Moderator Mode & Beauty
maandag 26 mei 2008 om 23:43
Beste forummers,
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
maandag 9 februari 2009 om 23:54
Het topic Chocolade Producten is verwijderd.
Runner, waarom wil je het topic laten verwijderen? In principe verwijderen we alleen topics als daar een heel dringende reden voor is.
Runner, waarom wil je het topic laten verwijderen? In principe verwijderen we alleen topics als daar een heel dringende reden voor is.
dinsdag 10 februari 2009 om 15:10
Is weg, dank!
donderdag 12 februari 2009 om 21:26
Het topic Plaats hier je online must-haves en koopjes! is verwijderd. Het is één grote reclamezuil geworden, waardoor de goedbedoelde linkjes niet meer te onderscheiden zijn van doorgewinterde spammers.
donderdag 12 februari 2009 om 21:28
Het topic Datingsites? Ervaringen? Reacties? is verplaatst naar Relaties.
donderdag 12 februari 2009 om 21:36
quote:extrahalo schreef op 12 februari 2009 @ 20:21:
kan maaike24 even eraf gegooid worden, ze maakt reclame op alle brazilian wax topics voor haar salon.Dank je, maatregelen zijn inmiddels genomen!
kan maaike24 even eraf gegooid worden, ze maakt reclame op alle brazilian wax topics voor haar salon.Dank je, maatregelen zijn inmiddels genomen!
zaterdag 14 februari 2009 om 21:01
kan er misschien even gekeken worden naar hazencamper (wel toffe naam) die heeft op alle zweettopics zitten spammen voor haar goedje en site.
http://forum.viva.nl/forum/find/poster/80604/topics
maandag 16 februari 2009 om 01:01
dinsdag 17 februari 2009 om 09:09
quote:Lee24 schreef op 16 februari 2009 @ 01:01:
[...]
Waarschijnlijk zijn jullie engeltjes heel erg druk en hebben lekker weekend gevierd.
Maar heb ivy's emailadres nog niet binnen.
Ligt dat aan mij of komt het nog Ik was zondag idd niet online. Als het goed is heb je het nu binnen.
[...]
Waarschijnlijk zijn jullie engeltjes heel erg druk en hebben lekker weekend gevierd.
Maar heb ivy's emailadres nog niet binnen.
Ligt dat aan mij of komt het nog Ik was zondag idd niet online. Als het goed is heb je het nu binnen.
dinsdag 17 februari 2009 om 14:31
Het oproepje om modebloggers te werven is verwijderd.
Mormeltje, wat een flauwe opmerking. Alle tips hier zijn altijd welkom.
Mormeltje, wat een flauwe opmerking. Alle tips hier zijn altijd welkom.
dinsdag 17 februari 2009 om 19:12
quote:extrahalo schreef op 14 februari 2009 @ 21:01:
kan er misschien even gekeken worden naar hazencamper (wel toffe naam) die heeft op alle zweettopics zitten spammen voor haar goedje en site.
wat vind je hiervan dan? Ze staat er nog steeds...
En mormeltje: wat wil je met je opmerking bereiken? Ik heb gewoon een hekel aan aan die stiekeme reclamemakers....
wat vind je hiervan dan? Ze staat er nog steeds...
En mormeltje: wat wil je met je opmerking bereiken? Ik heb gewoon een hekel aan aan die stiekeme reclamemakers....
woensdag 18 februari 2009 om 21:08
Dank voor het melden, ik had er al even naar gekeken maar nog geen tijd gehad om iets te ondernemen. Heb dat inmiddels wel gedaan.
vrijdag 20 februari 2009 om 19:37
vrijdag 20 februari 2009 om 19:40
This page doesn't exist (or the topic contains no messages) ]
We kunnen u deze pagina niet tonen - This page doesn't exist (or the topic contains no messages)
Indien u denkt dat er een probleem is met Viva, neemt u dan contact met ons op.
Dit krijg ik iedere keer als ik iets post op mode, vervolgens blijkt het er wel gewoon te staan.
We kunnen u deze pagina niet tonen - This page doesn't exist (or the topic contains no messages)
Indien u denkt dat er een probleem is met Viva, neemt u dan contact met ons op.
Dit krijg ik iedere keer als ik iets post op mode, vervolgens blijkt het er wel gewoon te staan.