Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 8 december 2016 om 18:50
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 december 2016 @ 18:45:
[...]
Zout .... Zouteloos eigenlijk. Saai, suf, dat soort wippies.
Aha.
Ik heb echt te veel verbeeldingskracht.
[...]
Zout .... Zouteloos eigenlijk. Saai, suf, dat soort wippies.
Aha.
Ik heb echt te veel verbeeldingskracht.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 8 december 2016 om 18:51
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 december 2016 @ 18:47:
[...]
Ik vermoed dat je heel lang kunt wachten. Laatste neuken lezen willen ze allemaal natuurlijk wel, maar zelf zo'n topic openen gaat dan weer net even te ver.King die wilde het wel doen. En ik geloof dat Armand het ook een gemis vindt als het weg is, dus wie het eerst komt is de opener. Laten ze vooral niet schromen.
[...]
Ik vermoed dat je heel lang kunt wachten. Laatste neuken lezen willen ze allemaal natuurlijk wel, maar zelf zo'n topic openen gaat dan weer net even te ver.King die wilde het wel doen. En ik geloof dat Armand het ook een gemis vindt als het weg is, dus wie het eerst komt is de opener. Laten ze vooral niet schromen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 8 december 2016 om 18:52
donderdag 8 december 2016 om 19:06
donderdag 8 december 2016 om 19:07
quote:Amand schreef op 08 december 2016 @ 18:39:
Ik hoef het niet te snappen, echt niet. Ook niet bij een topic dat al bijna 6 jaar loopt. Het staat iedereen vrij om verzoeken in te dienen bij de mod.Lees je eigen reactie eens: Ze heeft dit topic al ZES jaar in haar lijst staan terwijl het sarcastisch bedoeld was toen der tijd.
Ik hoef het niet te snappen, echt niet. Ook niet bij een topic dat al bijna 6 jaar loopt. Het staat iedereen vrij om verzoeken in te dienen bij de mod.Lees je eigen reactie eens: Ze heeft dit topic al ZES jaar in haar lijst staan terwijl het sarcastisch bedoeld was toen der tijd.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 8 december 2016 om 19:08
donderdag 8 december 2016 om 19:13
quote:Amand schreef op 08 december 2016 @ 19:10:
Jeetje. En dit allemaal omdat ik me verbaasde over een voorstel van de mod. Maar goed, hopelijk komt er ooit een keer een mogelijkheid om jezelf te unsubscriben van een topic.Ik verbaasde me gisteren ook nogal over een sneer in een door mij geopend topic. ( eentje waar ik helemaal achter sta, trouwens ) Was die aan mij gericht en zo ja waar sloeg dat nou weer op ?
Jeetje. En dit allemaal omdat ik me verbaasde over een voorstel van de mod. Maar goed, hopelijk komt er ooit een keer een mogelijkheid om jezelf te unsubscriben van een topic.Ik verbaasde me gisteren ook nogal over een sneer in een door mij geopend topic. ( eentje waar ik helemaal achter sta, trouwens ) Was die aan mij gericht en zo ja waar sloeg dat nou weer op ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 8 december 2016 om 19:14
donderdag 8 december 2016 om 19:32