Mode & Beauty alle pijlers

Winterkleding

05-12-2016 21:06 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek warme winterkleding, ik heb het vaak koud als ik naar mijn werk moet fietsen in de ochtend 06:00 dan is het vaak heel koud buiten.

Weet iemand goede winterhandschoenen? Ik kan nergens reviews vinden.

Ook zoek ik een goede winterbroek / thermoshirt en een goede sjaal.
Bever sport? Daar hebben ze vast kleding die heel geschikt is voor buiten.
Thermo ondergoed van merinowol. Ik heb handschoenen van peak performance en die werken super goed bij - 15 hier.

Waarom staat dit trouwens bij actueel?
Gewoon een goede wollen trui, een goede winterjas en een paar goede handschoenen, dan ben je al een heel eind. Je hebt toch geen "reviews" nodig om gewoon naar een goede zaak te gaan en een paar fatsoenlijke handschoenen te kopen, of een sjaal?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Het is wel actueel....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Philae2 schreef op 05 december 2016 @ 21:09:

Thermo ondergoed van merinowol. Ik heb handschoenen van peak performance en die werken super goed bij - 15 hier.

Waarom staat dit trouwens bij actueel?Geen idee waar ik het anders neer moest zetten.
quote:pejeka schreef op 05 december 2016 @ 21:10:

Gewoon een goede wollen trui, een goede winterjas en een paar goede handschoenen, dan ben je al een heel eind. Je hebt toch geen "reviews" nodig om gewoon naar een goede zaak te gaan en een paar fatsoenlijke handschoenen te kopen, of een sjaal?Ik heb nu Adidas handschoenen. Die hebben me 20 euro gekost en werken voor geen meter. Dus dat je zomaar even goede handschoenen kan vinden is natuurlijk onzin.
quote:sandra1905 schreef op 05 december 2016 @ 21:07:

Bever sport? Daar hebben ze vast kleding die heel geschikt is voor buiten.Kijk hier heb ik tenminste wat aan inplaats van die zeikerds die zeuren dat het topic bij 'actueel' staat..
Ipv een sjaal een snood nemen. Kun je lekker over je gezicht trekken en is heerlijk warm. Blijft in tegenstelling tot een sjaal ook goed zitten.

Voor je handen: smeer er voor je de handschoenen aantrekt even midalgan op. Werkt perfect.
Toen ik nog werkte droeg ik over mijn normale winterkleding een regenpak, dat is winddicht en laat de kou niet binnen. Ik heb het nooit koud gehad op de brommer.

Voor handschoenen zou ik voor skihandschoenen kijken.
quote:Luuknl1 schreef op 05 december 2016 @ 21:21:

[...]

Kijk hier heb ik tenminste wat aan inplaats van die zeikerds die zeuren dat het topic bij 'actueel' staat..Hee Ik heb ook nornaal gereageerd
quote:Philae2 schreef op 05 december 2016 @ 21:23:

[...]

Hee Ik heb ook nornaal gereageerdJij wel inderdaad ???? Daar heb ik ook wat aan ????
Kijk eens in een motorzaak, op de motor heb je nog meer last van kou ivm rijwind en stilzitten dus die hebben goede handschoenen.
quote:Luuknl1 schreef op 05 december 2016 @ 21:25:

[...]

Jij wel inderdaad, daar heb ik ook wat aan
quote:RP7 schreef op 05 december 2016 @ 21:22:

Ipv een sjaal een snood nemen. Kun je lekker over je gezicht trekken en is heerlijk warm. Blijft in tegenstelling tot een sjaal ook goed zitten.

Voor je handen: smeer er voor je de handschoenen aantrekt even midalgan op. Werkt perfect.Ik zal het eens proberen
quote:Cateautje schreef op 05 december 2016 @ 21:23:

Toen ik nog werkte droeg ik over mijn normale winterkleding een regenpak, dat is winddicht en laat de kou niet binnen. Ik heb het nooit koud gehad op de brommer.

Voor handschoenen zou ik voor skihandschoenen kijken.Dat zou ook kunnen een regenpak inderdaad.
quote:honingbijtje schreef op 05 december 2016 @ 21:25:

Kijk eens in een motorzaak, op de motor heb je nog meer last van kou ivm rijwind en stilzitten dus die hebben goede handschoenen.Daar heb je idd gelijk in thanks voor de tip.
quote:pejeka schreef op 05 december 2016 @ 21:10:

Gewoon een goede wollen trui, een goede winterjas en een paar goede handschoenen, dan ben je al een heel eind. Je hebt toch geen "reviews" nodig om gewoon naar een goede zaak te gaan en een paar fatsoenlijke handschoenen te kopen, of een sjaal?betweter.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 december 2016 @ 21:15:

Het is wel actueel....
quote:Philae2 schreef op 05 december 2016 @ 21:09:

Waarom staat dit trouwens bij actueel?70 euro kosten die ..
quote:Luuknl1 schreef op 05 december 2016 @ 21:46:

[...]

70 euro kosten die .. Maar dan heb je ook wel wat.
quote:Luuknl1 schreef op 05 december 2016 @ 21:39:

[...]

betweter. Vast wel. Het is een raadsel dat mensen vroeger, toen internet nog niet bestond, niet massaal doodgevroren zijn op de fiets. Blijkbaar konden ze toen gewoon zelf nog nadenken en de goede kleding selecteren.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik trek mijn handen terug in mijn mouwen als het erg koud is. Of ik stop ze in mijn zakken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Een regenbroek of skibroek?

En voor goede handschoenen evt naar bever of perrysport gaan?

Is een fleecevest een optie om te proberen, is een stuk goedkoper dan bovengemoemde thermo shirt. Als het niet werkt kan je altijd nog overwegen om voor zo'n thermoshirt te gaan!
Hè wat een gezelligerd! Leuk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven