Napraattopic 72

27-11-2016 20:23 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amand schreef op 08 december 2016 @ 18:03:

Hoogst verbazend vind ik het aanbod van de mod aangaande het verzoek om 'beschrijf je laatste neuk' te sluiten. Vrouwen die na een miskraam (of erger) telkens hun 'ik ben ook zwanger'-topic in hun lijst te zien krijgen het advies om de zwanger-pijler maar te blocken.

Wonderlijk. 'We sluiten normaalgesproken geen topics'... maar we doen het toch. Wonderlijk.Nou dan open jij toch lekker een nieuwe.
Ook firefox inderdaad. En ik heb die plista's nu ook weg. Dank Marquise!
quote:Fee-de-Goede schreef op 08 december 2016 @ 18:06:

[...]

Goede Fee is altijd wat ronder dan de nepfeetjes. Probeert een mens een compliment te geven
I don't care what is written about me so long as it isn't true.

Wonderlijk. 'We sluiten normaalgesproken geen topics'... maar we doen het toch. Wonderlijk.Verbazingwekkend ook dat ik dacht dat het wel gehonoreerd zou worden.
quote:DorothyParker schreef op 08 december 2016 @ 18:08:

[...]

Probeert een mens een compliment te geven
Valt weer mee van de mods zeg.
Je kunt je ook laten anonimiseren wanneer je niet meer achter je eigen topic(s) staat.
quote:Fee-de-Goede schreef op 08 december 2016 @ 18:09:

[...]

Dacht ik ook!

quote:Amand schreef op 08 december 2016 @ 18:10:

Je kunt je ook laten anonimiseren wanneer je niet meer achter je eigen topic(s) staat.

Of je kan janken over andermans topics.

BGB vertelde waarom ze het niet leuk meer vindt. Wat is het probleem? Wil jij dat topic in leven houden, open een nieuw. Anders snap ik het gezeik niet.
Dat geeft niks hoor, Dorothy, dat je het niet begrijpt

Je kunt je ook laten anonimiseren wanneer je niet meer achter je eigen topic(s) staat.Waar maak je je druk om.
Dat staat in mijn eerdere post.

Je kunt je ook laten anonimiseren wanneer je niet meer achter je eigen topic(s) staat.Jij kunt ook je gore praatjes PB'en naar iemand die ze wel graag wil lezen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Amand schreef op 08 december 2016 @ 18:19:

Dat staat in mijn eerdere post.Ah, nergens om dus. Jankbal.
King, als jij een nieuwe wil openen, dan kan deze dicht.
Jeetje, wat onverwacht, deze reacties
Amand, ik ben het met je eens.

Maar ik zie het van de zonnige zijde:

Er valt dus (vanaf nu? / als iemand met een simpele oplossing komt?) te overleggen met de mods.

Als iemand uit een topic wil met een goede reden is het sluiten en openen van een nieuw topic een prima oplossing toch?

Fijn dat het allemaal niet zo star hoeft en ik hoop dat dat bij bepaalde omstandigheden vaker toegepast kan worden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:simbalabimba schreef op 08 december 2016 @ 18:02:

[...]

Bij Chrome en Firefox is het hetzelfde - veranderde-lettertype.Bij Chrome heb ik het wel met Firefox is het 'normaal'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Je kunt je ook laten anonimiseren wanneer je niet meer achter je eigen topic(s) staat.Zou jij wel willen of niet?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Je zal het er maar om doen.
quote:feow schreef op 08 december 2016 @ 18:25:

Amand, ik ben het met je eens.

Maar ik zie het van de zonnige zijde:

Er valt dus (vanaf nu? / als iemand met een simpele oplossing komt?) te overleggen met de mods.

Als iemand uit een topic wil met een goede reden is het sluiten en openen van een nieuw topic een prima oplossing toch?

Fijn dat het allemaal niet zo star hoeft en ik hoop dat dat bij bepaalde omstandigheden vaker toegepast kan worden.Sunshine die je bent

Hoogst verbazend vind ik het aanbod van de mod om het topic te sluiten aangaande het verzoek om 'beschrijf je laatste neuk' te verwijderen. Vrouwen die na een miskraam (of erger) telkens hun 'ik ben ook zwanger'-topic in hun lijst te zien krijgen het advies om de zwanger-pijler maar te blocken.

Wonderlijk. 'We sluiten normaalgesproken geen topics'... maar we doen het toch. Wonderlijk.Het staat je vrij om een nieuwe te openen. Ga je gang!
Ik snap echt niet waar je je druk om maakt, Arrrrmand. Iedereen kan een precies hetzelfde soort topic openen. Het is niet dat ik om een verbod vraag om je laatste keer kontjeketsen te beschrijven. Bovendien was jij een van degenen die het geregeld als een kletstopic gebruikte, dus nou ook niet doen alsof er een prachtig , naslag -achtig, informatief topic verloren gaat.
Jammer, wilde ik net mijn laatste neuk beschrijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven