Theehuis
zaterdag 3 januari 2009 om 21:26
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 januari 2009 @ 21:25:
Ballenpsychose is vreselijk! Brrr... ze doen dan soms ook eens per kwartier een soort Disco-Ballen-toestand, met blacklights en muziek enzo
*heeft daar traumatische ervaring aan overgehouden****zoekt nu psychotisch in de gele gids of er ook een bij haar in de buurt is***
Ballenpsychose is vreselijk! Brrr... ze doen dan soms ook eens per kwartier een soort Disco-Ballen-toestand, met blacklights en muziek enzo
*heeft daar traumatische ervaring aan overgehouden****zoekt nu psychotisch in de gele gids of er ook een bij haar in de buurt is***
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zaterdag 3 januari 2009 om 21:28
Spannend Vish. Ik stond ook op twee bij mijn oude huisje. Kan zo maar lukken! Ga voor je duimen.
*krap twee jaar laten ben ik op Funda koop huizen van heel veel geld aan t checken. Echt nooit verwacht. Zie mezelf ook nog steeds eerder in Gemeente huusje in t centrum of hutje op de hei en vind t dus ook best eng.. wat ier weet en snapt gelukkig en grapt dat hij een middle class chick van me maakt *
*krap twee jaar laten ben ik op Funda koop huizen van heel veel geld aan t checken. Echt nooit verwacht. Zie mezelf ook nog steeds eerder in Gemeente huusje in t centrum of hutje op de hei en vind t dus ook best eng.. wat ier weet en snapt gelukkig en grapt dat hij een middle class chick van me maakt *
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

zaterdag 3 januari 2009 om 21:31
quote:Vishnu schreef op 03 januari 2009 @ 21:27:
Celine Dion gets murdered by massmurderrelifreakincestmonsterpsychokillerrapist
Dat is een vet gave film.
Jeaaaaaaah, ik ben voooor!!!! Mag ik Celine spelen? Kan ik vast goed. Even berg kilos eraf want CD wel ergggg anorexiaal en dan beetje kwelen. Easy money
Oja, ier heeft al weerrrrr honger. Ier is soort binger vandaag. Ier is ook soort lucifer qua omvang dus mag wel eten
Boulimische smilie vast erg gebaat bij feestjes
Celine Dion gets murdered by massmurderrelifreakincestmonsterpsychokillerrapist
Dat is een vet gave film.
Jeaaaaaaah, ik ben voooor!!!! Mag ik Celine spelen? Kan ik vast goed. Even berg kilos eraf want CD wel ergggg anorexiaal en dan beetje kwelen. Easy money
Oja, ier heeft al weerrrrr honger. Ier is soort binger vandaag. Ier is ook soort lucifer qua omvang dus mag wel eten
Boulimische smilie vast erg gebaat bij feestjes

zaterdag 3 januari 2009 om 21:34
zaterdag 3 januari 2009 om 21:35
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 januari 2009 @ 21:34:
*grist DVD van tafel, springt in auto en racet naar Kess*
Godezijdank, dan hoef ik nét die scene van Rose en Jack seksend in de auto niet meer te zien
En dan niet stiekem solosexend scene naspelend in je eigenste auto he?
*grist DVD van tafel, springt in auto en racet naar Kess*
Godezijdank, dan hoef ik nét die scene van Rose en Jack seksend in de auto niet meer te zien
En dan niet stiekem solosexend scene naspelend in je eigenste auto he?