Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 1 december 2016 om 15:38
quote:SuzanneSuus schreef op 01 december 2016 @ 15:28:
[...]
Zoooo, da's een subtiele hint
Maar goed, zou ze een gedoogforummer zijn? Ik vraag me af hoelang ze het volhoudt, toen ze na de paarse jurk een konijn werd duurde dat niet lang
[...]
Zoooo, da's een subtiele hint
Maar goed, zou ze een gedoogforummer zijn? Ik vraag me af hoelang ze het volhoudt, toen ze na de paarse jurk een konijn werd duurde dat niet lang
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 1 december 2016 om 15:44
quote:SuzanneSuus schreef op 01 december 2016 @ 15:39:
[...]
ze is weer o v e r a l
bijv in dit tpoic, mag jij verder raden. (niet heul moeilijk)Mijn enige officiële waarschuwing hier ooit was toen ik haar minder dan 24 uur voor haar ban wees op dit topic: Omgaan met iemand die dwars door je heen praat ed
Het steekt me nog dat ik een waarschuwing heb staan door een stafje van iemand die geband werd kort daarop, en ze is het niet waard, maar oooh wat zou ik het graag nog eens posten in bijv het topic wat jij hier nu aanhaalt, het gaat weer helemaal dezelfde kant op.
[...]
ze is weer o v e r a l
bijv in dit tpoic, mag jij verder raden. (niet heul moeilijk)Mijn enige officiële waarschuwing hier ooit was toen ik haar minder dan 24 uur voor haar ban wees op dit topic: Omgaan met iemand die dwars door je heen praat ed
Het steekt me nog dat ik een waarschuwing heb staan door een stafje van iemand die geband werd kort daarop, en ze is het niet waard, maar oooh wat zou ik het graag nog eens posten in bijv het topic wat jij hier nu aanhaalt, het gaat weer helemaal dezelfde kant op.
donderdag 1 december 2016 om 15:44
donderdag 1 december 2016 om 15:55
donderdag 1 december 2016 om 15:55
donderdag 1 december 2016 om 16:02
donderdag 1 december 2016 om 16:03
quote:SuzanneSuus schreef op 01 december 2016 @ 15:47:
Er wrdt ook al een leuke hint gegeven Marana
hier, daar lult ze mooi overheen
Och, zodra ze banwaardig gaat posten komt het konijn wel uit de hoed paarse jurkOver die is toch al eens melding gemaakt in het modtopic ? Dat ze een bepaalde forummer de hele tijd in haar nek zat te hijgen .
Er wrdt ook al een leuke hint gegeven Marana
hier, daar lult ze mooi overheen
Och, zodra ze banwaardig gaat posten komt het konijn wel uit de hoed paarse jurkOver die is toch al eens melding gemaakt in het modtopic ? Dat ze een bepaalde forummer de hele tijd in haar nek zat te hijgen .
donderdag 1 december 2016 om 16:10