Vriend liegt...
maandag 5 januari 2009 om 17:36
Een vraagje..... Mijn vriend was vorige week de hele week ziek en ik had vrijdag een verjaardag waardoor ik alleen met de trein naar mijn ouders ben gegaan. Nu blijkt dat hij om half 5 ’s nachts ineens gepind heeft.(ik sliep bij mijn ouders) Het rare is dat hij mij een uurtje later nog had gesmst dat hij niet kon slapen etc. Maar hij heeft mij niks verteld over dat hij nog even de stad in is geweest of iets dergelijks.
Daar baal ik een beetje van want nu liegt hij dus eigenlijk tegen mij dat hij half 2 in bed is gaan liggen en daarna wakker werd en 2 uurtjes achter de pc heeft gezeten. Want hij is dus sowieso om half 5 nog in de stad geweest. Want hij heeft daar ¤ 70,- gepind, wat ik zo raar vind. Hij heeft helemaal geen reden om tegen mij te liegen over zoiets en ik baal er dan ook behoorlijk van.
Normaal gesproken doe ik altijd zijn financiën en ik kan dan ook wel vanavond zeggen dat ik het per toeval las en een beetje raar vind, maar straks komt hij thuis en ik kan niet liegen/niks voor me houden en er is een vriend bij hem... Moet ik hem gewoon meteen op de man af vragen, of wachten tot we vanavond alleen zijn? Vind het zo apart.... Zeg gewoon tegen me als je nog op stap bent gegaan, daarover hoef je toch niet te liegen tegen mij?
En ik las nu net de geschiedenis van de PC, om 4 uur was hij nog thuis, om 5 uur zat hij ook weer op de PC, dus dat zou betekenen dat hij in een half uur 70 euro opgemaakt heeft, denk meteen aan hoeren of iets dergelijks......
Daar baal ik een beetje van want nu liegt hij dus eigenlijk tegen mij dat hij half 2 in bed is gaan liggen en daarna wakker werd en 2 uurtjes achter de pc heeft gezeten. Want hij is dus sowieso om half 5 nog in de stad geweest. Want hij heeft daar ¤ 70,- gepind, wat ik zo raar vind. Hij heeft helemaal geen reden om tegen mij te liegen over zoiets en ik baal er dan ook behoorlijk van.
Normaal gesproken doe ik altijd zijn financiën en ik kan dan ook wel vanavond zeggen dat ik het per toeval las en een beetje raar vind, maar straks komt hij thuis en ik kan niet liegen/niks voor me houden en er is een vriend bij hem... Moet ik hem gewoon meteen op de man af vragen, of wachten tot we vanavond alleen zijn? Vind het zo apart.... Zeg gewoon tegen me als je nog op stap bent gegaan, daarover hoef je toch niet te liegen tegen mij?
En ik las nu net de geschiedenis van de PC, om 4 uur was hij nog thuis, om 5 uur zat hij ook weer op de PC, dus dat zou betekenen dat hij in een half uur 70 euro opgemaakt heeft, denk meteen aan hoeren of iets dergelijks......

maandag 5 januari 2009 om 18:34
Pinautomaat is om de hoek, en hij is maar heel kort buiten geweest (gezien de geschiedenis in de pc.) Dan is hij toch niet de stad in geweest?
Mss heeft hij in dat uur ook nog gedoucht? Of iets te eten gemaakt of zo? In een uur naar de hoeren lijkt me erg snel (tenzij je in de hoerenbuurt woont natuurlijk.)
Mss heeft hij in dat uur ook nog gedoucht? Of iets te eten gemaakt of zo? In een uur naar de hoeren lijkt me erg snel (tenzij je in de hoerenbuurt woont natuurlijk.)
anoniem_68039 wijzigde dit bericht op 05-01-2009 18:36
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
maandag 5 januari 2009 om 18:37
quote:Marianne1969 schreef op 05 januari 2009 @ 18:34:
Pinautomaat is om de hoek, en hij is maar heel kort buiten geweest (gezien de geschiedenis in de pc.) Dan is hij toch niet de stad in geweest?
Mss heeft hij in dat uur ook nog gedoucht? Of iets te eten gemaakt of zo? In een uur naar de hoeren lijkt me erg snel (tenzij je in de hoerenbuurt woont natuurlijk.)Ach, sommigen geven hun rechterarm voor een vluggertje.
Mss heeft hij in dat uur ook nog gedoucht? Of iets te eten gemaakt of zo? In een uur naar de hoeren lijkt me erg snel (tenzij je in de hoerenbuurt woont natuurlijk.)Ach, sommigen geven hun rechterarm voor een vluggertje.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
maandag 5 januari 2009 om 18:40
quote:Sunshine_S schreef op 05 januari 2009 @ 18:38:
Tuurlijk zou ik er ook mijn vraagtekens bij hebben Summerbreeze, maar niet meteen in het extreme en aan hoeren denken..
Zou het ook gewoon vragen. Maar ben nu wel benieuwd hoe of wat...Mijn vriend dacht ook meteen aan de hoeren toen ik hem dit vertelde haha. Zou het wat over hem zeggen?
Tuurlijk zou ik er ook mijn vraagtekens bij hebben Summerbreeze, maar niet meteen in het extreme en aan hoeren denken..
Zou het ook gewoon vragen. Maar ben nu wel benieuwd hoe of wat...Mijn vriend dacht ook meteen aan de hoeren toen ik hem dit vertelde haha. Zou het wat over hem zeggen?
maandag 5 januari 2009 om 18:42
maandag 5 januari 2009 om 18:48

maandag 5 januari 2009 om 19:20
Tja, als je de hele dag in je nest ligt omdat je ziekig bent dan is het niet zo raar om om half vijf 's nachts (klaar)wakker te zijn. Als je al weet dat je een paar uur later geld nodig hebt, dan kun je het beter meteen halen als de automaat toch om de hoek zit. Krijg je toch effe een frisse neus en lig je iig niet wakker omdat je nog geld moet hebben.
Naar de hoeren...hoe kom je erbij?
Of is het misschien een heimelijke fantasie van hem om zich met een snotneus, muffe slaapgeur en een zich halfomdraaiende maag te laten nemen door een vreemde mevrouw?
Naar de hoeren...hoe kom je erbij?
Of is het misschien een heimelijke fantasie van hem om zich met een snotneus, muffe slaapgeur en een zich halfomdraaiende maag te laten nemen door een vreemde mevrouw?
maandag 5 januari 2009 om 19:21

maandag 5 januari 2009 om 19:29
Liegt hij wel vaker over zulke dingen?
Misschien dacht hij dat je boos zou worden als je wist dat hij toch nog de stad in was gegaan.
Maar is er een reden dat je hem wantrouwt?
Ik heb hetzelfde gehad met mijn vriend maar had er een goede reden voor.
Zijn vage transacties bleken geldopnames voor drugs te zijn.
En ook later heeft hij nog tegen me gelogen.
het is dan moeilijk om nog iemand te vertrouwen. Dan ga je bij kleine dingen al twijfelen.
Jouw uitspraken zouden de mijne kunnen zijn.
Als je het gevoel hebt dat er iets niet klopt is dat vaak ook zo!
Maar goed als er verder nooit wat bijzonders is voorgevallen zou ik niet gelijk het ergste denken.
Alleen wel raar en vervelend dat hij loog over waar hij was.
Dan zo'n smsje erbij dat zou me pissig maken (ik kan niet slapen zonder jou).
Nou ja dat kon ie misschien ook niet en toen is hij maar gaan stappen ofzo
Misschien dacht hij dat je boos zou worden als je wist dat hij toch nog de stad in was gegaan.
Maar is er een reden dat je hem wantrouwt?
Ik heb hetzelfde gehad met mijn vriend maar had er een goede reden voor.
Zijn vage transacties bleken geldopnames voor drugs te zijn.
En ook later heeft hij nog tegen me gelogen.
het is dan moeilijk om nog iemand te vertrouwen. Dan ga je bij kleine dingen al twijfelen.
Jouw uitspraken zouden de mijne kunnen zijn.
Als je het gevoel hebt dat er iets niet klopt is dat vaak ook zo!
Maar goed als er verder nooit wat bijzonders is voorgevallen zou ik niet gelijk het ergste denken.
Alleen wel raar en vervelend dat hij loog over waar hij was.
Dan zo'n smsje erbij dat zou me pissig maken (ik kan niet slapen zonder jou).
Nou ja dat kon ie misschien ook niet en toen is hij maar gaan stappen ofzo

maandag 5 januari 2009 om 19:50
Ik heb volgens mijn afschrift en volgens de postbank online wel eens boodschappen afgerekend bij de albert heijn... om 02:40.. 's nachts. En wel eens midden in de nacht in Maastricht gepind... terwijl ik daar twee dagen daarvoor was en er verder nooit kom. Kortom, komt heel vaak voor. Wat raar dat jij gelijk aan de hoeren denkt joh.
maandag 5 januari 2009 om 20:02
quote:Oriane schreef op 05 januari 2009 @ 19:50:
Ik heb volgens mijn afschrift en volgens de postbank online wel eens boodschappen afgerekend bij de albert heijn... om 02:40.. 's nachts. En wel eens midden in de nacht in Maastricht gepind... terwijl ik daar twee dagen daarvoor was en er verder nooit kom. Kortom, komt heel vaak voor. Wat raar dat jij gelijk aan de hoeren denkt joh.Daar dacht ik ook meteen aan. Ik heb dit ook wel eens gehad. De transactie klopt wel, maar de tijd of zelfs de datum klopt niet.
Ik heb volgens mijn afschrift en volgens de postbank online wel eens boodschappen afgerekend bij de albert heijn... om 02:40.. 's nachts. En wel eens midden in de nacht in Maastricht gepind... terwijl ik daar twee dagen daarvoor was en er verder nooit kom. Kortom, komt heel vaak voor. Wat raar dat jij gelijk aan de hoeren denkt joh.Daar dacht ik ook meteen aan. Ik heb dit ook wel eens gehad. De transactie klopt wel, maar de tijd of zelfs de datum klopt niet.
The time is now
maandag 5 januari 2009 om 20:07
maandag 5 januari 2009 om 20:36
sjongejongejongejongezeghee....hoe een mens een probleem kan maken om niks.
vraag voortaan eerst aan je vriend hoe of wat en als hij dan idd naar de hoeren is geweest of naar een dealer of wat dan ook voor ernstigs, open dan pas een topic.
laat je ons straks/vanavond/vannacht/morgenvroeg ook nog weten hoe het nou echt zat of moeten we blijven gissen?
vraag voortaan eerst aan je vriend hoe of wat en als hij dan idd naar de hoeren is geweest of naar een dealer of wat dan ook voor ernstigs, open dan pas een topic.
laat je ons straks/vanavond/vannacht/morgenvroeg ook nog weten hoe het nou echt zat of moeten we blijven gissen?
maandag 5 januari 2009 om 20:57
maandag 5 januari 2009 om 21:50