Eetcafé met wifi Den Bosch

06-12-2016 22:54 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er Bosschenaren hier op het forum??

Volgende week heb ik met een vriendin in Den Bosch afgesproken (we komen allebei uit een andere stad en Den Bosch ligt ongeveer in het midden). We willen een hapje eten en daarna aan de slag gaan met het plannen van een reünie. Daarvoor willen we met onze laptop op internet, zodat we allerlei zaken kunnen uitzoeken.

We zoeken dus een eetcafé waar we eerst een hapje kunnen eten en daarna met de laptop aan de slag kunnen (en waar dus een goed wifi netwerk is). Eventueel kunnen we tussendoor verkassen als dat nodig is, maar liever niet natuurlijk. Wie heeft er tips?? Liefst niet te ver vanaf het station.
Verkadefabriek!
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Bakker Jan de Groot natuurlijk! Pal aan het station
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Verkadefabriek is inderdaad je keuze. Jan de Groot is lawaaiiger
Verkadefabriek ziet er leuk uit!

De bakkerij ook, maar dat is meer iets voor een lunch Het gaat bij ons om avondeten (maar dat was misschien niet helemaal duidelijk uit de opening).

Meer tips blijven welkom
OK, meer tips: verkadefabriek
Er zit ook een redelijke, niet geweldige, sushi-dinges tussen station en verkadefabruek. Sanaka of zoiets
Mc donalds
quote:Bugs_Bunny schreef op 06 december 2016 @ 23:18:

Er zit ook een redelijke, niet geweldige, sushi-dinges tussen station en verkadefabruek. Sanaka of zoietsSakana? Bedoelde je denk ik
quote:hetexternegeheugen schreef op 06 december 2016 @ 23:46:

Mc donaldsZit niet handig bij het station en is erg lawaaiig
quote:divadevil schreef op 06 december 2016 @ 23:50:

[...]

Sakana? Bedoelde je denk ikJa die. Ik ken ze alleen van afhaalsushi. Best lekker
De Buurt (met WIFI ) en vlak bij station

In stad DIT

(Zelfde eigenaar).

Verkade is prima (mijn buren) maar verrotte akoestiek.

DE begin van stad (dus ook vlakbij station.
Oh wacht...DE is geen eetcafe
Vlakbij de verkadefabriek zit nog een ding, de mengfabriek meen ik. Kent irmand dat? Zag er wel leuk uit van buiten
Werkwarenhuis zit daar idd

En Mengfabriek

1x geweest..waren ze dicht..dus binnen krnnik nog niet.
Ik krijg ook de indruk dat Mengfabriek / Koudijs geen vaste openingstijden hebben en alleen met evenementen open zijn...

Buurt is erg leuk idd en Dit ook! Maar afhankelijk van welke dag je gaat; van donderdag t/m zondag kun je je voor het diner hier over de hoofden lopen. In veel eetcafé's trouwens. Voordeel van Verkadefabriek is dat je een eetgedeelte hebt en een cafégedeelte; je kunt dus voor of na het eten ergens anders gaan zitten.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Bedankt voor alle tips, we gaan voor de Verkade fabriek!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven