Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 8 december 2016 om 18:07
quote:Amand schreef op 08 december 2016 @ 18:03:
Hoogst verbazend vind ik het aanbod van de mod aangaande het verzoek om 'beschrijf je laatste neuk' te sluiten. Vrouwen die na een miskraam (of erger) telkens hun 'ik ben ook zwanger'-topic in hun lijst te zien krijgen het advies om de zwanger-pijler maar te blocken.
Wonderlijk. 'We sluiten normaalgesproken geen topics'... maar we doen het toch. Wonderlijk.Nou dan open jij toch lekker een nieuwe.
Hoogst verbazend vind ik het aanbod van de mod aangaande het verzoek om 'beschrijf je laatste neuk' te sluiten. Vrouwen die na een miskraam (of erger) telkens hun 'ik ben ook zwanger'-topic in hun lijst te zien krijgen het advies om de zwanger-pijler maar te blocken.
Wonderlijk. 'We sluiten normaalgesproken geen topics'... maar we doen het toch. Wonderlijk.Nou dan open jij toch lekker een nieuwe.
donderdag 8 december 2016 om 18:15
quote:Amand schreef op 08 december 2016 @ 18:10:
Je kunt je ook laten anonimiseren wanneer je niet meer achter je eigen topic(s) staat.
Of je kan janken over andermans topics.
BGB vertelde waarom ze het niet leuk meer vindt. Wat is het probleem? Wil jij dat topic in leven houden, open een nieuw. Anders snap ik het gezeik niet.
Je kunt je ook laten anonimiseren wanneer je niet meer achter je eigen topic(s) staat.
Of je kan janken over andermans topics.
BGB vertelde waarom ze het niet leuk meer vindt. Wat is het probleem? Wil jij dat topic in leven houden, open een nieuw. Anders snap ik het gezeik niet.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
donderdag 8 december 2016 om 18:20
donderdag 8 december 2016 om 18:25
Amand, ik ben het met je eens.
Maar ik zie het van de zonnige zijde:
Er valt dus (vanaf nu? / als iemand met een simpele oplossing komt?) te overleggen met de mods.
Als iemand uit een topic wil met een goede reden is het sluiten en openen van een nieuw topic een prima oplossing toch?
Fijn dat het allemaal niet zo star hoeft en ik hoop dat dat bij bepaalde omstandigheden vaker toegepast kan worden.
Er valt dus (vanaf nu? / als iemand met een simpele oplossing komt?) te overleggen met de mods.
Als iemand uit een topic wil met een goede reden is het sluiten en openen van een nieuw topic een prima oplossing toch?
Fijn dat het allemaal niet zo star hoeft en ik hoop dat dat bij bepaalde omstandigheden vaker toegepast kan worden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 8 december 2016 om 18:25
donderdag 8 december 2016 om 18:26
quote:Amand schreef op 08 december 2016 @ 18:10:
Je kunt je ook laten anonimiseren wanneer je niet meer achter je eigen topic(s) staat.Zou jij wel willen of niet?
Je kunt je ook laten anonimiseren wanneer je niet meer achter je eigen topic(s) staat.Zou jij wel willen of niet?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 8 december 2016 om 18:29
quote:feow schreef op 08 december 2016 @ 18:25:
Fijn dat het allemaal niet zo star hoeft en ik hoop dat dat bij bepaalde omstandigheden vaker toegepast kan worden.Sunshine die je bent
Fijn dat het allemaal niet zo star hoeft en ik hoop dat dat bij bepaalde omstandigheden vaker toegepast kan worden.Sunshine die je bent
donderdag 8 december 2016 om 18:30
quote:Amand schreef op 08 december 2016 @ 18:03:
Hoogst verbazend vind ik het aanbod van de mod om het topic te sluiten aangaande het verzoek om 'beschrijf je laatste neuk' te verwijderen. Vrouwen die na een miskraam (of erger) telkens hun 'ik ben ook zwanger'-topic in hun lijst te zien krijgen het advies om de zwanger-pijler maar te blocken.
Wonderlijk. 'We sluiten normaalgesproken geen topics'... maar we doen het toch. Wonderlijk.Het staat je vrij om een nieuwe te openen. Ga je gang!
Hoogst verbazend vind ik het aanbod van de mod om het topic te sluiten aangaande het verzoek om 'beschrijf je laatste neuk' te verwijderen. Vrouwen die na een miskraam (of erger) telkens hun 'ik ben ook zwanger'-topic in hun lijst te zien krijgen het advies om de zwanger-pijler maar te blocken.
Wonderlijk. 'We sluiten normaalgesproken geen topics'... maar we doen het toch. Wonderlijk.Het staat je vrij om een nieuwe te openen. Ga je gang!
donderdag 8 december 2016 om 18:30
Ik snap echt niet waar je je druk om maakt, Arrrrmand. Iedereen kan een precies hetzelfde soort topic openen. Het is niet dat ik om een verbod vraag om je laatste keer kontjeketsen te beschrijven. Bovendien was jij een van degenen die het geregeld als een kletstopic gebruikte, dus nou ook niet doen alsof er een prachtig , naslag -achtig, informatief topic verloren gaat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.