Napraattopic 71

17-11-2016 13:40 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Patat
quote:Rhae schreef op 23 november 2016 @ 19:32:

PatatMet mayo he.
quote:YellowDiamond schreef op 23 november 2016 @ 19:29:

[...]

Gokje,die ban is zwaar onterecht want Meds strijdt tenslotte voor de goede zaak.En heeft geen onvertogen of onwaar woord gezegd. Het was allemaal zo dom en inconsequent als maar zijn kan en dat mag dan dus niet gezegd worden? Waarom niet?
quote:Het-groepje schreef op 23 november 2016 @ 19:33:

[...]

En heeft geen onvertogen of onwaar woord gezegd. Het was allemaal zo dom en inconsequent als maar zijn kan en dat mag dan dus niet gezegd worden? Waarom niet?In welk topic?
quote:Het-groepje schreef op 23 november 2016 @ 19:33:

[...]

En heeft geen onvertogen of onwaar woord gezegd. Het was allemaal zo dom en inconsequent als maar zijn kan en dat mag dan dus niet gezegd worden? Waarom niet?Het was puur zuigen en provoceren dus gewoon een terechte ban integenstelling tot haar vorige ban want die was pas echt onterecht.
Ik weet -nog- niet waar Meds deze ban aan te danken heeft.

Maar ik vind het beschamend dat het Modteam de onzinnige patatban niet herroepen heeft. Mits objectief en onpartijdig kan elke onbenul inzien dat dat op een veganistenreceptentopic geen reden kón zijn voor een ban.

Daar komt bij dat de duur en motivatie van die patatban ( en dus ook van deze ban) aantoonbaar onjuist was. Gebaseerd op de eerdere HERROEPEN ban.

Het Modteam zet zich in mijn ogen zo neer als incompetent en onbetrouwbaar.

Of, aardiger geformuleerd, van het niveau van de 'spannende' artikeltjes van Viva.

Staf me aub, dan lezen ze het in ieder geval.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Je kunt jezelf ook staffen toch?
quote:Het-groepje schreef op 23 november 2016 @ 19:30:

[...]

Meds had gewoon gelijk.

En heeft inderdaad geen onvertogen woord gezegd.

Het ging om de 'toon', dat stond in de mail van de mod.

Nou als Meds een toon had kunnen een groot deel van de postings van andere forummers in dat topic ook wel verwijderd en beband worden.

Wat een uitspraken, wat een toon, wat een manier van discussiëren zeg in dat topic.

Door heel wat meer mensen dan Meds en Damocles en Deborah.
quote:feow schreef op 23 november 2016 @ 19:35:

Maar ik vind het beschamend dat het Modteam de onzinnige patatban niet herroepen heeft. Mits objectief en onpartijdig kan elke onbenul inzien dat dat op een veganistenreceptentopic geen reden kón zijn voor een ban.

Daar komt bij dat de duur en motivatie van die patatban ( en dus ook van deze ban) aantoonbaar onjuist was. Gebaseerd op de eerdere HERROEPEN ban.

Of, aardiger geformuleerd, van het niveau van de 'spannende' artikeltjes van Viva.

Staf me aub, dan lezen ze het in ieder geval.Klopt de vorige ban was zwaar onterecht dus ze had nu gewoon een 24 uur ban moeten hebben..
quote:Eleonora-1 schreef op 23 november 2016 @ 19:37:

[...]

Nou als Meds een toon had kunnen een groot deel van de postings van andere forummers in dat topic ook wel verwijderd en beband worden.

Wat een uitspraken, wat een toon, wat een manier van discussiëren zeg in dat topic.

Door heel wat meer mensen dan Meds en Damocles en Deborah.Jouw toon staat me ook al een tijdje niet aan. Ik ga je staffen!
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 23 november 2016 @ 19:36:

Je kunt jezelf ook staffen toch?

Ja, en mailen...

Maar ik sta onder de stafnegeer.

