Napraattopic 72

27-11-2016 20:23 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Philae2 schreef op 01 december 2016 @ 17:19:

[...]

Wie?Ff teruglezen
Je bent zelf een theepot
quote:Marana_ schreef op 01 december 2016 @ 17:17:

[...]

Denk dat de ban vooral is omdat ze op de waarom-vragen van de verbeterde zei dat ze niet zo dom over zou komen als ze goed zou spellen

Dat wordt dan gestaft? Kolere zeg en de mods belonen dat.

Ik,vond de modspost daar wel ok, zelfs met smiley.
Je bent zelf een theepot
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 december 2016 @ 17:18:

[...]

Nee hoho, dat is geen afzeiken, dat is het bewaken van de morele standaard. Wees blij dat er hier tenminste één forummer een klein beetje integer is, en dat zij ook nog elke keer weer de moeite neemt om ons te wijzen op onze dwalingen.O. Is dat het? Goh, dat ik dat nou niet door had, zeg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:SuzanneSuus schreef op 01 december 2016 @ 17:23:

[...]

Dat wordt dan gestaft? Kolere zeg en de mods belonen dat.

Ik,vond de modspost daar wel ok, zelfs met smiley.

Ik schreef het al eerder vanmiddag, ik hoop dat de verbeterde ook wel een waarschuwing heeft gekregen, want die was net (min) op de man. Aangezien ook haar posts zijn gegumd verwacht ik het wel.

Toch zielig he, dat je als mod politieagentje moet spelen bij dit soort schermutselingen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 december 2016 @ 17:13:

[...]

Ja mooi he. Een topic over een trouwpak, for god sake, waar zelfs een heuse modingreep van node is om de gemoederen te doen bedaren . Was er niet ooit een hele rel in een parfumtopic? Ook zo om te brullen.Als je niet beter wistzou je toch ook nooit geloven dat je een ban op kunt lopen voor het plaatsen van een vegan recept in een topic over vegan recepten ?
Een ban voor het verbeteren van een spelfout?

Steeds als je denkt dat het hier niet gekker kan, dan kan dat toch.

Wat zijn dat voor personen die hier "modereren" ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 17:24:

[...]

O. Is dat het? Goh, dat ik dat nou niet door had, zeg.Dat ligt aan je morele standaard, sterveling.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 17:26:

[...]

Als je niet beter wistzou je toch ook nooit geloven dat je een ban op kunt lopen voor het plaatsen van een vegan recept in een topic over vegan recepten ?Ik dit forum.
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 december 2016 @ 17:28:

[...]

Dat ligt aan je morele standaard, sterveling.Mijn lat ligt heel laag, ben ik bang.
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 december 2016 @ 17:29:

[...]

Ik dit forum.Ik zo langzamerhand: en en
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 december 2016 @ 16:44:

[...]

Maar dat komt vanzelf wel weer. Dat was bij haar vorige nicks ook altijd zo: ze begon heel braaf en gaandeweg werd het steeds maller. En dat zie je nu alweer gebeuren.Ik krijg door dat topic ineens trek in worteltjesSap. Waardoor ik weer aan een konijn moet denken. Tja waar het forum al niet toe kan leiden. Dadelijk zie ik ze nog vliegen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Een ban voor verbeteren? Ik ben heel blij als iemand me attendeert op mijn spelfouten en mij helpt om goed te schrijven.

Degenen me persoonlijk aanvallen probeer ik te negeren, tis niet makkelijk. Kan ik jullie vertellen.
quote:yasmijn schreef op 01 december 2016 @ 17:33:

[...]

Ik zo langzamerhand: en en ja?
Yasmijn is een beetje misselijk, denk ik.
quote:charlottew88 schreef op 01 december 2016 @ 17:40:

[...]

Ik krijg door dat topic ineens trek in worteltjesSap. Waardoor ik weer aan een konijn moet denken. Tja waar het forum al niet toe kan leiden. Dadelijk zie ik ze nog vliegen.Worteltjessap vindt je bij de konijnen tussen de struiken toch?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Niemand zeiken als er bannen vallen vanwege nickhinten, hoor. Jullie weten dat er hier een aantal zitten of meelezen die niets liever doen dan de heilige boon uithangen .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 17:52:

Niemand zeiken als er bannen vallen vanwege nickhinten, hoor. Jullie weten dat er hier een aantal zitten of meelezen die niets liever doen dan de heilige boon uithangen .

+1

Doe dan een rebus, dat is minder opvallend
quote:Oudblond schreef op 01 december 2016 @ 17:48:

[...]

Worteltjessap vindt je bij de konijnen tussen de struiken toch?Ja en in de supermarkt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 17:44:

Yasmijn is een beetje misselijk, denk ik.Nee! Yas voelt zich niet zo goed bij bepaalde berichten.
Ben ooit voor nickhinten gegumd, maar daar is verder nooit iets mee gebeurd. Ik zie het wel.
Zijn vandaag de wortels in de aanbieding?
quote:Grobbekuiken schreef op 01 december 2016 @ 17:55:

Ben ooit voor nickhinten gegumd, maar daar is verder nooit iets mee gebeurd. Ik zie het wel.gegumd? wat een geluk, anderen krijgen een perma
quote:Ikhierhuh schreef op 01 december 2016 @ 17:55:

Zijn vandaag de wortels in de aanbieding?Duh! Voor in de schoen natuurlijk!

Ben ooit voor nickhinten gegumd, maar daar is verder nooit iets mee gebeurd. Ik zie het wel.Ik zat gelijk op straat.

[...]

Duh! Voor in de schoen natuurlijk!Oh ja, en de melk ook?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven