Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 1 december 2016 om 19:10
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 december 2016 @ 19:03:
[...]
Je hebt er alleen nu behoorlijk veel last van, wou je zeggen ?Nee, van alles wat ik heb, heb ik geen last van het evt. jou niet begrijpen. Ik houd niet bij wanneer ik je niet begrijp, dat bericht van net van je, begreep ik niet.
[...]
Je hebt er alleen nu behoorlijk veel last van, wou je zeggen ?Nee, van alles wat ik heb, heb ik geen last van het evt. jou niet begrijpen. Ik houd niet bij wanneer ik je niet begrijp, dat bericht van net van je, begreep ik niet.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 1 december 2016 om 19:16
donderdag 1 december 2016 om 19:19
quote:Katalina schreef op 01 december 2016 @ 19:16:
Jullie krijgen maar waarschuwingen en bannen...
Ik had geen flauw benul van de viva regels dus ik vroeg een tijdje geleden gewoon: " hey, ben jij blablabla? Je komt me bekend voor, heb je een andere nick?"
Lekker slim
Niks gebeurd verder behalve dat iedereen zei dat ik het beter weg kon halen.Maar je kan ook een ban krijgen om iets wat niet in de regels staat
Ik had geen flauw benul van de viva regels dus ik vroeg een tijdje geleden gewoon: " hey, ben jij blablabla? Je komt me bekend voor, heb je een andere nick?"
Lekker slim
Niks gebeurd verder behalve dat iedereen zei dat ik het beter weg kon halen.Maar je kan ook een ban krijgen om iets wat niet in de regels staat
donderdag 1 december 2016 om 19:23
quote:Katalina schreef op 01 december 2016 @ 19:16:
Lekker slim
Niks gebeurd verder behalve dat iedereen zei dat ik het beter weg kon halen.
Gestaft.
Wegens sfeer en die ene regel die nog bedacht moet worden om de kwestie uit de wereld te helpen.
Lekker slim
Niks gebeurd verder behalve dat iedereen zei dat ik het beter weg kon halen.
Gestaft.
Wegens sfeer en die ene regel die nog bedacht moet worden om de kwestie uit de wereld te helpen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 1 december 2016 om 19:26
donderdag 1 december 2016 om 20:20
quote:simbalabimba schreef op 01 december 2016 @ 18:19:
[...]
Ja, niet alle, maar ik heb wel eens wat standpunten gelezen. En van mij mag ze die hebben; als ik er wat over zou willen zeggen, zou ik op betr. postings reageren.Standpunten prima maar ze verkondigt klinklare onzin
[...]
Ja, niet alle, maar ik heb wel eens wat standpunten gelezen. En van mij mag ze die hebben; als ik er wat over zou willen zeggen, zou ik op betr. postings reageren.Standpunten prima maar ze verkondigt klinklare onzin
Je bent zelf een theepot
donderdag 1 december 2016 om 20:28
donderdag 1 december 2016 om 21:10