Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe groep?
MSN bestaat niet meer, als ik wil inloggen krijg ik deze tekst:

januaribaby's has moved to a new service, Multiply.

You should have received an email invitation to rejoin the group at Multiply. If you did not, please click here.

If you've already joined the new group, click here to access it at its new location.
Stressed is just desserts spelled backwards
en als ik dan klik op click here, dan kom ik op een nieuwe groep waar verder niks staat.

(ik wou even mijn nieuwe foto's van Mr J showen)
dat is wel vaag, want bij mij doet ie ook niks.

Ik heb hem van de week verplaatst , maar msn zelf zou nog blijven bestaan. Tot februari, dus dat is wel vaag.

Vandaar dat ik nog geen e-mail gestuurd had. ( heb het s'nachts gedaan, dus dacht doe van de week overdag de mail wel)

Ik kom dus ook niet op de nieuwe groep nu. zeer vreemd.
Ik heb hem wel nu.

Ben je al opnieuw lid geworden?, waarschijnlijk is dat dan het probleem.
de oude site doet het nog wel gewoon hoor.
Ik heb er net een paar geaccepteerd: Juud, kokos, en ris

Ik heb jou net een uitnodiging gestuurd Mal.
Goeiemorgen!!!

Simon, nog gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!! Nu ben je officieel van baby naar dreumes En heeft Thomas nog een kadootje gekregen Jin?

Haaaaai Bam!!!

Stoer Hel, een kerel die 2x De Tocht heeft verreden!!! Ik heb het gisteren ook geprobeerd, schaatsen dan hè, maar het is mijn hobby niet.

Pols gaat vandaag veeeel beter! Hoera!!1

Gisteren uit eten met wat vrienden, leuk. Vriendin is zwanger en gisteren vertelde ze dat ze een meisje krijgt. En ze zaten een beetje over de naam. Wilde het niet zeggen maar gaven een paar voorzetjes.

Vanmorgen werd ik wakker en wist ik opeens zeker dat ze 'mijn' meisjesnaam hebben. Ben er helemaal een beetje sip en ontdaan van... ook weer flauw van me. Maar ik hoop altijd nog op een meisje met die naam. Maar ze zijn zulke goede vrienden dat ik die naam dan toch niet zou kiezen. Nouja, hopelijk heb ik het mis.

Het Gesprek is hier ondertussen ook gevoerd. Conclusie; lief vindt 2 wel goed maar zou voor mij nog wel een 3e willen. Pfff, dat vind ik wel heftig. Stel dat er dan iets is met dat kindje, dan krijg ik altijd het verwijt dat ík zo graag nog een 3e wilde. Of als het een huilbaby is ofzo.

Echt lastig. Ik hoop dat hij nog bij draait. Maar Berend is nu ruim 16 mnd dus ik weer ook weer niet te lang wachten. Anders zitten de oudste 2 dicht op elkaar en dan opeens nog een na 3 jaar ofzo. Als het een meisje zou zijn zou ik dat niet zo erg vinden, maar als het weer een jongetje wordt is het leuker dat ze dan met z'n 3en op elkaar zitten.

Nou, zware kost op de zondagmorgen Moest even m'n verhaal kwijt....

Ga genieten van mijn niet zere pols, wat een verademing!!!

Mal, de groep zou idd vernieuwen maar hoe het nu werkt weet ik ook niet. Opdrachtje voor jou Bam (dacht je weer wat tijd te hebben...)
Mooie foto's mal. De link staat ook in de babysite's pagina. ( al heel lang ;))
Goeimorgen,

Pff.. even in de klaagmodus hoor.

De laatste 2 dagen komt Tobias minimaal 5 keer zn bed uit s nachts. En dan moet ik weer mn bed uit, om hem weer terug in bed te stoppen. Als naatieman het doet, gaat Tobias verschrikkelijk hysterisch lopen doen en daar heb ik geen zin in s nachts.

En nu ben ik dus zo chagerijnig en kan gewoon niks hebben van Tobias ( echt heel sneu van mezelf) Dus ik denk dat ik straks maar even weg ga. Anders gaat het niet goed komen vandaag.
Amalia, fijn dat het met je pols weer beter gaat.

Balen dan van je meisjes naam, ik zou dan ook niet snel als ik nog een meisje zou krijgen, die naam dan nog geven.

Bam, ik heb alleen een uitnodiging van Rissie gehad en verder heb ik geen idee hoe en wat. Dus als jij het nou even uitlegt hier. Haha.. nee hoor, ik zoek het zelf wel uit.

Hoe is het verder met jou? Druk met de giraf?

Jinny, gefeliciteerd met Simon! Fijne dag vandaag!
anoniem_48453 wijzigde dit bericht op 04-01-2009 11:02
Reden: oeps...
% gewijzigd
Gefeliciteerd Simon! Hele fijne dag vandaag! Geniet lekker van alle aandacht!

1 jaar alweer, jeej, wat vliegt de tijd!

Compu, is het gelukt met het poppenhuis? Nog wat leuks gevonden?

Zo Helen, stoere vent heb jij zeg.2x de tocht geschaatst? Tja daar kan je dan inderdaad niet tegenop!

Kokos, fijn dat je ouders zich er verder niet druk om gemaakt hebben. En niet zo sip hoor, je bent geweest inderdaad!

Mal wat een super leuke bril zeg! Helemaal hip.

Juud heeft Mart vannacht goed in zn bed geslapen? Hoe vindt hij het?
O,ja ik wilde ook nog wel even vertellen dat het heel goed gaat met het plassen op het potje met Tobias. Hij vindt het niet eng meer en geeft het nu zelf aan. Hij heeft over 7 dagen maar 3 keer in zn broek geplast. Dus helemaal goed! Alleen poepen wil hij echt niet op het potje en doet hij dus s nachts in zn luier. Maar goed, ik ben hier al blij mee.
Knap hoor Naatie van Tobias op het potje. Wel een beetje jammer dat hij zoveel wakker is 's nachts.

Cin, ben je al en beetje klaar voor de operatie dinsdag? Ben je zenuwachtig?

Helenita, wow! heeft hij echt 2 keer de elfstedentocht gedaan? Knap hoor!

Amalia, moeilijke keuze. fijn dat je pijn al wel minder is.
Op de group kan je op de link klikken van de nieuwe group, dan kan je een account aanmaken, en dan lid worden van de nieuwe group.

Als ik straks even tijd zie, zal ik iedereen een uitnodiging sturen, mocht het niet lukken.

Mal heb ik al een uitnodiging gestuurd.

Ik ga eerst mijn telwerk afmaken, want dat hangt me zo langzamerhand de keel uit
Jaaah, Simon is 1 jaar!!! Gefeliciteerd mannetje!
quote:compu schreef op 03 januari 2009 @ 17:03:

Poppenhuis in da house (klopt Juud, voor de zesde)!

We hebben 'm gescoord bij Dille & Kamille met z'n drietjes.

Wat is H. toch een superstad!! Stukken leuker dan hier. Veel meer speciaalzaken en leuke lunchtentjes. We zijn nog naar een winkel met geweldig behang geweest, Mal. Even inspiratie opdoen voor een huis dat ooit gekocht wordt. :-)

Grappig, daar werkt mijn nichtje! Ik ben er nog nooit geweest, maar we krijgen wel altijd hele leuke kadootjes daar vandaan.

Jinny, wij geven de jongens ook geen kadootjes op elkaars verjaardagen. Ik vind dat het Sam z'n dag moet zijn als hij jarig is en als Max dan ook kadootjes zou krijgen zou het minder bijzonder zijn. Zoiets.

Enka, heb jij nog contact met je zus nu? Mijn zusje zit sinds vrijdag in Canada. Wij hebben allebei Skype, dus gisteren al even met elkaar gepraat. De jongens vonden het ook erg leuk om haar op de computer te zien.

Amalia, ik heb precies hetzelfde gevoel. Max en Sam zijn ook zo close met elkaar, als de derde dan zoveel meer met ze scheelt valt die steeds buiten de boot misschien . Wist je vriendin wat jouw meisjesnaam was?
Nee Mamax, wist ze niet.

Oei, ik heb wel onwijs rammelende eierstokken sinds lief en ik het besproken hebben.... vervelend.

Heb jij die arts nou nog gesproken???
Nee die bel ik woensdag. Heb wel al een hele tijd last van tussentijdse bloedingen en nu ook meer afscheiding, bel morgen de HA maar even voor een extra uitstrijkje.

Zou wel heel toevallig zijn als ze dezelfde naam heeft dan. Misschien is het de eerste stap van vent dat hij het nu in jouw handen legt? Mannen hebben vaak toch wat meer tijd nodig om aan dingen te wennen.
Allereest, Kokos en Rissie, bedankt voor jullie kaartje!

Nu bijlezen
Jinny, ik heb het altijd koud

Suus, hoe was Deventer? Begrijp van Hel dat het er erg leuk is, ben er nog nooit geweest en ook nooit over gedacht. Moeite waard dus?

Hel, hoe is het met litteken nu? Beetje rustig aan!

Amaal, hoest met pees? Klinkt als een heule nare injectie!

Al iets gehoord van Omoda/TNT? Stelletje sukkels.

Blondie van binnen Niet alleen van binnen hoor schat

Wat is er handig aan een loopfiets trouwens? Cee heeft op haar eerste verjaardag een houten koefietsje gekocht, da's toch ook een loopfiets?

O ja, tuurlijk gefeliciteerd lieve Jongste van Jinny!

Gave bril Mal, heel 2009

Jinny, bij ons thuis kregen wij wel altijd iets al broertje of zusje jarig was, maar weet ook niet wat ik zou doen eerlijk gezegd. Sorry, je hebt dus weer eens geen snars aan me

Compu, Dille & Kamille is ook een onwijs leuke winkel natuurlijk. Haarlem inderdaad sowieso leuk om te winkelen, erg gezellig. Maar goed, dat vind ik Compustad ook

Vieren jullie het gewoon de zesde?

Hel, vlagen misselijkheid beginnen nu te komen, maar als ik maar blijf eten gaat het goed Maar aan de crackers dus om mezelf een beetje in balans te houden

En nu echt hondsmoe. Maar goed, gezien eerdere miskraam voor Ceetje ben ik alleen maar reuze blij met alle kwalen en mogen ze hartstikke heftig zijn.

Jij ook onderbindschaatsen? Van die dubbele?

Wow, 2 keer elfstedentocht. Ik vond twee keer rondje op de ijsbaan al knap van mezelf

Mal, je kan wel gewoon de groep op, dat eerste bericht is alleen een notificatie, daarna kan je gewoon overal weer op als je links in het menu klikt.

Per 1 feb verwijderen ze alle groepen geloof ik. Besloten HYVES aanmaken?

Amaal, nieuwsgierige ik is nu ook benieuwd naar jouw meisjesnaam

Ik heb een gave Ierse jongensnaam gevonden, maar daar gaat vent vast nooit akkoord mee

Poeh, lijkt me lastig, voor jou een derde. Even een directe vraag, je hoeft hem niet te beantwoorden, maar denk je zelf dat je het trekt met drie kinderen? Vent werkt natuurlijk nogal veel als ik je wel eens hoor?
http://goodluck2006.hyves.nl

Zo, meld jullie maar aan
de group is verplaatst Star, dus die staat al ergens anders.

Als het goed is heb je ook al de uitnodiging
quote:Star schreef op 04 januari 2009 @ 14:04:

Amaal, nieuwsgierige ik is nu ook benieuwd naar jouw meisjesnaam

Ik heb een gave Ierse jongensnaam gevonden, maar daar gaat vent vast nooit akkoord mee

Poeh, lijkt me lastig, voor jou een derde. Even een directe vraag, je hoeft hem niet te beantwoorden, maar denk je zelf dat je het trekt met drie kinderen? Vent werkt natuurlijk nogal veel als ik je wel eens hoor?

Ja als ik eens klaag voert vent dat ook meteen aan als argument. Ben ik zo aan het mopperen Mwa, Berend zat wel erg lang in een sprong, dat is wel vervelend. Maargoed, tuurlijk is het zwaar zo in de beginjaren, maar een of andere kutbaan lijkt me zwaarder ha ha!

Mijn moeder wilde altijd 4 kinderen en mijn vader 2. Het is bij 2 gebleven maar ze heeft er tot op de dag van vandaag altijd nog wel moeite mee dat ze nooit een groot gezin heeft gehad

Het lijkt me zo gezellig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven