Sinterklaas chocola zonder suiker

03-12-2016 07:52 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik weer veel te laat iets bedacht heb en Google zo snel niet helpt;

Wie weet bij welke supermarkt of iets in die richting ik suikervrij chocola voor Sinterklaas kan krijgen?

Ik weet dat de Aldi in België die altijd heeft maar dat red ik niet om daar heen te gaan vandaag. Maar er moet vast hier ook een supermarktketen zijn die het standaard heeft?

Wie oh wie kan me vertellen welke?

Ik zoek dus wel echt een chocolade sint enzo, geen gewone suikervrije chocolade.
668, the neighbour of the Beast
Ga naar een banketbakker en/of chocolatier, daar hebben ze het zeker weten ! (althans, ik heb jarenlang bij een banketbakker gewerkt, en daar hadden ze suikervrije chocoladebonbons). succes

En als ze het daar niet hebben, kunnen ze je vast vertellen waar je het wel kan krijgen
quote:Razzmatazz schreef op 03 december 2016 @ 09:51:

Ga naar een banketbakker en/of chocolatier, daar hebben ze het zeker weten ! (althans, ik heb jarenlang bij een banketbakker gewerkt, en daar hadden ze suikervrije chocoladebonbons). succes

En als ze het daar niet hebben, kunnen ze je vast vertellen waar je het wel kan krijgenWat gebruikte jullie om te zoeten dan?
Bij de Jamin hebben ze dit ook.
Bij de jamin hebben ze in elk geval repen
het is zoals het is,daar moet je het mee doen
quote:pingie schreef op 03 december 2016 @ 10:15:

Bij de jamin hebben ze in elk geval repenEn holfiguren, en pepernoten. En straks met kerst de kerstkransjes weer. Allemaal suikervrij
Ik kan daar niet zien wat er in zit. Jammer van de jamin. Ik ben geen chocoladefan maar soms is wel lekker. Maar zonder ingredienten ga ik naar de stad rijden om daar te zien dat suikervrij vaak dat helemaal niet is of gezoet met dingen die ik ook niet wil eten.
quote:anoniem031220171231 schreef op 03 december 2016 @ 11:22:

Ik kan daar niet zien wat er in zit. Jammer van de jamin. Ik ben geen chocoladefan maar soms is wel lekker. Maar zonder ingredienten ga ik naar de stad rijden om daar te zien dat suikervrij vaak dat helemaal niet is of gezoet met dingen die ik ook niet wil eten.Wat wil je niet eten dan? En wat wel?Een paar jaar geleden zat er sorbitol en aspartaam in, maar ik weet niet of dat nog steeds zo is.
Ik heb idd die chocoladefiguurtjes bij de AH gehaald. Niet helemaal wat ik zocht, ik wilde liever holfiguren, maar vooruit dan maar.

Heb ze iig gevonden dus. Bedankt voor het meedenken
668, the neighbour of the Beast
https://www.jamin.nl/snoepgoed/suikervrij

JAMIN!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven