Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je kan af en toe behoorlijk mopperen ja

Maar goed, Laurens gaat natuurlijk straks naar school en dan moet hij in het begin toch gehaald en gebracht worden en dan twee hummels thuis. Het lijkt me gewoon even lastig allemaal
Helemaal geen kinderen, da's pas handig!

Nou, zal niet meer mopperen okee? Ik denk dat jullie een beetje mijn uitlaatklep zijn. Dacht dat het wel meeviel trouwens... oei.
En nou is ie één . Dank voor alle felicitaties hier!

Vanochtend met de slee gespeeld met potentiele-ver-weg-vrienden en toen een taartje bij ons thuis gedaan en vanmiddag heerlijk rustig met de cadeaus gespeeld.

Star, een loopfiets is handig (nee niet zo´n houten koe) is handig omdat het een gewone fiets is zonder trappers en kindjes daar heel goed evenwicht van leren houden.
Je mag mopperen hoor!

Aha, ik snap het Jinny!
ik heb M een kleur laten mengen... het moest roomwit worden, het is nu eiergeel. Droogt dat nog lichter op of moet ik opnieuw schilderen?

Stressed is just desserts spelled backwards
Daar ben ik weer! Goedemorgen. Nou de kleur is niet helemaal je-van-het maar de muur is wel weer mooi strak, dus ik ga er overheen maar het laatste restje ijskristallen behang doen. De rest vd kamer wordt rood. Zondag komen mijn schoonouders en om ze nu op zolder te laten slapen in de tocht vind ik ook zo wat. Ik heb straks thuiszorg en dan kan ik mooi aan de slag. Is dat ook weer af.

Is het bij jullie ook zo glad? Malman gleed net de straat uit, die hoefde niet eens gas te geven.
Morguh,

Ik ben toegelaten tot de groep, jippie!

Bij jullie ook veel/weinig sneeuw?

Jin, nog gefeliciteerd met Simon

Cin, ben je zenuwachtig voor morgen of heb je zoiets van: eindelijk gaat het dan gebeuren, dus min of meer opgelucht? Mocht ik je hier niet meer 'spreken' vandaag: héél veel sterkte na de operatie meid

Suze, lekker weekend gehad?

Amalia, hé lekker dat je pols minder pijnlijk is. Nog steeds wel een dillemma, een derde of niet. Zeker omdat je lief het dan voor jou wil doen.

Naatie, wat goed dat Tobias zo vaak op het potje zit

Wel vervelend dat hij zo vaak uit bed komt 's nachts. Lianne is vannacht en gisternacht ook 2x uit bed is gekomen, in het donker de zoldertrap af. En dan gaat ze heel hard huilen (logisch). Ze wilde weer bij ons in bed, maar M. heeft haar naar haar eigen bed gebracht. Lamp aan en verder slapen. Ik kan écht niet slapen als ze tussen ons in ligt. De lamp doen wij altijd uit als ze slaapt; dan wordt ze wakker en begint ze te huilen maar dan zit ze al halverwege de trap. Misschien maar een klein nachtlampje kopen die permanent blijft branden.

Hel, knap van je vent, de elfstedentocht rijden. Hoe gaat het met Mare?

Noos, hoe gaat het nu met je?

Mal, ik heb geen verstand van verf en hoe het opdroogt, kan je niet helpen. Klinkt wel gaaf, wat je van plan bent.

Zo glad bij jullie thuis? Nou ja, op de snelwegen zal het toch wel beter zijn?

Bam, hoi!
Mal, hier ook zo glad!! Onze achtertuin (en de rest van de straat) is verandert in een ijsbaan:-( . Max moet eigenlijk naar school vanmiddag, maar dan moet ik Sam alleen thuis laten. Met dit weer durf ik dat niet aan. Ik heb m'n boodschappenlijstje maar naar vent gemaild.

Je bent lekker bezig zeg! Ik heb nu met vent afgesproken dat we de komende weekenden een beetje vrij houden en dan langzaamaan het huis afmaken. De zolder ligt helemaal vol met dingen die we nog nodig hadden en in de aanbieding waren, plinten, traptredebeschermers en nog veel meer. We willen daar graag een logeer/studeerkamer van maken, maar dan moeten eerst alle andere klusjes af.

Kokos, ik vind het heerlijk als Max tussen ons in kruipt 's nachts. Nou is hij ook een rustige slaper, dus dat scheelt wel. Hij kwam vannacht om 4.15. Dan heeft hij z'n eigen kussen en z'n knuffels mee en kruipt hij er bij vent in. Daar word ik amper wakker van. Hier trouwens geen sneeuw.

Zusje zit nu bij -20!!!! in Montreal. Ze had al een dikke jas en Uggs gescoord, het volede ook echt heel koud zei ze. Vandaag moet ze voor het eerst naar school.

Amalia, vent zei gisteren dat hij het echt niet meer ziet zitten een derde. Hij ziet vreselijk op tegen alle onzekerheid die ons dan weer te wachten staat. Ik hoop stiekem nog een beetje op een extreem goeie uitslag van de gyn en anders kan ik met 2 kinderen ook heel goed leven.
Hi Mamax,

Huisarts al gesproken?

Da's wel te doen met zo'n rustige slaper. Lianne kan niet rustig blijven liggen. Pfoe, min 20 en wij vinden min zes dan al koud (stelletje watjes ).

Kan me wel wat voorstellen bij de gedachte van je man, maar kan me jouw gedachte ook heel goed voorstellen .

Mal, hoe gaat het met klussen?
HA vanmorgen gebeld. In mei heb ik nog een uitstrijkje gehad en in november is m'n baarmoedermond natuurlijk bekenen door de gynaecoloog, dus het was erg onwaarschijnlijk dat er iets aan de hand ik. Gelukkig maar! Moest het wel in de gaten houden en als ik het niet vertrouwde mocht ik voor een extra uitstrijkje komen. Ik kijk het nog wel even aan.

Sam is ook zo'n woelwater, die wil ik ook niet in m'n bed. Hij vind dat zelf ook verschrikkelijk, dus dat scheelt .

Mal, jij hebt hier ooit een plaatje neergezet van het behang dat je in de slaapkamer wilde hebben. Met een enorme wekker erop. Heb je dat nog genomen en zo ja, was dat enigszins te plakken? Ik vind dat wel leuk voor de zolder.
Joehoe Simon, nog van harte gefeliciteerd! Hebben jullie een leuke dag gehad Jin? Ha ha, en idd geen kadootje voor Thomas? (de kaart is te laat natuurlijk, ik ben nog niet zo mobiel - voerde zij als lam excuus aan...)

O, ik moet even bij Mare gaan eten, die heeft vanalles gekokkereld in haar keukentje, de tafel gedekt en de stoetjes al helemaal netjes klaar gezet. Kan ik natuurlijk niet afslaan, zo'n dringende uitnodiging.. Ah, ze is alweer iets nieuws aan het bakken. Kan ik nog even doorforummen

Mmm, wat een zware gedachten zo op de zondag Amalia... Lastig hoor. Dat gevoel dat je er altijd op aangesproken zult worden, dat ken ik. Is heel persoonlijk tussen jou en je hubbie () dat echt benoemen voor je beslissingen neemt.

Mamax, wij hebben vrijdag een date toch? Leuk!

Suus, hoe was Deventer?

Goed, het eten dreigt koud te worden (en eerlijk is eerlijk, als zij moet komen als ik haar aan tafel roep, dan moet ik ook komen als zij wat voor mij heeft gekookt he...).
He, wat bizar, ik was vanaf blz 2 aan het reageren. Snapte al niet dat er de hele zondag en maandagochtend niets meer was gepost... Sorry, kom nu ws erg bot over dat ik niet reageer op jouw laatste berichten vooral Mamax. Ik kom zo weer terug.
quote:mamax schreef op 05 januari 2009 @ 12:27:

Mal, jij hebt hier ooit een plaatje neergezet van het behang dat je in de slaapkamer wilde hebben. Met een enorme wekker erop. Heb je dat nog genomen en zo ja, was dat enigszins te plakken? Ik vind dat wel leuk voor de zolder.Ik heb dat niet gedaan toen, wel dat zwart wit gestreepte in combinatie met een ander zwart behang. Maar het was van Eyffinger, dan weet ik nog wel.
Proest Hel, een voorspoedig 2009 gewenst hoor, je kunt het!!!! Echt, je komt weer bij, ik voel het aan mijn wateren.
Haai,

Jinny van harte met je eenjarige Simon!! Nu heb je officieel een dreumes in huis.

Wat heeft hij leuke kado's en wat heb jij weer een speelgoed erbij!!

Is T. ook druk aan het spelen met de garage?

Ik ben bezig met de voorbereiding voor morgen. We vieren het idd gewoon dinsdag. En ja, ik speel ook fijn met het poppenhuis morgen haha!

Mal, wij hebben met het Kletsgroepje weer een meeting op 24 jan.. Is dat het weekend dat je hier bent?
Mamax, jullie huis wordt vast heel mooi met al dat geklus. Leuk hoor! Foto´s?

Mal, hetzelfde wilde ik aan jou schrijven, het is vast prachtig geworden! Foto´s? Hoe gaat het met Mr J nu?

Naatie, knappe Tobias, fijn!
Compu, wat leuk een meeting met het kletsgroepje. Is dat bij jou thuis? Wat ben je allemaal aan het voorbereiden, veel aan het kokkerellen en versieren? Het ballenbad is leuk he, ben ik ook helemaal hip mee hihi. En hij vindt het geweldig!
quote:Helenita2 schreef op 05 januari 2009 @ 12:31:

He, wat bizar, ik was vanaf blz 2 aan het reageren. Snapte al niet dat er de hele zondag en maandagochtend niets meer was gepost... Sorry, kom nu ws erg bot over dat ik niet reageer op jouw laatste berichten vooral Mamax. Ik kom zo weer terug.Dat valt wel mee hoor, Hel. Je kunt toch niet op alles reageren. En we zien elkaar vrijdag toch, houden we nog wat te kletsen over
Hier trouwens een plastic loopfiets, die is favoriet bij Max momenteel. Hij noemt het z'n motor, en rijd er heel de wereld mee rond. Op het moment vooral naar Canada gek genoeg.
Mamax, nog steeds geen uitslag dus. Irritant. Als het voor jerst niet lukt, gaat er makkelijk weer anderhalve week overheen voor alles weer in bedrijf is...

Naatie, ai, van dat soort gebroken nachten zijn killing... Msschien heeft het wel te maken met het zindelijk worden. Schijnt heel ingrijpend te kunnen zijn voor kabouters.

Star, ik zeg: blijven eten Maak je je zorgen, deze zwangerschap (ivm met miskraam bedoel ik)? Ha, en een Dora-kaart, helemaal goed - valt erg in de smaak hier!

Kokos, wel dapper hoor, Lianne die 's nachts helemaal in 'dr uppie de zoldertrap af komt (nou ja, halverwege dan). Misschien inderdaad een klein lampje proberen...

Ha ha, ja, ik ben ook wel blij met die stoere trekjes van vent. Verder is het nogal een watje En nee, ik had geen dubbele ijzers, tssss....

Ow, het koken dreigt uit te lopen op een waterballet. We gaan maar eens even wat boodschapjes doen. De zon schijnt. Benieuwd hoe koud het is...
quote:mamax schreef op 05 januari 2009 @ 13:21:

[...]

Dat valt wel mee hoor, Hel. Je kunt toch niet op alles reageren. En we zien elkaar vrijdag toch, houden we nog wat te kletsen over Zo is het!
Mal, ik zag net op internet dat dat behang 3.25x2.80 is. Dat red ik niet op zolder
Wat is het rustig vandaag zeg!

Star, ben je weer helemaal aan het werk of nog steeds aan het reintegreren?

Cin, ik denk heel hard aan je. Heel veel succes morgen en de komende tijd. Dikke knuf.

Mamax, wat leuk dat Max zo gek is op de loopfiets en daar hele verre (wat aandoenlijk) tochten mee maakt!
Lief al jullie sterktewensen! Het zal heus wel goedkomen allemaal maar ik maak me erge zorgen en vind het helemaal niks. Heb ook niet zoveel vertrouwen dat het echt goed gaat komen. En daar word ik chagrijnig van dus ik kijk series op mijn laptop en verder communiceer ik vrijwel niet. Vandaar geen reacties van mij. Verjaardagskaarten gaat dit jaar ook niet lukken op tijd (net als kerstkaarten overigens), alles via Greetz wordt een te kostbare aangelegenheid en schrijven kan ik gewoon niet nu. Ik beloof plechtig na de operatie als ik minder pijn heb weer boven water te komen en dan heb ik nog tijd zat om iedereen een 'hoera-je-was-jarig'-kaart te sturen.

Dus ik duik weer onder water en jullie horen wel hoe het gegaan is (wrs via Star).

Alle kindjes die jarig zijn de komende dagen: Van harte gefeliciteerd!

Succes Cin, ik zal voor je duimen dat het allemaal goed komt. Sterkte met de komende nacht, ik hoop dat je ondanks de zenuwen wel een beetje kunt slapen en dat je daarna weer snel herstelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven