Theehuis
zondag 4 januari 2009 om 11:58
Hehe, heb net verteld dat jij een gevoelstemperatuur-weerstation hebt, maar dat vindt ie onnodig. Geen idee waarom, want je zou toch denken 'hoe supersonischer hoe beter'. Keek gisteravond ook al heel blij toen er reclame was voor die digitale zwangerschapstest en zei: 'als jij ooit zwanger bent, dan nemen we díe'
Helaas, ik ben diepteleurgesteld want gewichtsverlies is, (sinds ik op 1 januari op de weegschaal stond) -0,7
Helaas, ik ben diepteleurgesteld want gewichtsverlies is, (sinds ik op 1 januari op de weegschaal stond) -0,7
Peas on earth!
zondag 4 januari 2009 om 12:23
quote:Kess schreef op 04 januari 2009 @ 12:08:
[...]
Vind 0,7 ook best heel goed, maar zegt eigenlijk niet zoveel in 3 dagen hè, kan nog een beetje schommelen. Ach, ik heb me voorgenomen om 'gewoon' te gaan eten, iets gezonder en vooral geen tussendoortjes meer. Dat scheelt al een hoop, want heb in't afgelopen jaar veel gevroten: snoep, chocola, hapjes, chipjes. Gewoon Verantwoord Eten
Het sneeuwt hier
[...]
Vind 0,7 ook best heel goed, maar zegt eigenlijk niet zoveel in 3 dagen hè, kan nog een beetje schommelen. Ach, ik heb me voorgenomen om 'gewoon' te gaan eten, iets gezonder en vooral geen tussendoortjes meer. Dat scheelt al een hoop, want heb in't afgelopen jaar veel gevroten: snoep, chocola, hapjes, chipjes. Gewoon Verantwoord Eten
Het sneeuwt hier
Peas on earth!
zondag 4 januari 2009 om 12:46
Sneeuwt het bij jullie?! Dan ga ik niet naar de stad, want dan zal het hier zo ook wel beginnen. Heb zo'n hekel aan autorijden in de sneeuw en met de bus vind ik op zondag geen optie. Rijden om het half uur en dan sta ik natuurlijk precies 29 minuten te kleumen omdat ik niet weet hoe laat ze rijden.
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 4 januari 2009 om 12:51
zondag 4 januari 2009 om 15:54
Ja. ben naar de stad geweest. Maar dan toch met de auto want het ging hier echt niet sneeuwen! Heb supermooie laarzen gekocht. Eindelijk, was al maaaaaanden op zoek naar Het Juiste Paar. En heb ze gevonden. Alleen nog 140 euro in de sale. Anders had ik ze ook echt niet gekocht. Denk ik.
Tony heeft voor het eerst iets van zijn spaargeld gekocht, zo lief! Hij is helemaal gek van dieren en speelt echt iedere dag met van die plastic dieren. En ter aanvulling van zijn collctie heeft hij nu een paard en een koe gekocht. Zit er nu heel lief mee te spelen.
Tony heeft voor het eerst iets van zijn spaargeld gekocht, zo lief! Hij is helemaal gek van dieren en speelt echt iedere dag met van die plastic dieren. En ter aanvulling van zijn collctie heeft hij nu een paard en een koe gekocht. Zit er nu heel lief mee te spelen.
Loretta is De Mol. Punt.