Napraattopic 71

17-11-2016 13:40 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Enn schreef op 26 november 2016 @ 18:34:

[...]

Haaaaaaai.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:YellowDiamond schreef op 26 november 2016 @ 18:25:

[...]

Weet even niet meer wie dat opperde op het modtopic maar het was iets als op het bantopic zetten door wie de gebande gestaft is en de reden van staffen..En daarmee de mod openlijk reduceren tot op afstand bestuurbare vinger? Tuurlijk.
quote:S-Meds schreef op 26 november 2016 @ 18:32:

[...]

ik zou dan pleiten voor een openlijk stafsysteem, net zoals vroeger, op elke pijler een modtopic waar je terecht kan als er een topic uit de hand dreigt te lopen.Ja precies. Hoe moeilijk is het nou helemaal. En dan zet je de stagiaires op Mode en Beauty, en de meerdere goden op Actueel.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 november 2016 @ 18:33:

[...]

Oh dat geloof ik zo.ik zie toch dagelijks echt niet honderden berichten die stafwaardig zijn
quote:S-Meds schreef op 26 november 2016 @ 18:32:

[...]

ik zou dan pleiten voor een openlijk stafsysteem, net zoals vroeger, op elke pijler een modtopic waar je terecht kan als er een topic uit de hand dreigt te lopen.Ja dat zou inderdaad het beste zijn vind ik maar vroeger was mod een vrijwillig gebeuren door forummers zelf en tegenwoordig is het een betaalde functie toch?
quote:feow schreef op 26 november 2016 @ 18:26:

Als ik forum op mijn telefoon staf ik best vaak.

Dikke vingers, millimeter afstand tussen quoot- en stafknopje.

Forumuiterlijkmeedenkers: willen jullie ook zorgen dat er wat afstand tussen de prrrrrrachtige nieuwe knopjes komen?Ik heb ook nog weleens het verkeerde knopje, maar je moet echt alsnog op verzenden drukken, hoor. Per ongeluk staffen kan niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Iedereen is hier duidelijk in de ban van Sinterklaas.
quote:S-Meds schreef op 26 november 2016 @ 18:36:

[...]

ik zie toch dagelijks echt niet honderden berichten die stafwaardig zijn

Welnee.

Dan zullen ze wel hopen dat negatief forummen / toon / p de man helpt.
quote:YellowDiamond schreef op 26 november 2016 @ 18:36:

[...]

Ja dat zou inderdaad het beste zijn vind ik maar vroeger was mod een vrijwillig gebeuren door forummers zelf en tegenwoordig is het een betaalde functie toch?Nou en. Je kunt toch ook betaald worden voor het meelezen met topics die op zo'n pijlermodtopic worden aangegeven?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2016 @ 18:37:

[...]

Ik heb ook nog weleens het verkeerde knopje, maar je moet echt alsnog op verzenden drukken, hoor. Per ongeluk staffen kan niet.Nope, kan niet.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 november 2016 @ 18:35:

[...]

Ja precies. Hoe moeilijk is het nou helemaal. En dan zet je de stagiaires op Mode en Beauty, en de meerdere goden op Actueel.en als ze dat teveel werk vinden hou dan gewoon op met modereren. Je kan ook gewoon de boel de boel laten en alleen ingrijpen bij spam en ernstige misdragingen. Mensen bannen voor de toon of provocatie is zo ontzettend subjectief dat het zinloos is. Alsof die forummers ineens tot inkeer komen en zich anders gaan gedragen. Geloof er niks van

[...]

ik zie toch dagelijks echt niet honderden berichten die stafwaardig zijn

Als er duizenden mensen inloggen op een dag en er 1 bericht echt heel er stafwaardig is kan het zomaar zijn dat 1 of 2 berichten die 100 stafjes al genereren he?

Ik gok daarnaast dat op de aktueel pijler zeker wel een aantal berichten zeer stafwaardig zijn elke dag.
quote:LostWandress schreef op 26 november 2016 @ 18:37:

Iedereen is hier duidelijk in de ban van Sinterklaas.Ja.! Ik zet al 2 weken mijn schoen maar mooi dat ik niks krijg..
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2016 @ 18:37:

[...]

Ik heb ook nog weleens het verkeerde knopje, maar je moet echt alsnog op verzenden drukken, hoor. Per ongeluk staffen kan niet.Ik kan dat wel hoor. Dan tik ik vrolijk een reactie van blablablaeneensenplus1 en druk ik op verzenden. En daarna ben ik pas verbaast dat mijn reactie niet op het topic staat.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Maar was het vroeger beter dan, toen was er toch een Angelgate?

[...]

ik zie toch dagelijks echt niet honderden berichten die stafwaardig zijnNee ik ook niet. Er gaan zelfs dagen/weken voorbij dat ik niks stafwaardigs zie, terwijl ik hier toch best wel veel rond hang.Maar aangezien de staf dus ook wordt gebruikt om persoonlijke fitties mee uit te vechten geloof ik het toch.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 november 2016 @ 18:38:

[...]

Nou en. Je kunt toch ook betaald worden voor het meelezen met topics die op zo'n pijlermodtopic worden aangegeven?Ja natuurlijk kan dat maar dat zal er bij Sanoma wel niet inzitten.
quote:Inkie12345 schreef op 26 november 2016 @ 18:40:

Maar was het vroeger beter dan, toen was er toch een Angelgate?Ja was beter en leuker
quote:YellowDiamond schreef op 26 november 2016 @ 18:36:

[...]

Ja dat zou inderdaad het beste zijn vind ik maar vroeger was mod een vrijwillig gebeuren door forummers zelf en tegenwoordig is het een betaalde functie toch?Prima toch? het is een groot forum met ENORM veel reclame. Er zal heus genoeg geld binnenkomen om wat lui te betalen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 november 2016 @ 18:27:

[...]

Ja dat zou wat zijn zeg. Dat mens heeft mij ruim een jaar lang achtervolgd met haar gekwoot, liefst met kwoots van een jaar oud. En dan zo'n er onder. En ik heb er gerust wel eens over gemaild, maar die mails kwamen altijd terecht in de beruchte Sanoma Bermuda Driehoek. Dus ik denk dat het gewoon mag. En ik begin zo zoetjes aan ook te denken dat we het, in dit speciale geval, maar gewoon moeten laten. Ik denk namelijk dat ze er niks aan kan doen dat ze zo doet.shake hands, sister.
Voor een bericht moet je ook na de tekst tikken op verzenden drukken. Kan me wel zomaar voorstellen dat je per ongeluk staft. Maar dan staat er een tekst bij die niets met een stafje te maken heeft. En de Mods zijn niet helemaal achterlijk. Gok zomaar dat ze die berichtjes wel herkennen.

Maar was het vroeger beter dan, toen was er toch een Angelgate?Ik vond het onder de vorige CM een stuk beter. De zweer wat beter
quote:yasmijn schreef op 26 november 2016 @ 18:40:

[...]

Ja was beter en leuker Zo,....jij hebt ook ruzie met IrishCassidy nu.
quote:S-Meds schreef op 26 november 2016 @ 18:41:

[...]

Prima toch? het is een groot forum met ENORM veel reclame. Er zal heus genoeg geld binnenkomen om wat lui te betalen.En omdat het forum zo groot is geworden heb je hier een solide, adequaat en groter modteam nodig.

Maar was het vroeger beter dan, toen was er toch een Angelgate?We hadden geregeld gates. Dat was de lol van forummen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven