Theehuis
zaterdag 3 januari 2009 om 20:16

zaterdag 3 januari 2009 om 20:19
quote:Inad schreef op 03 januari 2009 @ 20:01:
Pep, klinkt lief, jullie oud & nieuw
Zo, Chica ligt op bed. Ik ga even op meet en imagotopic kijken
Oja, en wat betreft t burgerlijke.. zat me ineens te bedenken dat ik hier dan straks wel beter pas, tussen de wellnesssuits, smoothiemakers, spruitjestaarten en wat al niet meer. Nu zijn Vish en ik nog de laatste der coole urban mohicanen
*voelt zich zwaar beledigd want geen wellnesssuits, smoothiemaker en spruitjestaart*
**en kruidenrekje**
Pep, klinkt lief, jullie oud & nieuw
Zo, Chica ligt op bed. Ik ga even op meet en imagotopic kijken
Oja, en wat betreft t burgerlijke.. zat me ineens te bedenken dat ik hier dan straks wel beter pas, tussen de wellnesssuits, smoothiemakers, spruitjestaarten en wat al niet meer. Nu zijn Vish en ik nog de laatste der coole urban mohicanen
*voelt zich zwaar beledigd want geen wellnesssuits, smoothiemaker en spruitjestaart*
**en kruidenrekje**
zaterdag 3 januari 2009 om 20:23
quote:Inad schreef op 03 januari 2009 @ 20:19:
Oja, ik heb nog niet op Erwt zogenaamd vet verhaal gereageerd omdat Erwt echt gewoon standaard verre van vet is. Dus
Op dat vorige forum zaten pas een paar vette mokkels (zoekt mond dichtritssmilie)Whahahaha, Inad zei ik niet net dat wij elkaar meer dan een halfjaar niet gezien hebben
Oja, ik heb nog niet op Erwt zogenaamd vet verhaal gereageerd omdat Erwt echt gewoon standaard verre van vet is. Dus
Op dat vorige forum zaten pas een paar vette mokkels (zoekt mond dichtritssmilie)Whahahaha, Inad zei ik niet net dat wij elkaar meer dan een halfjaar niet gezien hebben
Peas on earth!
zaterdag 3 januari 2009 om 20:29
zaterdag 3 januari 2009 om 20:30

zaterdag 3 januari 2009 om 20:30
quote:Inad schreef op 03 januari 2009 @ 20:16:
Meeten met jullie lijkt me heel leuk.
Over grote Viefmeeting twijfel ik heel erg, vooral omdat er al heel wat m.i. mindere forummers komen. Maar als Star echt gaat, wie weet. Komt Fleurtje? Die wil ik wel ontmoeten
Geen idee, die heb ik nog niet gezien.
Bedankt, trouwens
Meeten met jullie lijkt me heel leuk.
Over grote Viefmeeting twijfel ik heel erg, vooral omdat er al heel wat m.i. mindere forummers komen. Maar als Star echt gaat, wie weet. Komt Fleurtje? Die wil ik wel ontmoeten
Geen idee, die heb ik nog niet gezien.
Bedankt, trouwens