Denk ik. Hoop ik.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:YellowDiamond schreef op 23 november 2016 @ 19:38:

[...]

Klopt de vorige ban waar zwaar onterecht dus ze had nu gewoon een 24 uur ban moeten hebben..

Nee hoor, een officiële waarschuwing.

Attentie attentie. Denk om uw toon.

Of zoiets.

Ook onzinnig.
quote:Het-groepje schreef op 23 november 2016 @ 19:30:

[...]

Meds had gewoon gelijk.Ik had het niet over gelijk of ongelijk, maar over de manier van discussiëren. Die was irritant en zuigerig. Vond ik.
Het 'vriendin werkt niet' topic is ook een fraaie
quote:feow schreef op 23 november 2016 @ 19:42:

[...]

Nee hoor, een officiële waarschuwing.

Attentie attentie. Denk om uw toon.

Of zoiets.

Ook onzinnig.

Voor ze die 24 uur patatban kreeg heeft ze natuurlijk al een officiële waarschuwing gehad.

Die patat ban was onterecht dus nu had ze een 24 uur ban die op een waarschuwing volgt moeten krijgen.
Siriusblack. Dat topic is waarschijnlijk van iemand uit Noorwegen.
Ah ik snap het. Ik begon het al steeds zieker te vinden. Rare mensen zijn er, gatverdamme.
quote:feow schreef op 23 november 2016 @ 19:35:

Staf me aub, dan lezen ze het in ieder geval.Gestaft ( want helemaal mee eens ) en aangevuld met eigen commentaar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Katalina schreef op 23 november 2016 @ 19:43:

Het 'vriendin werkt niet' topic is ook een fraaie Ja leuk hè, hoe snel krijg ik de viva dames op de kast.
quote:YellowDiamond schreef op 23 november 2016 @ 19:44:

[...]

Voor ze die 24 uur patatban kreeg heeft ze natuurlijk

Ik zou maar niets aannemen, want hoe het modteam moddert heeft niets met logica te maken, maar alles met gevoeletjes, onderbuikjes, en Pavlov reacties, onkundigheid, luiigheid en meer van dat soort fraais.

al een officiële waarschuwing gehad.

Die patat ban was onterecht dus nu had ze een 24 uur ban die op een waarschuwing volgt moeten krijgen.
quote:Eleonora-1 schreef op 23 november 2016 @ 19:37:

[...]

Door heel wat meer mensen dan Meds en Damocles en Deborah.Inderdaad er word met 2 maten gemeten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Rhae schreef op 23 november 2016 @ 19:38:

[...]

Jouw toon staat me ook al een tijdje niet aan. Ik ga je staffen!Ik ga dat dus vanaf nu ook echt doen, zeker in dat soort topics.
quote:ThunderassMan schreef op 23 november 2016 @ 19:43:

[...]

Ik had het niet over gelijk of ongelijk, maar over de manier van discussiëren. Die was irritant en zuigerig. Vond ik.

Onaardige toon en als er toch voor geband wordt. Bij deze gestaft.

Maar kan dat wel?

Een toon zit in het hoofd van de lezer (jou) en de andere staffers dus.

Ik kan heel Viva wel gaan staffen als ik een rotdag heb gehad.

Onvoorstelbaar vaag argument maar als het inderdaad zo is dat men uit het geschreven woorden een toon kan halen, dan worden we allemaal geband. Met momenten lees ik zoveel woorden op het VF met rot-toon in mijn hoofd. En nu? Jou staffen?

Mwoah.... neuh.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Lady_Beaufort schreef op 23 november 2016 @ 19:53:

[...]

Ja leuk hè, hoe snel krijg ik de viva dames op de kast.Die TO lacht zich kapot achter z'n schermpje denk ik.
quote:Lady_Beaufort schreef op 23 november 2016 @ 19:53:

[...]

Ja leuk hè, hoe snel krijg ik de viva dames op de kast.Inderdaad ja. Die TO heeft zich speciaal aangemeld om forummers op de kast te krijgen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven