yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
dinsdag 6 januari 2009 om 08:40
dinsdag 6 januari 2009 om 08:44
quote:Mevrouwdekees schreef op 06 januari 2009 @ 08:20:
(Op fok hebben ze zo'n poppetje met pompoms dat niet juicht, die moeten we hier ook hebben.) Dit moet toch rot te verhappen zijn; dat het voor jullie (en ons!) gevoel maar duurt en duurt sinds zaterdag en dit kindje dat zó gewenst is maar niet op de normale manier haar weg wil vinden.
deze bedoel je
(Op fok hebben ze zo'n poppetje met pompoms dat niet juicht, die moeten we hier ook hebben.) Dit moet toch rot te verhappen zijn; dat het voor jullie (en ons!) gevoel maar duurt en duurt sinds zaterdag en dit kindje dat zó gewenst is maar niet op de normale manier haar weg wil vinden.
deze bedoel je
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 6 januari 2009 om 08:54
De kans dat het nu nog een natuurlijke bevalling wordt is zeer klein. Misschien dat er nog 1 keer gel wordt gegeven maar na zoveel keer gel en totaal geen verbetering....ik ga voor een sectio, en ik hoop dat ze d'r als spoedje tussen schuiven vandaag en niet aan het eind van het ok programma (moet je nuchter blijven tot misschien wel 20.00 als je pech hebt?)Yamuna en man, ik hoop dat de knoop gauw wordt door gehakt en dat jullie een ontspannen keizersnee tegemoed gaan, de natuur heeft toch echt zijn kans gekregen. En beter zo als dat je eerst nog een dag weeen hebt en vannavond als nog een spoed sectio krijgt, heel veel succes vandaag, ik ga voor een meisje rond 12 uur (per keizersnee dus)
dinsdag 6 januari 2009 om 08:59
dinsdag 6 januari 2009 om 09:00
dinsdag 6 januari 2009 om 09:07
Steph, als vruchtwater nu troebel wordt, betekend het dat Yammini erin zit te kakken. Dan gaan ze wel zorgen dat het allemaal wat sneller gaat (en anders sectio) want dan kan mini het benauwd krijgen. Maar zolang vruchtwater helder is en Yamuna en Yammini het goed hebben, zullen ze eerst nog wel wat gel gaan proberen.
Pffft, wat een spanning zeg. Ik kan me nu een beetje voorstellen hoe mijn familie zich voelde en waarom ze maar bleeeeven bellen.
Pffft, wat een spanning zeg. Ik kan me nu een beetje voorstellen hoe mijn familie zich voelde en waarom ze maar bleeeeven bellen.
dinsdag 6 januari 2009 om 09:16
Echt forummers, zo koel en optimistisch is Yamuna niet heel de tijd. Ze zit er met regelmaat ff helemaal doorheen, het wachten zat. Gelukkig zou ik zo zeggen, ff mens en een mams om dan ff bij uit te huilen , de emoties moeten toch een kant op.
Maar we eindigen altijd weer met een lach zo een gesprekje en heb ik haar weer kunnen opladen om de moed niet op te geven.
We blijven uitkijken naar deze ozo gewenste baby.
Maar we eindigen altijd weer met een lach zo een gesprekje en heb ik haar weer kunnen opladen om de moed niet op te geven.
dinsdag 6 januari 2009 om 09:18
Arme arme Yamuna. Knap dat ze (meestal) zo rustig blijft, ik zou zo langzamerhand toch een beetje aan mijn navel gaan peuteren om te zien of daar een gaatje te maken valt om mini daar er uit te frummelen. Veel sterkte en succes vandaag ook voor -man, -oma en -tante
anoniem_35201 wijzigde dit bericht op 06-01-2009 09:19
Reden: update oma
Reden: update oma
% gewijzigd
dinsdag 6 januari 2009 om 09:23
quote:yamminisoma schreef op 06 januari 2009 @ 09:16:
Echt forummers, zo koel en optimistisch is Yamuna niet heel de tijd. Ze zit er met regelmaat ff helemaal doorheen, het wachten zat. Gelukkig zou ik zo zeggen, ff mens en een mams om dan ff bij uit te huilen , de emoties moeten toch een kant op.
Wat boft Yam met u, dat u haar zo bij staat!
Ik leef echt ontzettend met jullie mee!
Wat boft Yam met u, dat u haar zo bij staat!
Ik leef echt ontzettend met jullie mee!
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 6 januari 2009 om 09:26
De Gyn van vanmorgen dacht daar anders over M.
Als met baby en moeder alles goed blijft gaan laten ze haar rustig tot zaterdag zo liggen.
Echt dat soort berichten wil je ff niet horen.
Ja natuurlijk fijn dat beeb het goed maakt, en op een sectio zit je ook niet echt te springen.
Aan een uitzonderlijk geval zijn zit ook een limiet, en die is nu toch wel bereikt....grrrrr
Als met baby en moeder alles goed blijft gaan laten ze haar rustig tot zaterdag zo liggen.
Echt dat soort berichten wil je ff niet horen.
Ja natuurlijk fijn dat beeb het goed maakt, en op een sectio zit je ook niet echt te springen.
Aan een uitzonderlijk geval zijn zit ook een limiet, en die is nu toch wel bereikt....grrrrr
dinsdag 6 januari 2009 om 09:29
Jeetje, ik hou dit forum ook al een paar dagen bij vanaf de tribune en had verwacht dat ik nu zou lezen dat het een jongen of meisje was geworden, blakende gezondheid verkeerd en hoe hij/zij heet. Maar niet dus...
Maar als de vliezen al gebroken zijn, hoe kan die kleine daar nog zo lang goed hebben daar binnen, zonder vruchtwater? En is er een speciale reden dat ze geen keizersnee krijgt? Misschien al gevraagd, maar heb ik het even gemist.
We blijven duimen voor je...
Maar als de vliezen al gebroken zijn, hoe kan die kleine daar nog zo lang goed hebben daar binnen, zonder vruchtwater? En is er een speciale reden dat ze geen keizersnee krijgt? Misschien al gevraagd, maar heb ik het even gemist.
We blijven duimen voor je...