Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 8 december 2016 om 16:15
donderdag 8 december 2016 om 16:22
donderdag 8 december 2016 om 16:51
quote:-KING- schreef op 08 december 2016 @ 16:11:
[...]
hij is alleen wel dood, maar dat maakt het extra kinky toch?
http://www.seancarnage.co ... peter_steele_nude_022.jpg
edit; niet aanklikken als je op je werk zit of je kinderen naast je staan.Dit is mijn laptopwallpaper, al zeker tien jaar.
[...]
hij is alleen wel dood, maar dat maakt het extra kinky toch?
http://www.seancarnage.co ... peter_steele_nude_022.jpg
edit; niet aanklikken als je op je werk zit of je kinderen naast je staan.Dit is mijn laptopwallpaper, al zeker tien jaar.
donderdag 8 december 2016 om 16:53
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 december 2016 @ 16:25:
Zo onbeschaft en irritant, dat negeren in het modtopic. Gaan ze gewoon in op een bericht na dat van jou.
Belachelijk. Zeg dan " nee, opzouten " , of " daar kom ik op terug "Yep, had ik gisteren ook nog. Blijk ik opeens toch onder iemands negeerknop te staan.
Zo onbeschaft en irritant, dat negeren in het modtopic. Gaan ze gewoon in op een bericht na dat van jou.
Belachelijk. Zeg dan " nee, opzouten " , of " daar kom ik op terug "Yep, had ik gisteren ook nog. Blijk ik opeens toch onder iemands negeerknop te staan.
donderdag 8 december 2016 om 16:55
quote:Ttass30 schreef op 08 december 2016 @ 16:26:
Zodra je op de sekspijler begeeft wordt je lastig gevallen met vieze pbs. Bij mij in iedergeval wel.Oh, ik heb maar 1 keer een vieze pb gehad en klets daar toch met regelmaat mee!!! Nu voel ik me een beetje gepasseerd De vieze PB mannen vinden me niet leuk genoeg!
Zodra je op de sekspijler begeeft wordt je lastig gevallen met vieze pbs. Bij mij in iedergeval wel.Oh, ik heb maar 1 keer een vieze pb gehad en klets daar toch met regelmaat mee!!! Nu voel ik me een beetje gepasseerd De vieze PB mannen vinden me niet leuk genoeg!
donderdag 8 december 2016 om 17:05
quote:Kraaienpootje schreef op 08 december 2016 @ 16:55:
[...]
Oh, ik heb maar 1 keer een vieze pb gehad en klets daar toch met regelmaat mee!!! Nu voel ik me een beetje gepasseerd De vieze PB mannen vinden me niet leuk genoeg! Voor die rare PB's moet je lang genoeg posten, of steeds herkenbaar terugkomen.
[...]
Oh, ik heb maar 1 keer een vieze pb gehad en klets daar toch met regelmaat mee!!! Nu voel ik me een beetje gepasseerd De vieze PB mannen vinden me niet leuk genoeg! Voor die rare PB's moet je lang genoeg posten, of steeds herkenbaar terugkomen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.