zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
En Knotje, heb je getest?
Ja, negatief. Wat ik eigenlijk ook al wist. We gaan deze ronde weer ons best doen en probeer me echt niet meer te focussen op elk dingetje wat m'n lichaam aan geeft. Na m'n nod een positieve test is het enige echte bewijs, dus daar gaan we voor aan het eind van de maand
Toch altijd een deceptie, een negatieve test..

Jammer Knot! Hopelijk toch nog 2016 met een positieve test afsluiten
Jammer knotje, maar wel goed denk ik dat je getest hebt. Had ik ook gehad, in de weken voor de bruiloft voelde ik me ook zo gek (achteraf de spanning voor de bruiloft denk ik) die waarschijnlijk toen ook negatief, ik wist het eigenlijk wel, maar door verhalen ga je idd twijfelen. En ik wilde dan ook liever het zekere voor het onzekere nemen, zeker omdat ik gewoon wilde drinken op de bruiloft. Dus heel herkenbaar!

Op naar een positieve test nog voor het nieuwe jaar voor jullie!

Chantilly, goed dat je gewoon een wijntje neemt en carpaccio eet. Zolang je je na de eisprong niet klem zuipt kan het volgens mij niet zoveel kwaad.

Hier begint het eindelijk wat beter te gaan volgens mij. Al probeerde ik de ochtend zonder medicijnen en dat ging nog niet. Hopelijk gaat dat snel lukken.
Ik hoop dat we allemaal nog een positieve test hebben in 2016!!!
Sfietje, fijn dat het eindelijk een klein beetje beter gaat!

Dekentje, dat zou mooi zijn he! Daar gaan we voor!
Goed om te horen dat het een beetje beter gaat Sfietje!

Dekentje: top voornemen! Voor mij gaat dat niet lukken, maar ik duim heel hard voor jullie!
Ik heb ook alleen deze kans nog! Anders wordt t 2017.
Ik hoop dat jullie het jaar kunnen afsluiten met een positieve test!

Mijn eerste menstruatie na het plaatsen van de spiraal is ook geweest en ik had zoveel minder klachten dan tijdens mijn puberteit. En ik voelt trouwens ook vanalles terwijl ik niet eens zwanger kan zijn Ik had niet gedacht dat het stoppen met hormonen zoveel verschil zou maken.
Lieve oude en nieuwe schrijfsters,

Ik ben niet zo actief meer geweest, maar ik wilde jullie wel graag laten weten dat onze zoon is geboren! Hij is iets te vroeg, maar helemaal gezond en hij doet het super goed! Alvast een trotste moeder hier!

Heel veel succes voor iedereen!
Wauw, gefeliciteerd mama Fleurdelis! Veel geluk met jullie zoon! En leuk dat je het hier nog even laat weten
Wauw fleurdelis! Super leuk, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd fleurdelis! Leuk dat je nog wat laat weten!

Is met jou ook alles goed gegaan?
Gefeliciteerd Fleurdelis! Heel veel geluk samen
Gefeliciteerd Fleurdelis!
Van harte gefeliciteerd Fleurdelis, wat fijn, een gezonde zoon :heart:! Hoe is het met jou? Leuk dat je het hier komt laten weten!

Hier alles goed. Wat keuzestress om welke kinderwagen, commode etc we willen, haha (nooit geweten dat er zoveel keuze was ) en wat moe door soms wat slecht slapen en drukte op het werk. Maar verder gelukkig geen klachten, morgen alweer 24-weken controle bij de verloskundige!
happiness = reality - expectations
Hihi, whoops! Er is ook veel keuze h?.... Heb je wel al een aantal kinderwagens in je shortlist staan?
Haha, Whoops! Lastig he, keuzes maken! Al wel een aantal favorieten? Of zie je door de bomen het bos niet meer?
Ik zie door de bomen (of wieltjes, wiegen, mandjes etc) het bos niet meer inderdaad . Hadden van tevoren de mutsy evo als favoriet (beste koop volgens de consumentenbond) maar we hoorden in de winkel dat het zitje daarvan ergonomisch wat minder is. Maar het was wel een van de betaalbaardere wagens en eentje waarbij de duwstang vrij laag kan. Sommige anderen konden gewoon niet laag genoeg voor mij . Maar goed, we komen er wel uit. Man zei al dat het allemaal wel meeviel met die ergonomie, want "vergeleken met het huidige aanbod zaten wij vroeger in martelwerktuigen" .
happiness = reality - expectations
Hahaha, je man heeft wel gelijk. Mutsy's zijn hartstikke goeie wagens
Haha Whoops, die man van jou! Toevallig zag ik laatst bij een kindje op m'n werk de Mutsy Evo met het zitje. En wat me toen opviel was dat de zitting als de rugleuning helemaal rechtop staat heel recht is, lijkt wel echt een hoek van 90 graden dan. En dat is voor een baby wat lastiger als het nog niet zelf kan zitten, maar dan kun je dus de rugleuning wat platter leggen en is dat denk ik geen probleem. En sowieso zal jullie baby de voetenzak wel nodig heb qua weer tegen de tijd dat hij niet meer in de wagenbak past en dan zit hij ook al steviger volgens mij. Al ben ik natuurlijk geen expres dus pin me er niet op vast
Mijn zwager en schoonzus hebben de Evo en dat is echt een prima wagen.

Je hebt zoveel keus!

Kinderwagen is hier eigenlijk al wel gekozen . Nu nog wachten totdat we voor het echie mogen kijken en mogen kopen
Idd Chantilly, daar wacht ik ook op haha!
Same here Chantilly en dekentje. Hihi. Wat zijn jullie keuzes (als jullie dat willen delen hoor)?
Hier wordt het een Joolz Day Earth II. Al jaren verliefd op de Joolz

Bugaboo Cameleon zou ook nog wel een optie zijn, maar ik hoor van een van mijn nichten dat er weinig ruimte zit tussen bak en opbergruimte en dat de bak behoorlijk laag ligt. Man en ik zijn beiden lang en dat lijkt me dan weer niet zo handig.

Die 1000,- heb ik er graag voor over

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven