Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk zelfs -6,2. Gewichtsverlies he, niet de gevoelstemperatuur. Je zou ze zomaar door elkaar kunnen halen.
Loretta is De Mol. Punt.
Zal ik mijn berichtje gauw verwijderen? Straks leest Xan het en wil hij er ook één!
Loretta is De Mol. Punt.
Hehe, heb net verteld dat jij een gevoelstemperatuur-weerstation hebt, maar dat vindt ie onnodig. Geen idee waarom, want je zou toch denken 'hoe supersonischer hoe beter'. Keek gisteravond ook al heel blij toen er reclame was voor die digitale zwangerschapstest en zei: 'als jij ooit zwanger bent, dan nemen we díe'

Helaas, ik ben diepteleurgesteld want gewichtsverlies is, (sinds ik op 1 januari op de weegschaal stond) -0,7
Peas on earth!
-0,7 is best goed. Ik ben eerst 0,5 afgevallen en daarna weer 0,3 aangekomen. Zegt de wii-fit.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:[message=2512066,noline]PrinsesOpDeErwt schreef op Keek gisteravond ook al heel blij toen er reclame was voor die digitale zwangerschapstest en zei: 'als jij ooit zwanger bent, dan nemen we díe'
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 04 januari 2009 @ 12:08:

[...]

Vind 0,7 ook best heel goed, maar zegt eigenlijk niet zoveel in 3 dagen hè, kan nog een beetje schommelen. Ach, ik heb me voorgenomen om 'gewoon' te gaan eten, iets gezonder en vooral geen tussendoortjes meer. Dat scheelt al een hoop, want heb in't afgelopen jaar veel gevroten: snoep, chocola, hapjes, chipjes. Gewoon Verantwoord Eten

Het sneeuwt hier
Peas on earth!
zwangerschapstest

Ik zit met mijn haar in de verf. Ennutstinkt.

Vish dus per ongeluk naar Hostel gekeken? Lijkt me veul te eng. Aantal jaren terug keek ik dat soort dingen rustig, maar ben er maar mee opgehouden Beter voor mijn nachtrust.
Oh, dan ben ik achteraf gezien dus misschien tóch blij dat Xan naar Titanic keek, want Hostel was het alternatief

Haarverf meurt naar ammoniak
Peas on earth!
Sneeuwt het bij jullie?! Dan ga ik niet naar de stad, want dan zal het hier zo ook wel beginnen. Heb zo'n hekel aan autorijden in de sneeuw en met de bus vind ik op zondag geen optie. Rijden om het half uur en dan sta ik natuurlijk precies 29 minuten te kleumen omdat ik niet weet hoe laat ze rijden.
Loretta is De Mol. Punt.
www.ov9292.nl Kess, dan kun je zien hoe laat ze komen

En ja, 't sneeuwt flink hier.
Peas on earth!
even checken op OV reisinfo site Kess

Goedemorgen allemaal!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
O, ja. Nou heb ik geen excuus meer.
Loretta is De Mol. Punt.
Hehe

Chica en ik gaan zandkoekjes maken, en dan met donker en licht deeg. Jaja

En dan straks naar Nano verjaardag. Die is eigenlijk op zelfde dag als Kess jarig, maar ze vieren t vandaag.

Hehe, Kess nu dus onderweg?

Hier sneeuwt 't niet meer.

Ik vind zandkoekjes vies. Als ik ooit kinderen krijg, leer ik ze wel meteen een lekkere cake bakken
Peas on earth!
TSsssk zandkoekjes roelen!

Ze zijn beetje ehm getint eruit gekomen, das dan wel jammer, maar zeker eetbaar toch.

Nu naar Nano

Ik heb een appeltaart in de oven staan

Wel eentje uit een Koopmans-pakje

Wij zijn toch even naar Duh Bos gegaan maar het was fokking kouhoudddddd Snel de kroeg in voor een warme choco dus en weer naar huis
Ja. ben naar de stad geweest. Maar dan toch met de auto want het ging hier echt niet sneeuwen! Heb supermooie laarzen gekocht. Eindelijk, was al maaaaaanden op zoek naar Het Juiste Paar. En heb ze gevonden. Alleen nog 140 euro in de sale. Anders had ik ze ook echt niet gekocht. Denk ik.

Tony heeft voor het eerst iets van zijn spaargeld gekocht, zo lief! Hij is helemaal gek van dieren en speelt echt iedere dag met van die plastic dieren. En ter aanvulling van zijn collctie heeft hij nu een paard en een koe gekocht. Zit er nu heel lief mee te spelen.
Loretta is De Mol. Punt.
Lekker, koekjes,taart en cake!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Vishnu schreef op 03 januari 2009 @ 21:10:

Nog een droom in duigen.

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakiennnnnnnnnnnn wadoedu?

[afbeelding]AAAAAAAAAARGH dit kunnen mijn hormonen niet aan. Ik gooi me van het balkon stoepje bij de achterdeur.
Inad, ijs halen voor iER? Zo gek op ijs? Ligt zeker ook weer aan de rare genen van die gasten
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 januari 2009 @ 21:42:

Xan zegt (alsof ie film nog nooit gezien heeft): 'oohhhh ze bekken' Bekken? Bekken? Dat is zooooooo 2008 1998.
quote:Inad schreef op 03 januari 2009 @ 22:21:

Goofspotters zijn meganerds, Vish Ik ben een accidental goofspotter. Zag laatst, zonder er op te letten dus, fout in film.
OK, mijn huis hangt nu echt met tape aan elkaar. Ik gok dat we wel een graadje of 2/3 gewonnen hebben nu.

Accidental goofspotters zijn JUIST nerds hoor Star
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven