Uitgerekend juli 2017!
donderdag 10 november 2016 om 00:22
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! 
Inloggegevens: juli2017
| Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| mlsc | 28 | Eerste | 3 juli | Meisje | |
| Choco15 | 27 | Tweede | 3 juli | Meisje | |
| Fiep | 28 | Eerste | 2 juli | Meisje | |
| EJC | 38 | Eerste | 25 juli | Jongen | |
| Nijntjelief | 35 | Tweede | 4 juli | Jongen | |
| Appelstroop88 | 27 | Eerste | 27 juni | Jongen | |
| Sosa | 33 | Tweede | 1 juli | Jongen | |
| Aardbei-banaan | 25 | Eerste | 7 juli | Jongen | |
| Happy-life | 24 | Eerste | 7 juli | Meisje | |
| Gadgetfreak | 31 | Eerste | 12 juli | Jongen | |
| Tasje76 | 40 | Tweede | 8 juli | Jongen | |
| Bumpersticker | 26 | Eerste | 17 juli | Jongen | |
| Vervivaen | 29 | Eerste | 17 juli | Meisje | |
| Feelsogood | 35 | Tweede | 13 juli | Meisje | |
| Draakje | 24 | Eerste | 4 juli | Meisje | |
| Pigstails | 25 | Eerste | 6 juli | Jongen | |
| Groenogig_monster | 32 | Eerste | 24 juli | Jongen |
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
maandag 5 december 2016 om 20:10
maandag 5 december 2016 om 20:17
Wat mooi nijntje!! Hier begint het buikje ook echt prominenter te worden. Vorige week 's ochtends nog gewoon plat maar sinds een paar dagen is er echt een niet te negeren bolletje Donderdag de termijnecho. Toch weer spannend!
Tasje, veel sterkte, hopelijk is morgen gewoon alles goed en blijft het bloed weg!
Tasje, veel sterkte, hopelijk is morgen gewoon alles goed en blijft het bloed weg!
dinsdag 6 december 2016 om 08:55
Leuk meiden al die kleine buikjes!!
Hier sinds het weekend ook al een zwangerschapsbuikje. Mn moeder en schoonmoeder viel het ook al op!
Vind het best wel bizar het is mn eerste en pas 9.4 weken. Maar ben niet zo groot (1,54) en heb geen goede buikspieren. De buik kan straks ook maar 1 kant op en dat is naar voren..
Hier sinds het weekend ook al een zwangerschapsbuikje. Mn moeder en schoonmoeder viel het ook al op!
Vind het best wel bizar het is mn eerste en pas 9.4 weken. Maar ben niet zo groot (1,54) en heb geen goede buikspieren. De buik kan straks ook maar 1 kant op en dat is naar voren..
dinsdag 6 december 2016 om 13:27
dinsdag 6 december 2016 om 13:58
Succes tasje, denk aan je
Ik heb van mezelf al een appelfiguur en vind het heel lastig om te bepalen of er al wat is gegroeid haha. Heb namelijk wel voor 2 (of 3) gegeten de laatste tijd helaas, dus ben sowieso al wat aangekomen (een kilo of 3 oops.. ik trap de rem er nu maar op). Dus ik weet niet zo goed wat ik nou al had qua figuur, wat door eten komt en wat door de baby Maar heb wel het gevoel onder mijn speklaagje al wat hardere dingen te voelen boven m'n schaambeen.
Ik heb van mezelf al een appelfiguur en vind het heel lastig om te bepalen of er al wat is gegroeid haha. Heb namelijk wel voor 2 (of 3) gegeten de laatste tijd helaas, dus ben sowieso al wat aangekomen (een kilo of 3 oops.. ik trap de rem er nu maar op). Dus ik weet niet zo goed wat ik nou al had qua figuur, wat door eten komt en wat door de baby Maar heb wel het gevoel onder mijn speklaagje al wat hardere dingen te voelen boven m'n schaambeen.
dinsdag 6 december 2016 om 14:52
quote:Vervivaen schreef op 06 december 2016 @ 13:27
Wow Nijntje, wat zie je het al goed bij joU! Ik dacht dat ik een buikje had maar als ik jou zie valt het nog heel erg mee haha! Ik kan niet wachten tot je het echt begint te zien!Ik moet er wel bij zeggen dat de foto's in de avond zijn gemaakt. Dan is het wel erger als in de ochtend.
Wow Nijntje, wat zie je het al goed bij joU! Ik dacht dat ik een buikje had maar als ik jou zie valt het nog heel erg mee haha! Ik kan niet wachten tot je het echt begint te zien!Ik moet er wel bij zeggen dat de foto's in de avond zijn gemaakt. Dan is het wel erger als in de ochtend.
dinsdag 6 december 2016 om 15:23
Schuifspeldje ik ben ook al 2 kilo aangekomen! Was niet helemaal de bedoeling maar ik heb de hele tijd zo'n honger! En ik ga de honger ook niet negeren, lijkt me ook niet gezond voor de baby... Maar probeer wel zoveel mogelijk gezonde dingen te eten en niet teveel te snacken (lukt helaas niet altijd... maar dat was voor mijn zwangerschap ook al haha!).
Tasje hoe ging het?
Tasje hoe ging het?
dinsdag 6 december 2016 om 15:33
Hier ook 2 kilo erbij... ik blijf eten want anders moet ik echt overgeven....
Maak me er niet druk om, vorige keer zat er na het eerste trimester ook 3 aan en in totaal 13, kwam trimester 3 amper aan. En na half jaar borstvoeding woog ik 60 terwijl ik op 62 begon voor de zwangerschap. Komt goed!
Tasje, hopelijk goed nieuws!?
Maak me er niet druk om, vorige keer zat er na het eerste trimester ook 3 aan en in totaal 13, kwam trimester 3 amper aan. En na half jaar borstvoeding woog ik 60 terwijl ik op 62 begon voor de zwangerschap. Komt goed!
Tasje, hopelijk goed nieuws!?
dinsdag 6 december 2016 om 16:47
dinsdag 6 december 2016 om 16:57
Wat fijn Tasje Super goed, en wat een inhaalslag inderdaad. Beter nieuws had je niet kunnen krijgen Lekker van genieten! Heb je al een volgende afspraak ingepland?
Hoeveel echo's hebben jullie eigenlijk? Ik in totaal 3 gok ik (eentje afrondend van fertiliteitstraject in ziekenhuis, morgen termijnecho en 20 wekenecho), tenzij ik pretecho's laat maken.
Hoeveel echo's hebben jullie eigenlijk? Ik in totaal 3 gok ik (eentje afrondend van fertiliteitstraject in ziekenhuis, morgen termijnecho en 20 wekenecho), tenzij ik pretecho's laat maken.
dinsdag 6 december 2016 om 17:08