yammini

03-01-2009 11:43 2495 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient

Inmiddels flink overdatum ...

Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.

WATER !!!

jaja yammini is onderweg !!!

yammini is een ....

Totaal aantal stemmen: 194

Joôntje (38%)
Moidje (62%)
O, weer naar huis gestuurd?

Maar morgen gaat het gebeuren! Morgen is de geboortedag van Yammini! Joehoe!
Belachelijk
668, the neighbour of the Beast
Och jammer, moet ze nog langer wachten

Ik leef met je mee Yamuna
Ohhh, dus het blijft nog steeds spannend voor jullie allemaal!

*blijft dus maar geduldig meewachten*
Peas on earth!
Jeetje , is het nu ONZE taak om te zorgen dat Yamuna zó hard moet lachen dat dat kind spontaan geboren wordt ? Wat een verantwoordelijke taak hebben we toch als forummers .

Yam , geef maar een gil als je klaar zit met een teil warm water en een stapel handdoeken ................
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou zeg, dat is dan toch weer een beetje een tegenvaller lijkt me. Jammer hoor, had zo gehoopt voor haar. Hopelijk komt het vandaag toch vanzelf op gang dan.
Jeetje mina, het zit niet mee zeg...

Ik hoop echt dat je het in een uurtje of 3-4 eruit weet te poepen!
Ik zit dan vooral aan arme Yamuna te denken die al zoveel te stellen gehad heeft. Bekkeninstabiliteit, overtijd lopen, het aardig zat worden en dan ook nog langdurig gebroken vliezen. Tsjonge.

Maar ja, hoe dan ook: morgen moet Yammini toch wel geboren gaan worden hoor! Het einde is nu echt in zicht.
he verdorie, het zit ze ook niet mee hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
toch naar huis, ik was er ergens al bang voor maar toch ik had er liever in het ziekenhuis gezien
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Neeee!! Toch nog een dag wachten

Maar op 5 januari worden er wel leuke kindjes geboren: mijn nichtje is morgen jarig

En als het lang duurt dan wordt Yamini misschien nog wel op 6 januari geboren: wat was dat ook alweer met die Drie Wijzen?

Maar damn, ik moet morgen werken en kan het dus niet volgen
quote:Ring1981 schreef op 04 januari 2009 @ 11:27:

NEE! Dat meent u niet. Wat naar dat ze nou weer naar huis wordt gestuurd zeg. Raar dat ze niet gaan inleiden in het weekend, of ligt dat aan mij? Nou wordt uw geduld nog verder op de proef gesteld. Jakkes.

"I know nothing about birthing no babies", maar ik vind het inderdaad raar dat ze niet vandaag al wordt ingeleid. In sommige gevallen lijkt het me beter een kindje (zeker als het volgroeit is) gewoon te halen, dan de natuur te laten afwachten. Ik ken Yamuna niet, maar als ik alles zo'n beetje lees, lijkt haar geval me zo'n geval.
Allemachtig, gaan ze Mini nou nog niet ontzetten! Dat ininMINIkrakertje neemt zijn tijd zeg!

BGB: Ik denk dat we alle huismiddeltjes moeten gaan aanraden om Mini een zetje te geven..
quote:yamminisoma schreef op 04 januari 2009 @ 11:25:

Hallo lieve mensen, net Yamuna aan telefoon gehad.

Ze is weer op weg naar huis, mini maakt het nog prima en heeft nog steeds geen zin om naar buiten te komen.

Morgenochtend om 7 uur moet ze zich weer melden en dan wordt ze ingeleidt.Jeetje arme Yam haar geduld word wel danig op de proef gesteld.

Ik denk puur en alleen dat het ligt aan het feit dat de heren doktoren liever niet in het weekend willen inleiden. Want dan moeten ze in het ziekenhuis aanwezig zijn op hun vrije dag. En als ze dat even kunnen voorkomen doen ze dat graag.

Als het echt een gevaar voor de gezondheid van Yam en baby zou opleveren, is het natuurlijk niet ander. Maar dat zal allemaal wel goed zijn, aangezien ze haar toch naar huis sturen!?
Jeetje, ik lees al 27 pagina's mee en had toch echt wel verwacht dat yammini er nu zou zijn...lees ik nu net dat de mama to be weer naar huis komt....

Terug in de afwachtstand dan maar...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ach gos, nog een dag wachten?

Sterkte vandaaag Yamuma en succes morgen!
Hmmm.. dit had ik niet verwacht eerlijk gezegd, zeker met haar geschiedenis aan 'klachten' had ik wel verwacht dat ze vandaag zouden inleiden.

Hmmm.....
Gefeliciteerd Ring
Nee he.... :(
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
-op 5 januari is mijn exstiefzoon, ach dat blijft een stiefzoon- ook jarig.

Gadver. Ik vind dit eng. Infectiegevaar bij deze zo godsgruwelijk gewenste Yammini.

Ziekenhuis zal echt geen onverantwoorde risico's nemen maar toch... het wordt wel hoog tijd dat Yammini zelf de voordeur opzoekt.
Thanks, CT.

Misschien is er nog een kleine kans dat Yammini zich toch vandaag spontaan gaat aandienen? I hope so!
misschien is het gewoon onze schuld, we hebben yammini een naam gegeven van een van de drie wijzen en nu denkt ie zeker dat ie er pas de zesde uitmag
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Dan geef ik hem nu de naam Noël... Nou moet hij er wel uitkomen, hij is al 11 dagen te laat!
Daar was ik al bang voor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven