yammini

03-01-2009 11:43 2495 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient

Inmiddels flink overdatum ...

Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.

WATER !!!

jaja yammini is onderweg !!!

yammini is een ....

Totaal aantal stemmen: 194

Joôntje (38%)
Moidje (62%)
quote:Ring1981 schreef op 04 januari 2009 @ 11:41:

Dan geef ik hem nu de naam Noël... Nou moet hij er wel uitkomen, hij is al 11 dagen te laat!
Zou het werken, fniel?
quote:Mevrouwdekees schreef op 04 januari 2009 @ 11:32:

BGB: Ik denk dat we alle huismiddeltjes moeten gaan aanraden om Mini een zetje te geven..wonderolie en neuken dus ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 januari 2009 @ 11:43:

[...]

wonderolie en neuken dus ?Wonderolie je lijkt mijn moeder wel
Dat neuken zat er niet meer in geloof ik, wonderolie dan maar...

Offfe:

tonic drinken, het hart van een rijpe ananas eten, vrijen, achter op de fiets over een hobbelig weggetje fietsen, frambozenBLADthee, homeopatie en voetreflexologie.
yamminisoma! Wat leuk u hier te zien!!!
Seks mag niet met gebroken vliezen... Dat zit er dus niet in!
quote:Ring1981 schreef op 04 januari 2009 @ 11:43:

Zou het werken, fniel?

Ik hoop het!

Anders Piet en Klaas? Dan is de Houdbaarheidsdatum al bijna een maand verstreken
quote:Mevrouwdekees schreef op 04 januari 2009 @ 11:48:

Dat neuken zat er niet meer in geloof ik, wonderolie dan maar...

Offfe:

tonic drinken, het hart van een rijpe ananas eten, vrijen, achter op de fiets over een hobbelig weggetje fietsen, frambozenBLADthee, homeopatie en voetreflexologie.allemaal geprobeerd (niet tegelijk ) heeft niks geholpen bij mij (ook bevallen na 42 weken)
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Ring1981 schreef op 04 januari 2009 @ 11:49:

Seks mag niet met gebroken vliezen... Dat zit er dus niet in!Masturberen dan maar. Het gaat om het orgasme, daar gaat de baarmoeder van samentrekken.
Ring 1981:

De heren/dames doktoren worden anders meer dan goed betaald om op hun "vrije" dag te komen het is tenslotte "dienst dag" Als ze spontaan nog gaat bevallen zullen ze ook moeten komen
quote:Maleficent schreef op 04 januari 2009 @ 11:54:

[...]

allemaal geprobeerd (niet tegelijk ) heeft niks geholpen bij mij (ook bevallen na 42 weken) Zie je al liggen Mal! Op je rug, Pens omhoog, bovenop een bordje ananas, Man down below voor Vrouw en Vaderland, ene nachtkastje Thee, andere Tonic en ondertussen met een flinke krijs naar de Buik; MALMINI, mama is het ZAT, eruit jij, NU!!
Dan moeten we er dus toch maar voor zorgen dat Yam vandaag nog spontaan in de weeën schiet, moeten de dames en heren tóch op komen draven
Richard moet wel een heel erg superleuk kind zijn om dit allemaal voor te moeten doorstaan!
quote:Mevrouwdekees schreef op 04 januari 2009 @ 11:59:

[...]

Zie je al liggen Mal! Op je rug, Pens omhoog, bovenop een bordje ananas, Man down below voor Vrouw en Vaderland, ene nachtkastje Thee, andere Tonic en ondertussen met een flinke krijs naar de Buik; MALMINI, mama is het ZAT, eruit jij, NU!! Ja, en dat terwijl ik achterop een fiets zit over een hobbelig pad
Stressed is just desserts spelled backwards
Yamini is nu al geen rekenwonder... Pffff... 9 maanden = 9 maanden en niet anders!!
Lieve Yam, wat wordt jouw (jullie) geduld op de proef gesteld zeg... Kan me voorstellen dat het een grote teleurstelling is dat jullie weer naar huis gestuurd zijn. Ben toch wel verontwaardigd dat ze je vandaag niet inleiden?? Arrogante artsen.... Moeten zeker golfen vandaag ofzo?

Heel veel sterkte en ik blijf je volgen, xx,

Torn
Zo zeg! Dat had ik echt niet verwacht dat Yam nu toch nog weer naar huis gestuurd zou worden. Wat ontzettend balen!

Misschien wordt Yamini er koppig van om boos toegesproken te worden. Misschien moet hij juist gepaaid worden en glijdt hij er dan zo uit?
quote:wen schreef op 04 januari 2009 @ 12:00:

Dan moeten we er dus toch maar voor zorgen dat Yam vandaag nog spontaan in de weeën schiet, moeten de dames en heren tóch op komen draven

Nou dan blijf ik ook even meelezen hier want in desperate need of weeën hiero.

Maar wat een *piep* zooi tsssssk! Hang in there Yamuna!
quote:superstar_2 schreef op 04 januari 2009 @ 11:45:

[...]

Wonderolie je lijkt mijn moeder wel Die raadde je ook zeker een oud bruin aan vanwege ' goed voor het zog " ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Joh bekijk het zo, Yamuna kan later fantastische bevallingsverhalen vertellen!
kom effies forummen ...

hoewel ik prima geslapen heb vannacht ben ik erg moe, en alweer bijna aan mn middagtukkie toe

Ja zo een olifantendracht daar word je moe van

CTG was prima. baby is in prima conditie, en is nog niet van plan om er uit te komen

morgen vroeg uit de veren om 6 uur in de auto naar het ziekenhuis en om 7 uur weer aan de CTG. daarna gaan ze inleiden. dusss morgen ga ik het zieken huis in, en komen we niet eerder naar buiten dan dat we met zijn drieen zijn !
Hoe laat zou Sterre nou geboren gaan worden? Het is wel een thriller he?
Heeeeeeeeeeeee Yamun!

Nou, het duurt dus nog heel even, spannend meid, sterkte de komende uren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven