Emma Morano is jarig

29-11-2016 07:48 35 berichten

117 jaar.

Waar is dat feestje? Daar in Italië is dat feestje!

Ze is zo oud geworden omdat ze in 1938 haar maar had gedumpt, en sindsdien single is

Officieel de laatste nog levende mensch uit de 19e eeuw
117 jaar?! Ik moet er niet aan denken om zo oud te worden.
En nog in goede gezondheid las ik.( volgens haarzelf en de dokter )

Feestje waard dan.
Ze ziet er nog bijzonder vief uit. Profi Emma!
3 eieren per dag, waarvan 2 rauw. Dat is haar geheim..

Niks salmonella
quote:sandra1905 schreef op 29 november 2016 @ 07:52:

Ze ziet er nog bijzonder vief uit. Profi Emma!

Dank.

Ik heb met de familie afgesproken dat ik alle vief felicitaties verzamel en doorgeef
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het gisteren op het nieuws en het lijkt me afschuwelijk. Maar Emma heeft er gelukkig nog wel lol in.
Amaretto anyone?

Wel heel bijzonder wanneer je de laatste nog levende 19e eeuweling ter wereld bent
quote:Dormouse schreef op 29 november 2016 @ 08:10:

Amaretto anyone?

Goed plan! Kan best nu.

2 rauwe eitjes erbij?
quote:Corona67 schreef op 29 november 2016 @ 08:12:

[...]

Goed plan! Kan best nu.

2 rauwe eitjes erbij?

Als het laatste met het eerste weggespoeld mag worden gaat t er vast in

En inderdaad indrukwekkend. In 3 eeuwen geleefd hebben...
Vind dat altijd een beetje onzin, om de oudste mens ter wereld te benoemen. Veel landen hebben geen bevolkingsregister en daarvan weet niemand hoe oud de oudste mens daar is. Dus je kunt nooit weten, of er ergens een ouder mens leeft. En om te zeggen dat ze de laatste 19e eeuweling is, vind ik ook raar. Niet ieder land heeft alles zo netjes op orde en geregistreerd als Nederland.

Maar goed, op de volgende 117, Emma, proost.
quote:Dormouse schreef op 29 november 2016 @ 08:14:

[...]

Als het laatste met het eerste weggespoeld mag worden gaat t er vast in

En inderdaad indrukwekkend. In 3 eeuwen geleefd hebben...Inderdaad. Wat zo iemand heeft meegemaakt aan veranderingen. Hoe het leven was rond 1900 en nu
quote:Ameliaaa schreef op 29 november 2016 @ 08:20:

Vind dat altijd een beetje onzin, om de oudste mens ter wereld te benoemen. Veel landen hebben geen bevolkingsregister en daarvan weet niemand hoe oud de oudste mens daar is. Dus je kunt nooit weten, of er ergens een ouder mens leeft. En om te zeggen dat ze de laatste 19e eeuweling is, vind ik ook raar. Niet ieder land heeft alles zo netjes op orde en geregistreerd als Nederland.

Maar goed, op de volgende 117, Emma, proost.Daarom zeggen ze toch ook de laatste officiële 19e eeuweling
Yesss, taart

Ik voel me ineens weer piepjong, thanx Emma!
quote:Ameliaaa schreef op 29 november 2016 @ 08:20:

Maar goed, op de volgende 117, Emma, proost.

Ze woont in Italië.

En gefeliciteerd, Emma
Auguri signora Emma
quote:yette schreef op 29 november 2016 @ 08:29:

Yesss, taart

Ik voel me ineens weer piepjong, thanx Emma!

Ja, haha! Ik ook!

Leuk nieuws, 3x hoera voor Enma!
Ik zou ervoor tekenen!

Mits in goede gezondheid.

Ik wil nml nooit dood, omdat ik al mijn kinderen, kleinkinderen, achterkleinkinderen, etc wil zien opgroeien. En ik ben veel te nieuwsgierig wat de toekomst ons brengt. Misschien gaan we wel op Mars wonen, of ontdekken we nieuw leven enzo, dat wil ik écht niet missen hoor!!
quote:SallySpectra schreef op 29 november 2016 @ 08:40:

[...]

Ze woont in Italië.

En gefeliciteerd, Emma

Had het idd in de OP moeten zetten

Ow., wacht!
Wat een gruwelijke leeftijd. Moet er niet aan denken zo oud te worden. Het is wel typisch des boogschutters.
quote:Cateautje schreef op 29 november 2016 @ 09:34:

Wat een gruwelijke leeftijd. Moet er niet aan denken zo oud te worden. Het is wel typisch des boogschutters.Die worden allemaal zo ongeveer 117?
quote:Corona67 schreef op 29 november 2016 @ 09:46:

[...]

Die worden allemaal zo ongeveer 117? Nee, maar veel worden wel oud, zo rond de 100 is heel normaal. Niet allemaal natuurlijk, maar wel veel.
Surreëel als je uitrekent in welk jaar je zelf 117 jaar bent. Om dat nog mee te maken, onvoorstelbaar!

Gefeliciteerd mevrouw Morano!
quote:Cateautje schreef op 29 november 2016 @ 09:53:

[...]

Nee, maar veel worden wel oud, zo rond de 100 is heel normaal. Niet allemaal natuurlijk, maar wel veel.Hmmmm, ik denk toch dat gemiddeld gezien alle sterrenbeelden even oud worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven