yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
zaterdag 3 januari 2009 om 18:09
quote:Lalein schreef op 03 januari 2009 @ 18:08:
yam, misschien kun je m strikken met n leuke tekenfilm. zie net dat op net5 de reddertjes zijn.Of aan het sprookje waar ik net aan moest denken, Repelsteeltje ahahahhah. Niemand weet, niemand weet, dat ik Repelsteeltje heet.
yam, misschien kun je m strikken met n leuke tekenfilm. zie net dat op net5 de reddertjes zijn.Of aan het sprookje waar ik net aan moest denken, Repelsteeltje ahahahhah. Niemand weet, niemand weet, dat ik Repelsteeltje heet.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 3 januari 2009 om 18:48
quote:steph schreef op 03 januari 2009 @ 18:42:
Als het in het verhaaltje voorkomende namen zijn:
Melchior, of Balthasar of Kaspar (Kasper).
Yam en Yamman hebben hele normale namen dus zal het Kasper worden denk ik.We hebben lopen geinen toen met die namen. Maar bedoelde niet dat hij of zij een van die namen krijgt hoor .
Als het in het verhaaltje voorkomende namen zijn:
Melchior, of Balthasar of Kaspar (Kasper).
Yam en Yamman hebben hele normale namen dus zal het Kasper worden denk ik.We hebben lopen geinen toen met die namen. Maar bedoelde niet dat hij of zij een van die namen krijgt hoor .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.