yammini

03-01-2009 11:43 2495 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient

Inmiddels flink overdatum ...

Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.

WATER !!!

jaja yammini is onderweg !!!

yammini is een ....

Totaal aantal stemmen: 194

Joôntje (38%)
Moidje (62%)
Beetje actie!! joepie zou het dan toch nog vandaag
Fijn dat er weeënactiviteit is! Hopen dat het nu dan eindelijk doorzet en dat de laptop dan komt op t moment supreme, zodat ze meteen kan tikken dat het gelukt is
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
GO YAMMIE GO YAMMIE

Come on Yammini
Yammie zelf was een snelle die kon natuurlijk niet wachten om haar moeder te kunnen zien.
Mini lijkt op zijn pa hihi. die heeft toch af en toe ook moeite met klokkijken?
nog es n rondje namen gokken?

3 koningen...jongen....cas, mel of bas
quote:yamminisoma schreef op 06 januari 2009 @ 13:02:

4 weken te vroeg brak het water toen ik in bed stapte savonds.

9 pond was ze.Dat kan toch helemaal niet?
quote:Lalein schreef op 06 januari 2009 @ 13:56:

3 koningen...jongen....cas, mel of bas

Zijn leuke namen én het is drie koningen......

Gelukkig weeenactiviteit.
quote:Lalein schreef op 06 januari 2009 @ 13:56:

3 koningen...jongen....cas, mel of basDoe Bas maar niet dat doet te veel aan Bassie de clown denken
quote:Christiane04 schreef op 06 januari 2009 @ 13:56:

[...]

Dat kan toch helemaal niet?Tuurlijk kan dat. Gelukkig regelt de natuur dan ook dat ze eerder kwam Mijn jongens kwamen allebei met 42 weken en wogen ongeveer 3300 gram. Niet heel zwaar dus. Weer de natuur die dus besloot dat ze met 40 weken nog een beetje te licht waren en mochten blijven zitten (en als het aan de natuur had gelegen hadden ze nog wat langer blijven zitten, maar in mijn ziekenhuis is 42 weken het matje).
Ik was mijn laptop persoonlijk gaan brengen op mijn fiets,( heb ook geen rijbewijs) maar helaas ik woon op de veluwe....

Gelukkig zijn er wel mede forummers die wel in staat zijn en het kunnen doen vandaar dit bericht weer in beeld :ik ben er vanavond weer (vanmiddag is man en heb ik zelf laptop nodig) Als beeb er vanavond nog niet is mag ze vanavond best even mijn laptop lenen zolang ik in het ziekenhuis ben.

Maar ik zie dat er al weeënactiviteit is, dus laten we hopen voor yam dat het niet nodig is. Ik kom tussen 18.00 en 19.00uur nog wel even kijken of het nodig is. Is er hier iemand die dat dat kan posten/overleggen met Yamunais van crini
Arme, arme Yam. Nog steeds niks. Ik ga ook maar even sms'en.

Haha, die Yaminisoma... 'Ontwenningsverschijnselen.' Kan best, Yamuna bracht natuurlijk best wat tijd op het i-net door toen ze niet zo mobiel weer was. En nu verveelt ze zich vast te pletter, dat zou ik ook doen. Maar ja. Misschien kunt u nog wat leuke boeken brengen, een spelletjescomputer (Nintendo DS ofzo, er is vast wel iemand met zo'n ding in de buurt), kaarten of een ouderwets bordspel?

Mag ze eigenlijk wel van de kamer af? Anders lijkt me helemaal frustrerend.
he lein, die namen had ik bedacht en nu ga jij ermee pronken!
Ik vind trouwens dat Yammini absoluut vandaag, op Driekoningen, moet komen. Ze werden in het begin al zo genoemd, het zou een mooi symbolisch einde betekenen...
no way! ik was eerst! hahaha
Ring, ze mag wel van haar kamer af gelukkig.
O, dat is wel fijn. Dan zie je nog wat meer dan die vier muren om je heen.
Ook ik zit met enige regelmaat te kijken of er al nieuws is! Yammini houdt de gemoederen wel bezig in elk geval..

Heb hier trouwens ook een laptop 'over', die zou ze met alle plezier mogen lenen. Maar ik kom uit Twente, dus lijkt me niet de meest handige optie.

Yamuna en familie, succes!
Je hebt nu van die USB-stickjes die als modem functioneren. Gewoon een telecomwinkel binnenwandelen en die van Hi aanschaffen, is een maand gratis op proef en zolang zal het allemaal niet meer duren toch? Dan heeft ze overal internet, hoeft ze niet op zoek naar wifi. Nu alleen nog een laptop. Kan hier helaas ook niet mee helpen.
Ik volg het topic stilletjes op de achtergrond, wilde Yamuna nog even succes wensen. Heb wel een laptop over, maar woon veel te ver weg om die even langs te brengen.

Hup voor weeen!
Waar ligt ze dan?
Poep, wie heeft jou gescheten?
**********************************Nieuwsflits*************************

Net een telefoontje gehad van Yamministante.

Had al een voorgevoel omdat Yamuna mij niet meer belde met een update.

Ze is vollop bezig, is aangesloten op infuus en krijgt zo een ruggeprik erbij om het vol te houden.

Yammini heeft besloten er vaart achter te zetten

Pfff het is ook stilstaan of hollen met mini

Maar ga er nu maar van uit dat ze over niet al te lange tijd de baby in hun armen mogen houden (vandaag nog)
Go Yam Go!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven