:

[...]

haha ik bedoelde het wapen van Delden maar goed het is iig erg mooi in die omgeving!

Wapen van delden is

Ook zeker goed!!!
Tjonge, Delden is wel the place to be blijkbaar
Twente rules!!
Carelshaven in Delden ziet er super uit. Nog nooit geweest in die omgeving dus ik denk dat dat m gaat worden! Dank voor de tips allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven