Moderator Mode & Beauty
maandag 26 mei 2008 om 23:43
Beste forummers,
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
maandag 22 december 2008 om 17:21
Weg. En doe me een lol en plaats de link niet tevens hier, dat kost me dubbel zoveel werk .
zondag 28 december 2008 om 13:40
Het topic mijn lange haar afknippen is verwijderd, oproepjes zijn niet toegestaan.
zondag 28 december 2008 om 22:36
maandag 29 december 2008 om 00:10
quote:korenwolf schreef op 28 december 2008 @ 13:41:
Knap zeg! Ik wil een reclame-topic melden (lang haar afknippen), en terwijl ik dat denk, verdwijnt het voor m'n neus!
Magische Wings!
Het tweede topic is overigens ook verwijderd, het blijft een oproepje.
Knap zeg! Ik wil een reclame-topic melden (lang haar afknippen), en terwijl ik dat denk, verdwijnt het voor m'n neus!
Magische Wings!
Het tweede topic is overigens ook verwijderd, het blijft een oproepje.
zaterdag 3 januari 2009 om 20:11
Het is weg.
zondag 4 januari 2009 om 23:02
De enquete 'Hulp gevraagd' is verplaatst naar het Prikbord.
zondag 4 januari 2009 om 23:09
quote:sarah2ndlife schreef op 04 januari 2009 @ 10:06:
het beste kind heeft weer een topic geopend, misschien handig als het in de gaten wordt gehouden, zie "nep uggs"Ik snap wat je bedoelt maar op dit moment kan ik er nog niet zoveel mee. Ik houd het in de gaten, bedankt voor de tip.
het beste kind heeft weer een topic geopend, misschien handig als het in de gaten wordt gehouden, zie "nep uggs"Ik snap wat je bedoelt maar op dit moment kan ik er nog niet zoveel mee. Ik houd het in de gaten, bedankt voor de tip.
dinsdag 6 januari 2009 om 14:34
kan louise21 gebanned worden? Ze heeft 4 posts op haar naam, in brazilian wax topics. Het is allemaal reclame voor haar eigen schoonheidssalon in Nieuwerkerk, vermomd als tevreden klant.
Oh en werkt de functie "meld dit item" rechtsbovenaan? Want dat zou wel makkelijk zijn, maar ik weet niet of het ook bij jullie aankomt.
Oh en werkt de functie "meld dit item" rechtsbovenaan? Want dat zou wel makkelijk zijn, maar ik weet niet of het ook bij jullie aankomt.