Mode & Beauty alle pijlers

Moderator Mode & Beauty

26-05-2008 23:43 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.

Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!

Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
.
Tja die wil gewoon graag van dr zooi af. Of van zijn zooi af hahaha. Viev zwaai eens met je toverstaf...;-)
Drie keer nu, echt niet meer leuk.
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 22-12-2008 17:22
Reden: extra reclame voor spammer.......
% gewijzigd
Weg. En doe me een lol en plaats de link niet tevens hier, dat kost me dubbel zoveel werk .
25 december post 12.55 wordt een reclame gemaakt voor een kortingsbon voor 25 euro bij de betreffende zaak van de posting.
Misschien is het handig als je het topic ook vermeldt?
Tweedehands kleding kopen via internet? is volgens mij reclame.
Cum non tum age
Het topic mijn lange haar afknippen is verwijderd, oproepjes zijn niet toegestaan.
Knap zeg! Ik wil een reclame-topic melden (lang haar afknippen), en terwijl ik dat denk, verdwijnt het voor m'n neus!
quote:Viva Angel5 schreef op 25 december 2008 @ 20:25:

Misschien is het handig als je het topic ook vermeldt?sorry,..ik weet niet of het nog van toepassing is, maar het was het hairextensions topic, blz 25, alstublieft
quote:Viva Angel3 schreef op 28 december 2008 @ 13:40:

Het topic mijn lange haar afknippen is verwijderd, oproepjes zijn niet toegestaan.het is nog een keer geplaatst, met een iets betere toon, nu door judithl. Ik weet niet of je nu nog steeds in wilt grijpen?
quote:korenwolf schreef op 28 december 2008 @ 13:41:

Knap zeg! Ik wil een reclame-topic melden (lang haar afknippen), en terwijl ik dat denk, verdwijnt het voor m'n neus!

Magische Wings!

Het tweede topic is overigens ook verwijderd, het blijft een oproepje.
Oproepje Modellen gezocht.
modellen gezocht (betaald) door creativeconnections is een oproep.
Ik geloof dat Angel3 het oproepje al verwijderd/verplaatst heeft, ik kan hem in elk geval niet vinden.
Arbeidsmeisje puberruil is een troll..
okay, mosterd, thnx Zaza
Het is weg.
mooi!!
het beste kind heeft weer een topic geopend, misschien handig als het in de gaten wordt gehouden, zie "nep uggs"
prullenbakvoer
De enquete 'Hulp gevraagd' is verplaatst naar het Prikbord.
quote:sarah2ndlife schreef op 04 januari 2009 @ 10:06:

het beste kind heeft weer een topic geopend, misschien handig als het in de gaten wordt gehouden, zie "nep uggs"Ik snap wat je bedoelt maar op dit moment kan ik er nog niet zoveel mee. Ik houd het in de gaten, bedankt voor de tip.
Ik heb Leslie zelf op de hoogte gebracht, ze mailde me terug , dus van haar kun je ook een berichtje verwachten.

ik snap dat je uit het topic van nu niks kan halen waar je op hetzelfde feit kan inspringen, helaas,
kan louise21 gebanned worden? Ze heeft 4 posts op haar naam, in brazilian wax topics. Het is allemaal reclame voor haar eigen schoonheidssalon in Nieuwerkerk, vermomd als tevreden klant.

Oh en werkt de functie "meld dit item" rechtsbovenaan? Want dat zou wel makkelijk zijn, maar ik weet niet of het ook bij jullie aankomt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven