Napraattopic 71

17-11-2016 13:40 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Inkie12345 schreef op 26 november 2016 @ 18:54:

[...]

Ja precies en ik heb de eerste 5 jaar er op zitten, de volgende 10 red ik ook nog wel denk ik Op naar de toekomst waarin een gedeeld verleden een plek heeft maar verder niets meer dan herinneringen zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:feow schreef op 26 november 2016 @ 18:54:

[...]

Ik vind (mening, geen feit) dat er een heleboel bagger en vooral stemmingmakerij op actueel mag blijven staan, dat toegestaan wordt dat heel veel topics overgenomen worden door posters die een enorme lading bagger en stemmingmakerij over elke forummer met een andere mening uitwerpen onder het mom van 'ook even (HAHAHA!) een ander (HAHAHA!) geluid laten horen'.

Maar als ik heel precies ga nalezen met het doel om te staffen en in te laten grijpen kan ik er weinig berichten uit filteren waarin in één bericht smerige stemmingmakerij en racisme naar voren komt. Het staffen van één bericht, of het kritisch bekijken van één bericht, helpt niet. Het gaat om de samenhang, de hoeveelheid, de wijze waarop andere geluiden weggezet worden.

En ik wil best toegeven dat ik zodra ik van één van deze personen waar ik een pleurishekel aan heb een bericht zie die wél aan de 'sanctie voor iets in één enkele post' stafvoorwaarde voldoet de vlag uithang.

Er zijn wel degelijk mensen waarvan ik hoop dat ze een forse ban zullen krijgen.+1000000
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 november 2016 @ 18:54:

[...]

Ja, actueel . Dat is sowieso een achterlijke pijler maar ik dacht dat we het daar wel over eens waren. Maar jij hebt hem dus geblokkeerd? Wat zeur je dan tegen mij zeg.

Zeuren? Ik geef alleen aan dat wel eens de reden kan zijn van 100den stafjes per dag. Ik hoop dat elke dag zeker 100 forummers zich druk maken over wat daar voor narigheid gepost word.

Niet meteen zo negatief.

[...]

Ik vind (mening, geen feit) dat er een heleboel bagger en vooral stemmingmakerij op actueel mag blijven staan, dat toegestaan wordt dat heel veel topics overgenomen worden door posters die een enorme lading bagger en stemmingmakerij over elke forummer met een andere mening uitwerpen onder het mom van 'ook even (HAHAHA!) een ander (HAHAHA!) geluid laten horen'.

Maar als ik heel precies ga nalezen met het doel om te staffen en in te laten grijpen kan ik er weinig berichten uit filteren waarin in één bericht smerige stemmingmakerij en racisme naar voren komt. Het staffen van één bericht, of het kritisch bekijken van één bericht, helpt niet. Het gaat om de samenhang, de hoeveelheid, de wijze waarop andere geluiden weggezet worden.

En ik wil best toegeven dat ik zodra ik van één van deze personen waar ik een pleurishekel aan heb een bericht zie die wél aan de 'sanctie voor iets in één enkele post' stafvoorwaarde voldoet de vlag uithang.

Er zijn wel degelijk mensen waarvan ik hoop dat ze een forse ban zullen krijgen.het frustrerende is als je tegen die lui ingaat je binnen de kortste keren naar de gevangenis moet

[...]

Er zijn wel degelijk mensen waarvan ik hoop dat ze een forse ban zullen krijgen.Mooie mening.
quote:Enn schreef op 26 november 2016 @ 18:55:

[...]

Op naar de toekomst waarin een gedeeld verleden een plek heeft maar verder niets meer dan herinneringen zijn.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 november 2016 @ 18:55:

[...]

+1000000Doe die +1 van mij er ook maar gelijk bij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:S-Meds schreef op 26 november 2016 @ 18:57:

[...]

het frustrerende is als je tegen die lui ingaat je binnen de kortste keren naar de gevangenis moetEn dom ook. Want jouw tegengeluid levert weer een heleboel (indirecte) hits op en dus advertentie-inkomsten.
Mooi gezegd Feow.

[...]

Er zijn wel degelijk mensen waarvan ik hoop dat ze een forse ban zullen krijgen.

Goh.

En je staat daar dus niet alleen in zoals ik lees in bovenstaande reacties.
Het loont trouwens soms enorm de moeite om iemand eens te loepen en dan te zien hoe vaak je gequote wordt door diegene , hoe vaak en ook hos diegene het over je heeft of rare smileys op je posts plaatst.
quote:Bruise schreef op 26 november 2016 @ 19:02:

[...]

Goh.

En je staat daar dus niet alleen in zoals ik lees in bovenstaande reacties.Echt, wat kun jij zuigen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 november 2016 @ 18:59:

[...]

En dom ook. Want jouw tegengeluid levert weer een heleboel (indirecte) hits op en dus advertentie-inkomsten.Zeker dom. Mama-van- Fleur is minder belangrijk voor het forum dan , bijvoorbeeld, een sMeds.
Ja leuk als je niet wat beters te doen hebt.

En te doen als Missie niet net bezig is geweest.
Ook geinig dat de mensen die een zgn hekel hebben aan groepsvorming het altijd met dezelden eens zijn.
quote:yasmijn schreef op 26 november 2016 @ 19:04:

[...]

Echt, wat kun jij zuigen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2016 @ 19:06:

Ook geinig dat de mensen die een zgn hekel hebben aan groepsvorming het altijd met dezelden eens zijn.Ja inderdaad.
quote:Goede-Fee schreef op 26 november 2016 @ 19:05:

Ja leuk als je niet wat beters te doen hebt.

En te doen als Missie niet net bezig is geweest. Jij denkt dat ik Missiem bedoel ? Want ? Was jouw bepaald postgedrag opgevallen bij haar ? Dat zal ze jammer vinden, dat jij haar zo bekijkt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2016 @ 19:07:

[...]

Jij denkt dat ik Missiem bedoel ? Want ? Was jouw bepaald postgedrag opgevallen bij haar ? Dat zal ze jammer vinden, dat jij haar zo bekijkt.

Ja ik heb ogen die werken. Je ontkomt er niet aan. Zelfs niet als je haar onder de negeer zet en mensen haar quoten.

Daar zouden ze eigenlijk iets aan moeten doen.
Wat een gezelligheid zeg.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2016 @ 19:06:

Ook geinig dat de mensen die een zgn hekel hebben aan groepsvorming het altijd met dezelden eens zijn.Ja mooi he. Ik moet daar ook altijd zo om ginnegappen.
quote:Cookielyon schreef op 26 november 2016 @ 19:11:

Wat een gezelligheid zeg.Begin je toch gewoon over pom of soto soep ? Je hoeft niet na te praten op napraat, he. Dit is gewoon een babbeltopic omdat die er op andere pijlers niet zijn.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 november 2016 @ 19:12:

[...]

Ja mooi he. Ik moet daar ook altijd zo om ginnegappen.Ik vind het voornamelijk heel dom van die mensen. Beter PB je dan " vind ik ook, hoor " .
O, ja lekker PBen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2016 @ 19:14:

[...]

Ik vind het voornamelijk heel dom van die mensen. Beter PB je dan " vind ik ook, hoor " .Ja maar het is toch grappig? Een heel groepje (en je kunt ze altijd zo uittekenen) dat steen en been klaagt over het bestaan van een groepje. Hoe mal wil je het hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven