Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ingel heeft een pony !

In mijn haar weliswaar...

Xie er een beetje zo uit (linksonder):

Merk dat ik er veel nochalanter en makkelijker over doe dan een paar jaar geleden.Waarschijnlijk heb ik zoiets van; ik ben al leuk van mezelf, daar doet een kapsel niets aan af.

Bovendien hoef ik met niet druk te maken wat mn vriend ervan vindt, want die heb ik niet
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Gelijk uit werk naar huis, hopende dat mijn band nog redelijk hard was zodat ik naar de dealer kon rijden. Maar helaas, dus nu service gebeld en die komen naar mijn auto toe.

Ik heb een hele mooie constructie in mijn achterbak met reserve wiel en pakketje met krik etc in mijn wiel. Nu krijg ik het pakketje er met geen mogelijkheid uit. Dus tsja kan ik ook mijn band niet verwisselen

Nou zitten we dan maar, thuis te wachten!

Echt een mutsenactie

Hoe is het hier verders?

Prikvlieg.....wat leuk de winterefteling. Wil ik ook heen!

Mozz en Pop...inmiddels al goed bezig?
Ziet er leuk uit Ingel! En lekker dat je idd met niemand rekening hoeft te houden qua kapsel, behalve met wat jij leuk vindt!

(Zo heb ik sinds het met 7jr ex uit is al 3 paar schoenen gekocht waar hij echt van zou kotsen )

WM is lekker aan het mutsen laat die servicemannen maar fijn dat wiel vervangen, daar zijn ze voor, ghehe.

ikke nog steeds aan het kloten met mijn mail. Kutding.
Wow....Ingel had je posting even gemist! Maar echt leuk kapsel! Nou alle mannen komen nu echt als honingbijtjes op je af

Mozz...Balen van je mail. Wat moet er precies gedaan worden?

Ik heb dat met mijn laptop. Die wilde ik gister "even" formateren. Nou nog steeds niet gelukt en daar baal ik flink van!! Hij is zo traag!
Mijn mailprogramma haalt gewoon geen mail op van na 24 dec, terwijl ik wel kan zien dat 'ie er nog 50 moet ophalen...

"even" formatteren is ook zo "fijn" ja, is 'ie er wel mee bezig?

Computers.... bah.

Maar ja, zonder die dingen kan ik ook niet!
Nee hij is niet bezig.....hij pakt het hele formateren niet eens op Heb al een topic geopend gister op digi. Kijken of ze me daar kunnen helpen

Het kan zo makkelijk zijn, maar nu
Ach WM; das vervelend met je auto. Hopelijk is na de monteur alles weer in orde!
Dag allemaal,

Wilde jullie nog even bedanken voor jullie reacties gisteren, vind ik erg fijn. (zag dat sommigen zelfs nadat ik na bed ben gegaan nog even doorgegaan zijn )

Hier een enorm beroerde nacht gehad, de griep heeft weer vol toegeslagen en zo kwam het dat ik vanochtend toen mijn wekker ging om 7 uur welgeteld 0 uur, 0 minuten en 0 seconden had geslapen. Wat voelde ik me beroerd, werk afgebeld dus, ook voor morgen. Net een paar uurtjes geslapen, en nu opgestaan.

Misschien kom ik later vandaag nog even bij jullie terug, ga zo eerst even thee zetten, alles doet pijn

WM, wat balen van je auto!

Ingel, leuk je nieuwe coupe!!
Zo....ik kan weer rijden!
Wat balen LM, van je griep en je 0 uur slaap...

Hier:

Goeiemiddag!!!

@Mozz , TP en Pop: Fijn nog zo'n dagje vrij! Zijn alle geplande dingen nu gedaan?

@Ingel: Super leuk kapsel!!

@Prikvlieg: Leuk hoor de Winterefteling. Ben er ook al twee keer geweest!

@WM: Fijn dat je weer kunt rijden!

Hier ligt er volop sneeuw! Dat was dus lopen naar het station vanmorgen..en het is kkkoud!!!!

De eerste werkdag zit er weer op! Ik ben echt gesloopt..ook omdat ik weinig heb geslapen vannacht. Het was leuk om mijn kindertjes weer te zien! Ze hebben vandaag ook een vulpen gekregen en waren helemaal happy!
Ooooooh..ik vergeet LM! Van harte beterschap!!
Ingel gaat de kou trotseren en toch maar eens een stukje wandelen.

De 2 kilo die eraf zijn, moeten er ook vanaf blijven......
Hebben ze bij jou al een vulpen? Ik geloof dat ze bij mij nog wat bladzijden moeten in hun schrift en dan een vulpen krijgen. Dat is toch wel een van de hoogtepunten van het jaar ;-P

LM, beterscahp meis! En al die emotionele dingen helpen natuurlijk ook niet echt om je lekkerder te laten voelen.

Zus kwam langs vanmiddag en moest een spijkerbroek, dus we zijn op pad geweest! Niks gedaan dus verder, behalve opgeruimd. Nu nog steeds afwassen en rapporten....
Wow Ingel, Bikkel! Ik wens je veel sterkte

Ik ben nu lekker spaghetti aan het eten

Hier geen sneeuw, alleen ontzettend glad!
Zooo... scripts gelezen en besproken met opdrachtgeefster (wat is het toch een enorm leuk mens )

Boodschappen gedaan (wat is het koud!)

Admini nog steeds niet gedaan. Stel ik maar weer uit tot morgen :$

En joepie!!! Mijn buren gaan verhuizen! (klinkt wel gek he)

Zijn beetje rare mensen (kijken je alleen maar wantrouwig aan als ze je zien, altijd gordijnen dicht etc) dacht dat ze nooit zouden verhuizen, ze gedragen zich nu al alsof ze 80 zijn, ook al zijn ze volgens mij nog niet eens 40. Dus nu maar duimen dat er leuke mensen komen wonen! Eén van jullie nog een huis nodig? :P
Vulpen krijgen is een speciaal moment! Ik herinner me nog precies toen ik er zelf voor het eerst een kreeg op school

Pop nog steeds aan het uitstellen, haha, maar shoppen met zus is veel leuker. Eet smakelijk WM! En loopze Ingel! Indi lekker uitrusten na de eerste werkdag?
Zo eten is op!

Vannacht -13!

Ik heb een heel avondje viva forum gepland! Dus kom maar op!
Ze krijgen een vulpen na de kerstvakantie..je had die koppies moeten zien!

Ik zou vandaag beginnen met zwemmen, maar ik ga de kou echt niet meer in..ik ga wel wat vaker lopen deze week.

Ik ga mijn oogjes even dichtdoen op de bank
NEEEE Indi niet doen!

Slaap je vanavond weer niet!
ja hoor..ik slaap wel!
Ik ook lekker forummen vanavond (en ondertussen misschien nog beetje tekenen ofzo, heb weer plaatjes in mijn hoofd die eruit moeten) maar eerst: koken!
Smakelijk en truste en wandelze! Spreek u allen laterrrr!
Ik ben er weer hoor!

Ik ga even een mega afwas doen en daarna lekker op de bank kijken naar America's next topmodel en Project CatwalkRunway..

Tot zo!!
Gezellig...ik moet ook zo even afwassen.

Maar heb net behulp van lieve mensen die mij helpen op mijn topic op het digi forum mijn computers geformateerd.

Nou niet helemaal maar teruggezet naar Fabrieksinstellingen omdat formateren niet lukte.

Mozz... Wanneer krijg ik mijn eerste kookles in tangine ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven